Hello!
Az lenne a problémám,hogy az Sr 50-en nem megy az önindító!
Az aksi jó!
Néha egy kicsit teker de valami olaj szürcsögést hallani.
Mi lehet az és lehet-e,hogy attól nem teker rendesen?
Üdv!
Bevallom nem olvastam vissza a probléma megoldással foglalkozó előző üzeneteket.
Csak tipp egy hozzá nem értőtől.
Nem lehet, hogy kicsit enged a főtengely szimeringje?
Füstre visszatérve. Milyen keverékkel mész? Jah, mégegy tipp. Akkor szokott még kétütem olyat produkálni, hogy nem bír kiforogni , ha a kipufogó már teljesen tele van olajjal.
Cső!Bírom alapcsonyabbra venni de ott a sok levegő miatt már leáll, mondom h nem jó így.Valami rossz, nem volt mindig ilyen az úszószint sem lehet, mert a régi karbin tutkóra bevolt lőve és a vége fele már ott is ezt csinálta,Tehát én még mindig azt mondom hogy nem a karbiban van a probléma, de lehet kitudja, de amíg lehet, nem akarom megbontani, mert mióta megvan nem nyúltam az aljához és nem is akarok a tömítés miatt. olyan mintha valami miatt, nem bírna kipörögni és akkor nagyon füstöl.
Marha magas az alapjáratod.. Nem bírod lentebb vinni egyáltalán? úgy hogy a súbert lentebb engeded nem esik le az alapjáratod?
A sok füst utalhat túl dús keverékre. Ha alapjáraton is sokall, akkor ne a tűt babráld, mivel a tűnek sok köze nincs az alapjárati rendszerhez. Inkább úszószint.
Helo!
Az lenne a problémám,hogy az Sr50-en nem megy az önindító!
Az aksi jó!
Néha egy kicsit teker de valami olaj szürcsögést hallani.
Mi lehet az és lehet-e,hogy attól nem teker rendessen?
Csákó! Új fejlemény, a kondenzátor csere nem oldotta meg a problémát, amúgy nem vagyok annyira hülye, hogy hidegen állítsam be a karbit csak előre szólók, de úgy tűnik hogy a gyárilag megadott értékkel jól megy hidegen, melegen meg már kevesli ki sem pörög, 4 ezres fordulatnál dadog, ÉS okádja a füstöt, néha kék amikor kivan pörgetve, vagyis amikor kiakarnám pörgetni, annyi füst van ami csak a csövön kifér, lehet hogy sok a benya? minnél több levegőt adok annál jobb, már 1800 az alapjárat és 2 ezres fordulatnál nem esik tovább le a fordulat, csak úgy hogyha berakom 1 esbe és finom engedek a kuplungon, szóval ez így nem jó, tippek gyujó trafó csere vagy a súbertűn állítsak inkább?
Csá, gyertyát nemrég cseréltem, amúgy amikor megvettem nem ilyen volt, tehát valami tönkrement, ma délelőtt megnézem a kondit, ha nem jó délután meg a trafót, mindenesetre este írok hogy mivan! Addig is köszi,
UI: Nem hiszem hogy falsol a szimeringnél, mert nemrég volt széthúzva a blokk váltó probléma miatt, és még jónak tűnt, mivel múlt télen is széthúztunk és új szimeringeket kapott, és csapáygyakat!
Akkor ez a tippem nem jött be. Viszont a melegedéses szálon el lehetne indulni.. Igazából meg lehetne nézni pl a kompressziót hidegen és melegen, mennyit változik.. Aztán például gyújtótrafó tud még érdekes dolgokat művelni melegedés hatására, próbáld meg azt kicserélni egy próba erejéig. Esetleg még egy gyertyacserét be lehetne próbálni... Nem tudom, hogy folyamatosan kialakult hiba amit leírtál, vagy egyik percről a másikra kezdett el szarakodni?
Nekem is volt ilyen gépem annak idején, nem is egy.. És én is volt, hogy bokáig szoptam magam egy egy hiba miatt..:)
ui.: ha netán faszságot írnék valahol, valamilyen formában nézze el nekem a kedves publikum, elég rottyon vagyok fizikailag..
Az lenne a problémám,hogy az Sr 50-en nem megy az önindító!
Az aksi jó!
Néha egy kicsit teker de valami olaj szürcsögést hallani.
Mi lehet az és lehet-e,hogy attól nem teker rendesen?