Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az előbb írtad, hogy a zöld cső az olajé.
ugyanez a karbi van az enyémen is phbh28
a zöld cső lenne -e a vákumcső nem?
ahamm látom, gondolom h az lehet
Akkor jól gondoltam. Közben találtam még pár képet is.
http://www.bikepics.com/pictur...
http://www.bikepics.com/pictur...

A karbi alatt lévő blokkból kijövő cső pedig szerintem a váltóház szellőztetés lesz. Azt szerintem nem kell kötni sehová sem. A képen a fekete csődarab.
a zöld cs az az olajé!
Szerintem ez jó lesz vákumnak. Még azt a zöld csövecskét lenne jó látni, hogy az hová megy. Azon kap olajat? Továbbra sem sokat látok a képekből, annyira homályos minden. Egyébként találtam egy leírást hozzá, lehet hogy segít: http://www.motorkari.cz/upload...
de nem találni semmit ezekhez
meghajlok előtted Egyébként, csak úgy magunk közt, én speciel örülök ha nem felejtem el befújni néha napján szegény láncom, pedig nem is krosszozok
muszáj lenne furkálni mert tankot nem tudok rá rakni mert ott az aksi, légszűrőház is
na itt a a karbi ahogy most van a blokon! :)
itt van amit magyaráztam h furtak rá lukat! :(((((
okkés
Ez igen. De ha rákkattintasz az előzményekre, akkor láthatod hogy kinek írok.
Ha mindenképpen fúrkálni akarsz, akkor a vákum kivezetést a karbi és a membrán közé csináld (a szívócsonkra). De én inkább kerítenék egy leírást vagy blokkrajzot a motorhoz...
nekem szólt?
Csinálhatnál pár képet a karbi környékéről és akkor többre mennénk. Persze olyat, amin látszik is hogy mi-micsoda...
Van egy rosszabb állapotban lévő szívótorkom és ha arra tennék egy szívócsövet mert utánna van a membrán ott vákumnak lennie kell igaz?
Ez már nem Neked szólt.
a karbi
típusát?
Kérdezd meg a pontos tipusát, mert a szívócsőre menő vége pont nemlátszik. Egy kép kellene róla, több oldalról.
ahamm
hát ezen semmit olyat nem találtam
ez egy Gilera Mxr 125 moci

hogy ezek hogy üzemeltették a vákumos benzincuccal fogalmam sincs
Vákumkivezetésnek a karbi szívócsövén, vagy magán a karburátoron kellene lennie (robogóknál). De ha ezen a motoron gyárilag vákumcsap, vagy vákumpumpa volt, akkor az meg is van rajta, nem kell fúrkálni rajta semmit sehová...
igen a membrán után a udgatyúközé! és ott levegőt fujj ki és ha nem vakdugózom le akk a karbit sem tudom beállítani!