Olyan motor nincsen, hogy minden oké és mégsem indul. Először megnézném stroboszkóppal a gyújtást, mert azt így szemre meg nem mondod h jó-e vagy sem. Ha megstrobizod minden kiderül, ha az jó, akkor nézzél sűrítési végnyomást, ha az is jó, akkor karburátor szétborít, ultrahangos tisztítással kitakaríttatod, összeszereled a megfelelő fúvókákkal és beállításokkal, ha akkor se, blokk szétszed darabokra, és újra összepakol...
Még mindig szenvedek a porlasztóval. Hidegen nagyon nehezen indul, és a durrogás még mindig előjön néha. Az alapjárat ingadozik picit. hirtelen gázra durran egyet, és lángot dob, ami eddig nem volt.
üdv 1 barátom most hozta magának osztrákból szervizben vette az osztrák tette rá az új cdi-t és rá való mert utánna kérdeztem csnálok róla holnap fotót hátha valaki felismer valami turpiszságot már gondoltam arra is hogy nem a sajátja a lendkerék
vagy az osztrák direkt megnyult valamit akkor 1 darabig el leszek vele
Jah igen, azt elfelejtetted említeni, hogy nem a saját gyújtása van benne. Fél információkból hogyan lehet segíteni? Én honnan tudhatnám, hogy miket kötözgettél össze a gyújtásnál?...
Üdv, van egy 80-as yamaha dt a kuplunggal van a probléma, ha sebességbe berakom és közbe behúzom a kuplungot és tologatom akkot befog a kerék mintha nem is húznám a kuplungot
ha jobban kuhúzatom a motort egy adott fordulat felett már csak 'zúg'
állítottam már a kuplung karon egy darabig jó is volt aztán folyton elromlott és csak rosszabb lett
valami ötletek?
Azt tudom hogy nem allithato a gyujtas. En arra gondoltam hogy egy stroboszkop lampaval nezd meg hol van valojaban. Sok minden miatt lehet mashol a szikra pl. ek elnyirodas, tekercs vegeinek felcserelese stb...
a gyujtása fix állitási lehetőség nincs tekercsek jók ellenálást mértem a vezetékek szinei nem 1eznek ez a legnagyobb bajom 2 csati jön az alaplaptol piros kék fekete zöld de amivel össze volt kötve nem egyeznek a szinek
"Csak azt nem tudom, hogy mi az optimális BENZINSZINT. Gyári adat van, fejjel lefele fordított karbinál mm-ben megadott úszó és házperem közti távolság (MEGJ:EZ PEDIG ÚSZÓSZINT), de ha arra állítom akkor túlfolyik, Jel nincs a kis csészében."
Ha jol csinaltad akkor annak jonak kellene lennie. Nezd meg a kovetkezot: vedd le az uszohazat es forditsd fejre a karbit, majd kosd ra a benzincsovet lehetoleg ejtotartalyrol ami legalabb 1 meterrel van magasabban. Azert kell igy mert ekkor a benzin nyomasa kicsit nagyobb mintha a tankbol folyna tehat kicsit jobban terheled a tuszelepet. Nezd meg ekkor hogy folyik-e. Ha ekkor az uszo sulya alatt a tuszelep jol zar akkor a helyen is jo. Add meg megegyszer a motor pontos tipusat es megprobalom megkeresni az adatokat.
üdv mindenkinek italjet-formula robogóval szenvedek és nem szégyen elfogyott a tudomány új a cdi szikra van benzin van kompresszió van és nem hogy nem indul még csak nem is pöffen nagyon megköszönném ha valaki aki vágja ezt istenverést és segitene előre is nagyon köszönöm üdv Gyuri
vagy az osztrák direkt megnyult valamit akkor 1 darabig el leszek vele
ha jobban kuhúzatom a motort egy adott fordulat felett már csak 'zúg'
állítottam már a kuplung karon egy darabig jó is volt aztán folyton elromlott és csak rosszabb lett
valami ötletek?
"Csak azt nem tudom, hogy mi az optimális BENZINSZINT. Gyári adat van, fejjel lefele fordított karbinál mm-ben megadott úszó és házperem közti távolság (MEGJ:EZ PEDIG ÚSZÓSZINT), de ha arra állítom akkor túlfolyik, Jel nincs a kis csészében."
Ebbe kötöttem bele, bocs.