Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

melegen szokott terjeszkedni, de nem vészesen, ha annyira folyik, lehet valahol beledolgozik a motor a hűtőrendszerbe...
Szia!

ezekre a fajtákra gyakori a meghibásodás, vegyél egy újat, biztos nem horror az ára és motorozz
Szia, vedd le a karbit és nézz át rajta, a súber alatt kellene hogy legyen valamennyi hézag, lehet csak kicsi az a csavar ami az alapjáratot állítja, vagy letört a vége, stb, ezt nézd meg...
Sziasztok motorszerelők!
A Mirek Motors felvételt hirdet motorkerékpár szerelő és robogó szerelő munkakörök betöltésére. Az állások 2013 márciustól tölthetők be, meglévő motorkerékpár szerelő végzettséggel! A követelmények nem túl lazák, de azért érdemes már most jelentkezni.
Bővebben
Helló!Van egy suzuki gsxr 750 k7-em hidegen amíg a víz nem éri el az 50 fokot kattogó hang jön valahonnét valaki nem tudna segíteni mi lehet a probléma?Mihelyt eléri az 50-52 fokot abbamarad a kattogás.
hello.debrecenben vagy környékén hol tudnak szinkronizálni karbit?
Sziasztok!Tudja esetleg valaki,hogy Derbi Sendában a balanszt tengelynek hogyan kell állnia a hajtókarhoz képest? A válaszokat előre is köszönöm!
Köszi a válaszokat, de mint írtam is nem olcsó szar van benne hanem gyári. csak ezt így szó szerint nem írtam ki. én is arra tippelek h munkahengert is a nyereghez valóra kell cserélni, de láttam már erre ellen példát is.
a nyereg és a dugattyú ki van tisztítva, könnyen jár, olaj fél éves és légtelen. épp ezért merült fel bennem hogy a kxét rakjam fel mert mivel minden rendben van és mégis gyöngécske.
Helló Mindenkinek!

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek ötlete, hogyan kell egy gyújtótekercs működőképességét leellenőrizni valamilyen mérő vagy próbaeszközzel? Régi megszakítós gyújtásról lenne szó, Komar moped (szögletes hengerfejű). Nem rég, menet közben megállt, és azóta nem ad szikrát. Már átvizsgáltam és beállítottam mindent, a kábeleit is lecseréltem stb. Sehol sincsenek hibák, végül oda jutottam, hogy a gyújtótekercsről nem tudok semmit. Így néz ki egyébként: http://www.futarmotorosbolt.hu...

Előre is köszönöm! Várom válaszotok!

Üdv.: Kazstam
Helló!
Ma beindítottam a 80dt és a túlfolyón folyt a fagyálló kifele alapjáraton csak csöpögött ha oda húztam neki folyt,+ észre vetem hogy a toroknál van egy hajszálvékony repedés, ez okozná a folyást vagy csak terjeszkedik a fagyálló, kb 3hete öntöttem bele
Lehet, hogy maradhat a főfékhenger, lehet, hogy nem. Ebben nem vagyok biztos.
srácok valaki aki 2t ben benne van magyarázza már el nekem a rezonátor méreteit hogy mikor mekkroa kell mert 70 ccm es hengert akarok agépemre és nemtudom eldönteni hogy kell e másik rezó vagy hagyjam rajta az 50 eset?
erre ha nem baj válasz képen csak annyit tudok mondani én mindent vállalok és garanciával meg ha kell szállítani is tudjuk
Farkasfalka 06307423741
ez a reklám helye
2t motorok szerelését válalom!
tel:06307316232
e-mail:czegledizsolt@freemail.hu
na igen igazad van de én nem vitázok senkivel
én kicserélném jó betét új tárcsa azt ennyi
de a azt is fostalicska betéttel és/vagy tárcsával használod ugyanolyan szar lesz mint volt a régi
nekem is van gagyi 4 ezer forintos betét és jó minőségű is és igen látványos lett a javulás.......
szerintem nem vitázok
nincs miért én autószerelő vagyok ő meg egy motor mágus
Simán jó lesz a 2 dugattyús nyereg.
Nem kell hozzá főfékhengert cserélni.
Olyan féked lesz, hogy fejreesel....
Tapasztalat.
Én hátra raktam a DT-re 2 dugattyúsat, ha rá gondoltam már kezdődött a rockandroll...
veszel rá utángyártott szegecseket, vagy esztergáltatsz hozzá szegecseket. Ezeket nem préseléssel rakod fel, hanem sima seeger gyűrű segítségével.
fék tárcsa felujitásban tud nekem segiteni valaki? konkrétan lógnak a szegecsek
de ha cserélsz dugatyut cserélj felső munkahengert is
szerintem a tied is jó ki kell cserélni a betétet jó minőségre légteleniteni és járasd meg rendesen aztán ha nem jó cseréled veszteni nem vesztesz semmit
Ja és a kétségek elkerülése miatt még hozzá fűzöm h a betétek és a tárcsa is szinte új, nem a hitvány szar minőségű.
Sziasztok!
Egy kérdésem van egy fékekben jártas valaki felé.
van egy 125-ös kawasaki kdx em. Az a probléma merült fel bennem h elég gyengécske az első fék városban, kint a prérin teljesen elég mivel a motort oda találták ki. Egy dugattyús úszó nyereg van elöl, arra gondoltam h veszek egy kx re való két dugattyús nyerget és mivel a két dugattyú felülete nagyobb lesz mint az egy dugattyúé így nagyobb erőt fog kifejteni. A munkahengernek viszont hosszabb út kell ugyanakkora nyomáshoz, az szerintem elég lesz ami van gyárilag rajta.
Az a kérdésem ez így járható út lenne-e?