Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De.

Csak nem mindegy, hogy a manualban talált monnyuk 7 mm-es adat alapján az úszószintet, vagy a benzinszintet állítod...
nem lehetetlen
csak találkoztam olyannal ami csak tartalékon volt hajlandó működni
de ha nincs csap nincs gond vele
Vagyis csap, vagy akármi.
A vákumos pumpa nem zúg. Ráadásul abban a motorban szerintem nincs is benzincsap. Persze tévedhetek...
vagy épp vákuumos a benzincsap és megsérült a vákuum vezeték
fingom nincs milyen gép de többnyire tartalékon átfolyik vákuum nélkül is már ha van ilyen lehetőség
Igen.
Csövet lehúzod és belefújsz. Ha hallod a tankban a buborékokat akkor oké. Ha nem, akkor tegyél bele benzint, mert üres a tank..... Persze, lehet a benzincsap is probléma, ha van. Meg lehet az is, hogy a tank szellőzése dugult el és nem bírja szívni az üzemanyagot. Vedd le próbaképpen a tanksapkát.
Értem. Az úszószinttől függ a benzinszint nem?
Sziasztok !

Nekem lenne egy Skyteam 125 -ös supermoto Motorom :)
az lenne a problémám hogy karburátornál valamit nagyon elbasztak a volt tulaj, mert csuma gázon egy idő múlva elfogy a nafta , alapjáratról gáz adásra fullad .
Azt szeretném megkérdezni hogy Mekkora fúvóka lehet benne ? Mert gondolom nagyobb fúvi kéne bele, meg hogy ha súber tűt visszább veszem sokkal rosszabb lesz maxon van .
Valaki kérem segítsen nekem !
125 4t !
Karburátor Keihin 26mm torokátmérős !
Nem jut el az uzemanyag a pumpaig azert kerreg mert uresen fut. Azt mondjuk elotte is meg lehetett volna nezni hogy miert kerreg. Most van 1 elado pumpad.
Lecso jol mondta: altalaba 2 szintet adnak meg 1 az uszoszint ( float level ) ami az uszo alja es a karburator palastja kozotti tavolsag a masik pedig a benzinszint ( fuel level ) ami altalaba kivul az uszohazon egy jeloleshez vagy a karburator palastja es a tenyleges benzin szint tavolsaga.
egy hamis cuccon nem láttam ilyent
lehet nem merik mert valami szamurájos jel
Gondolod, hogy akik a kamut gyártják azok becsületből nem tennének ilyen jelet rá?...
a japánban gyártott cuccokon van egy ilyen jel
tökmindegy mi a termék
ez pl egy tűzőgép de a gumiktól kezdve a gyertyáig mindenben megvan
a régi ngk-n megvolt a mostaniakon nincs
Ma már kívülről nem nagyo9n van különbség a kamu és eredeti között....csak a kamu párezer után kinyiffan vagy akár azonnal is....már nem kínaiak a kamuk mint eleinte amiket jól meg lehetett különböztetni az eredetitől.....
Hali!

YZF 750 R (1994)az a problémám,hogy most cseréltem ac pumpát és nem pumpál semmi üzemanyagot a pumpa zúg de semmi!Elötte is ez volt a gond azért is gyanakodtam az acre és kicseréltem!de ugyanaz..!a benzincsapra gyanakszom!létezik hogy az a probléma?

Köszönöm
fényképezz már le egy(szerinted) eredeti japán ngk-t
kíváncsi lennék rá
Ezt kifejtenéd nekem? taníts mester .
A benzinszint nem ugyanaz, mint az úszószint.
Lefotoznad vagy lerajzolnad hogy csinalod?
Nem tudok semmi erdemlegeset mondani a ket gyarto kozott mi a kulombseg. A denso szamozasat, jeloleset nem ismerem annyira es a hely ahonnan rendelunk csak az NGK-t tudja szallitani. Az NGK tipus jelolese mar beegett a fejembe. Ez mar igy marad. Nem tudtam hogy magyarorszagon nehez eredeti japant beszerezni. A lancokkal is igy vagyunk. Az EK jon nekunk de lehetne RKvagy DID.
Nem lehet
Csak azt nem tudom, hogy mi az optimális benzinszint. Gyári adat van, fejjel lefele fordított karbinál mm-ben megadott úszó és házperem közti távolság, de ha arra állítom akkor túlfolyik, Jel nincs a kis csészében.
Azt konkrétan nem, csak kíváncsi vagyok, van-e valami tapasztalható különbség a két japán márka között. Mindenki mond mindenfélét, de senki nem bizonyítja állítását. Én is densot tervezek venni, mert japán ngk-t nehéz találni ( lehet csak nekem).
Szerintem olyan lehet ez, mint a DID és az RK a láncoknál, vagyis kinek melyik a szimpatikusabb