Nem ragaszkodom a gyári fesszabhoz és már használhatót lehet kapni 2 eFt ért is de valami legegyszerűbb megoldás kéne :/ na meg persze működjön is :/ De valahogy a fesszab elé is kéne valami mert arra csak az egyenáramot lehet engedni tudtommal ?! :/
Sziasztok motoros társaim ! :) Egy kis segítséget szeretnék kérni ! Egy Yamaha xt 600 43f típusu motorom van amire világítést szeretnék készíteni de az elektronika ugy van bekötve hogy csak inditani leállítani tudom a világítás dolgai meg csak vannak egy kötegbe de azok is csak a vezetékek nincs itt se aksi se fesszab se semmi más. Azt szeretném kérdezni hogy hogy tudnm megoldani egy sima h4 es izzóval csak előre a világítást a lehető leg egyszerűbben de aksi nélkül mondjuk tekercsről. Kimértem a töltő tekercsekről jön áram de annyira erős hogy még a 24v-s izzót is alapjáraton majdhogy nem elvillantja :/ Esetleg legegyszerűbb de kivitelezhető ötletek ? Köszönök előre mindent ! :)
ne kockáztass vedd azt amit linkeltem
haver wartburgját majdnem felborítottuk amikor a féltengely csavarját próbáltuk kitekerni ketten téptük egy 3 méteres vascső hosszabbítással a racsnis szárral
volt rá egy év cseregari, azt mondta a boltos amit eltörünk kicseréli, de nem sikerült törni
nekem van ithol néhány extol szerszám de dugókulcs az nincsen úgyhogy nem tudok róla véleményt mondeni viszont a fogók elég jók amik vannak ithol
fortum dugókulcsokat már használtam a régi munkahelyemen, olyant vennék mert elég jó az árához képest
sziasztok4 az lenne a kérdésem.hogy babetta gyújtás van az mz-men és nem 3 mm-re van az előgyújtás hanem kb 1.5 re így indul a motor rúgásra de melegen nehezen, beállítottam 3mm,re és durrog puffog és nem indul könnyedén. ez mitől lehet? baetta gyújtáshoz is 3mm kell? köszi a segítséget de így 1,5 mm teren lomha a motor pedig most lett nem rég újragyűrűzve gyári adatok szerint kicseréltem a fúvókákat a karbin mindent beállítottam gyárira
Nem motorszervízbe lesz
Csak hobbyszerelés, viszont gyakran jönnek velem szembe berohadt rozsdás csavarok is, és ezekkel is el kéne bírnia azért. Ilyenben is volt része a te készletednek?
ez kurva jó készlet ilyen van nekem kb 5 éve vettem (akkor olyan 12e volt)
meg tudja fogni a hatlap, 4szög 3szög, csillag meg szinte mindent
az elnyalt sarkú csavarokkal is többnyire megbirkózik
autót fel lehet emelni a nagyobbik racsnis szárral
Nekem van ilyen lincos készletem, kb egy éve használom, eddig még egyik fejjel, hajtószárral sem volt problémám, jónéhány motor javításában már a segítségemre volt. Gondolom nem motorszervízt akarsz nyitni ahol mindennap agyon lenne gyötörve.
netto 5 körül volt
negyedes 5-25 nm és egy háromnyolcados 19-110 nm ig...
megy be 3 "fázis" és jön ki egy pozitív
a ház meg a test
az meg olyan 10-15 pénz lesz
ha jó áron van érdekelne legalább egy
haver wartburgját majdnem felborítottuk amikor a féltengely csavarját próbáltuk kitekerni ketten téptük egy 3 méteres vascső hosszabbítással a racsnis szárral
volt rá egy év cseregari, azt mondta a boltos amit eltörünk kicseréli, de nem sikerült törni
fortum dugókulcsokat már használtam a régi munkahelyemen, olyant vennék mert elég jó az árához képest
Ha más nem, legalább egy véleményt feltöltök róla valahova
Csak hobbyszerelés, viszont gyakran jönnek velem szembe berohadt rozsdás csavarok is, és ezekkel is el kéne bírnia azért. Ilyenben is volt része a te készletednek?
Tipus: Professional
Cikkszám: 1080650
ez kurva jó készlet ilyen van nekem kb 5 éve vettem (akkor olyan 12e volt)
meg tudja fogni a hatlap, 4szög 3szög, csillag meg szinte mindent
az elnyalt sarkú csavarokkal is többnyire megbirkózik
autót fel lehet emelni a nagyobbik racsnis szárral