vagy épp vákuumos a benzincsap és megsérült a vákuum vezeték
fingom nincs milyen gép de többnyire tartalékon átfolyik vákuum nélkül is már ha van ilyen lehetőség
Csövet lehúzod és belefújsz. Ha hallod a tankban a buborékokat akkor oké. Ha nem, akkor tegyél bele benzint, mert üres a tank..... Persze, lehet a benzincsap is probléma, ha van. Meg lehet az is, hogy a tank szellőzése dugult el és nem bírja szívni az üzemanyagot. Vedd le próbaképpen a tanksapkát.
Nekem lenne egy Skyteam 125 -ös supermoto Motorom :)
az lenne a problémám hogy karburátornál valamit nagyon elbasztak a volt tulaj, mert csuma gázon egy idő múlva elfogy a nafta , alapjáratról gáz adásra fullad .
Azt szeretném megkérdezni hogy Mekkora fúvóka lehet benne ? Mert gondolom nagyobb fúvi kéne bele, meg hogy ha súber tűt visszább veszem sokkal rosszabb lesz maxon van .
Valaki kérem segítsen nekem !
125 4t !
Karburátor Keihin 26mm torokátmérős !
Nem jut el az uzemanyag a pumpaig azert kerreg mert uresen fut. Azt mondjuk elotte is meg lehetett volna nezni hogy miert kerreg. Most van 1 elado pumpad.
Lecso jol mondta: altalaba 2 szintet adnak meg 1 az uszoszint ( float level ) ami az uszo alja es a karburator palastja kozotti tavolsag a masik pedig a benzinszint ( fuel level ) ami altalaba kivul az uszohazon egy jeloleshez vagy a karburator palastja es a tenyleges benzin szint tavolsaga.
a japánban gyártott cuccokon van egy ilyen jel
tökmindegy mi a termék
ez pl egy tűzőgép de a gumiktól kezdve a gyertyáig mindenben megvan
a régi ngk-n megvolt a mostaniakon nincs
Ma már kívülről nem nagyo9n van különbség a kamu és eredeti között....csak a kamu párezer után kinyiffan vagy akár azonnal is....már nem kínaiak a kamuk mint eleinte amiket jól meg lehetett különböztetni az eredetitől.....
YZF 750 R (1994)az a problémám,hogy most cseréltem ac pumpát és nem pumpál semmi üzemanyagot a pumpa zúg de semmi!Elötte is ez volt a gond azért is gyanakodtam az acre és kicseréltem!de ugyanaz..!a benzincsapra gyanakszom!létezik hogy az a probléma?
Nem tudok semmi erdemlegeset mondani a ket gyarto kozott mi a kulombseg. A denso szamozasat, jeloleset nem ismerem annyira es a hely ahonnan rendelunk csak az NGK-t tudja szallitani. Az NGK tipus jelolese mar beegett a fejembe. Ez mar igy marad. Nem tudtam hogy magyarorszagon nehez eredeti japant beszerezni. A lancokkal is igy vagyunk. Az EK jon nekunk de lehetne RKvagy DID.
Csak azt nem tudom, hogy mi az optimális benzinszint. Gyári adat van, fejjel lefele fordított karbinál mm-ben megadott úszó és házperem közti távolság, de ha arra állítom akkor túlfolyik, Jel nincs a kis csészében.
Azt konkrétan nem, csak kíváncsi vagyok, van-e valami tapasztalható különbség a két japán márka között. Mindenki mond mindenfélét, de senki nem bizonyítja állítását. Én is densot tervezek venni, mert japán ngk-t nehéz találni ( lehet csak nekem).
Szerintem olyan lehet ez, mint a DID és az RK a láncoknál, vagyis kinek melyik a szimpatikusabb
Csak nem mindegy, hogy a manualban talált monnyuk 7 mm-es adat alapján az úszószintet, vagy a benzinszintet állítod...