Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szivatóval is csak úgy volt jó, ha lejjebb tettem. Mostmár rendben van a motor. Karbulálási probléma volt. keveréket kellet hangolni, de elég kényes dolog
Mondta valaki hogy szar a denso?
Mi a baj a densoval?
Jah meg eredeti japánt kell venni... no meg az se mindegy mit mibe teszel...
Az NGK gyertyáknak semmi baja, kocsiba, motorba mindig olyat teszek, nemrég volt autóba is cserélve, azóta hibátlan.

Csak tudni kell, hol kell vásárolni...
Akkor benzinhiánya van. Ha a tűt lentebb rakod, akkor mégjobban benzinhiányos lesz.
utoljára még a zsigulimba volt igazi ngk gyertya
most a szimó megy vele(vagy 6 alátéttel kitámasztva)
de amit a boltba vetem szimóhoz ngk-t kb 5 km-ig bírta
a hondához is rendelt a szervizes ismerős az ngk forgalmazójától de az is fosadék volt
denso meg teljesen jó.....
Ez a lényeg....itt az ngk-k közül igen sok a kamu míg a denso-val kevésbé foglalkoznak...amúgy lehet, hogy a denso gyengébb a valódi ngk-nál, de a kamunál biztos jobb...
Javult a helyzetem. Mostmár ott járok, hogy szivatóval rendesen jár, de nélküle durrog, és leáll, visszadolgozik karbiba. A tűt lejjeb engedtem.
Persze hogy japan. Es nagyon jók. Semmi baj veluk.
Ott van a pont. Az NGK elmehet a fa...ba. Sorra mennek tönkre az NGK gyertyák. Én is áttértem a Denso-ra. Ma reggel is pont hibás NGK gyertya miatt késtem a munkahelyről. Pedig ez csak egy 1.3-as Suzuki, terhelés 0. Az Aprilia Leo-mba is tönkrement az NGK. Mióta Denso van benne, pöccre indul hidegben is.
akkor ti szerettek szopni
vagy van tuti hely ahonnan eredeti japán termék jön
mondjuk japó ngk-t nem láttam vagy 10 éve
Keresek, AMAL SEM CDI egységről ( aprilia af1 rx, rotax 123, KTM) valami infót ami alapján meg lehetne építeni, kapcsolási rajz vagy hasonlók.
Mi meg itt az NGK-t szeretjuk es densot dobjuk ki.
Hat situation (szep nev) melyik olaj folyik? Es hogy honnan azt latod te is. Ha nem akkor mosd meg a motort es utana ahol megjelenik.
Köszönöm az összes választ,tanácsot.Megfogadom őket
Sziaztok van egy suzuki rg 125 gamma és folyik belöle z olaj általában honann folyhat? a válaszokat lécci ide köszi :kiszely95@freemail.hu
Gyertya csere elsőre!
...volt egy 426 os om..hasonló hülyeségei voltak néha
Kinyitott csappal eldöntöd majd felállítod..kihúzod a szivatót meg a meleg indítót is..piros gomb...és gáz nélkül rúgod...enyém néha csak így indult el,egy próbát megér
Mindenképpen nézesd át ha meg akarod tartani!
ballagj el a konkurens márkához(honda) és rendelj bele denso gyertyát
amióta kivágtam a rákba az összes gépből az ngk gyertyákat azóta jól indul mind
Az lenne az első mielőtt a nagy rugdalózásba elfáradol,hogy megnézd a gyertyát A szelephézagot is illene meglesni. Ha azonban nem régen vetted a helyedben Én biztos lerántanám a hengerfejet mielőtt lenne egyszer csak meglepi Akkor meg már ott a dugó,stb stb,blokk ki,szedni széjjel Nézz át mindent,addig ne motorozz,hogy ha rendbe tetted ,utána sokáig motorozzhass
Szevasztok! Van egy Yamaha Yz400F-es motorom aminek nem tudom mi lehet a baja. Hidegen kb 15 perc folyamatos rugdosás után indul csak (közben néha-néha beindul de le is áll). Melegen 1 rugás és pöc-röf már be is indult. Nem csörög,nem zörög. Valaki tudna segíteni? Csak a szelepeket kellene beállítatni? Remélem nincs nagy baja :)
Ha sérült lenne a hengerfej tömítésem, produkálna ilyet?
Nem, az nincsen.
"RC51" A karbinál fogom kezdeni, majd kiderül.

Köszön segítségetek.
Nem ismerem ezt a típust, de a lendkerékben nincsen elrepedve a mágnes?
Azthiszem 530-as a lancod. Ha lehet ne terj el a tipustol. Elore 1 foggal kevesebb es hatra 1 vagy 2 foggal nagyobbat probalhatsz. Ekkor meg a lanc hosszusaga maradhat, jo dinamikus lesz a gep.