ha annyi ezresem volna ahány vezérlést csináltam akkor már mennék is venni egy goldvin trájkot meg melé egy Domit
de ha volna annyi ezresem amennyi giguli váltót szedtem szét meg raktam össze simán vehetnék egy Bmw x6
ahány hegesztés centit csináltam annyi ezresem volna vehetnék egy xr-t
sorolhatnám de minek
szerintem autóreszelő vagyok én is nem motor reszelő de azért nem viszem máshoz amit én is meg tudok csinálni bár lehet kicsit jobban oda figyelek mint autónál mert az megy már félszemmel is
mai kocsi....... kinek van arra lehetősége.....
ha annyi 10 ezresem lenne amennyi difi közepet cseréltem volna a zsigulikon már indulnék is a kupiba
amúgy a 16 szelepes f astra motorját ízekre bontottam a zsiguli után, és sok esetben még egyszerűbb is
mondjuk nem mai darab
És a végén mégis a szerelőnél köt ki,mire ráköltött egy vagyont,és elismeri,h tényleg nem neki kéne ezzel foglalkozni.Én az önbizalmukat csodálom..(sajnos a tudatlanságukból ered)
"olyan problémám van nem tudom meg javitani a mocim!" Van ez így, tudod ezért vannak a motorszerelők. Nézd meg mekkora szikrát ad a gép. A blokkhoz tartod a gyújtókábel végét és ekkor 8-10 mm-es erős kék szikrát kell adjon.
olyan problémám van nem tudom meg javitani a mocim!
Hiba: Nem tudom be índitani a motort blokk am6 karbi puc, gyertya csere, membrán csere kuplung szimering csere+fuvokák !a probléma nem változot ha erösen tolva van beindul de nem forog ki 10el megy kb fulladozva durog leáll minden alkatrész cserélnél ez csinálja milehet a probléma oka lécci segitsetek nekem!
1./ szét huztátok a motort és össze is raktátok .... irtad . új minden ....
lehet össze rakásnál sérült egy picit a főtengely szimering nagyobb fordulaton a szivó hatás miatt be szív olajat ,mivel hideg inditásnál több a benya így melegedésig elbir az olajal
2./ a több levegötöl jobb ...........
ha több levegötöl jobb ,,,,,,,,az csak egy dolog miat lehet ,hogy dus a keverék .........
1 ./vagy szar a tü kupja
2 ./ vagy nagy a fö fuvoka
3./ vagy valamilyen modon a szivato rendszeren keresztül több navtát szív / hiába tolod vissza a szívatot az még valamilyen hiba miat müködésben marad /
4. / Jártam már így a kipuban a egy lemez darabka el rohad és belselyében saját utjain jár ............ néha el zárja az gáz ürités utat , nem teljesen csak rész legesen , hasonlot produkál az is
5./ és igen , a trafo is ha szar melegedéskor egyre csöken a teljesitménye
6./ gondoltam arra is ,hogy meg kéne nézni a rendesen tömit -e a henger , a H f pakolás , , nem fuj -e egy kicsit valahol ki esetleg maga a forgatyusház tömit e rendesen ?
Én kicserélném a főtengely szimeringet és ez után ha nem javult egy cimbora kölcsön karbiját teném fel .......... lég szüröt montad jó .......... nélküle is meg probálnám
a gyertya milyen miután beindult és felis melegedet .? ki kéne csavarni sok mindenre választ kapnánk
Üdv Tasi
De most újra leírom hogy mi a problémám, akik most kapcsolódnának be.A motor Hidegen nagyon fasza, jó nem pörög ki mert hideg de ezt ellehet viselni, de mikor bemelegedik egyre rosszabb, mikor elveszem a gázt csak hörög le, nem pufog vissza, alapjárati érték alá esik a fordulatszám, aztán vagy visszatornázza magát, vagy nem, ha nem akkor leáll értelem szerűen.Kevés levegővel befullad már 4 ezres fordulatnál ( amúgy ETZ 125/150 ) minnél több levegőt adok neki annál jobb, de nem lesz ettől jó! Nem kel lazt mondani hogy a hülye gyerek hidegen állítja be a karbit, és nem melegen, és azért nem pörög vissza mert kevés a levegő, és hidegen azért jó mert dúsabb valami más van itt mer tmár annyi levegő van neki adva hogy csavarom ki és nem változik az alapjárat sem, tehát NEM TUDOM HOGY MI A PI&A baja lehet! Légyszi Segítsetek.
1:50-essel megyek amióta megvan, jó mikor össze lett rakva új csapszeg tűgörgö, dugó gyűrűkkel, akkor kicsit olajosabban ment, de azután 1:50 essel még jó volt! Kipufogóra visszatérve, hogy nézhetném meg hogy vissza fogja-e? Könyökből nézzem meg? De nem értem eddig jó volt.
UI:' éves lehet kb a főtengely szimering és csapáy mind2 oldalon, nemhiszem az adta volna fel!Legalábbis nagyon remélem hogy nem.Lehet hogy majd az úszószinten adok neki, egy kicsit több benyát, lehet hogy elfogy mikor pörögne ki.
Amúgy meg nem olyasmit írtatok hogy ha főtengely szimeringes akkor alapjáraton elkezd füstölni kéken és leáll? Mert ha kevés levegőt adok neki, vagyis gyárilag megadott értékkel ( 2 csavarás ki ) akkor mint az óra úgy megy az alapjárat percekig.
de ha volna annyi ezresem amennyi giguli váltót szedtem szét meg raktam össze simán vehetnék egy Bmw x6
ahány hegesztés centit csináltam annyi ezresem volna vehetnék egy xr-t
sorolhatnám de minek