A karbi alatt lévő blokkból kijövő cső pedig szerintem a váltóház szellőztetés lesz. Azt szerintem nem kell kötni sehová sem. A képen a fekete csődarab.
Szerintem ez jó lesz vákumnak. Még azt a zöld csövecskét lenne jó látni, hogy az hová megy. Azon kap olajat? Továbbra sem sokat látok a képekből, annyira homályos minden. Egyébként találtam egy leírást hozzá, lehet hogy segít: http://www.motorkari.cz/upload...
Ha mindenképpen fúrkálni akarsz, akkor a vákum kivezetést a karbi és a membrán közé csináld (a szívócsonkra). De én inkább kerítenék egy leírást vagy blokkrajzot a motorhoz...
Vákumkivezetésnek a karbi szívócsövén, vagy magán a karburátoron kellene lennie (robogóknál). De ha ezen a motoron gyárilag vákumcsap, vagy vákumpumpa volt, akkor az meg is van rajta, nem kell fúrkálni rajta semmit sehová...
http://www.bikepics.com/pictur...
http://www.bikepics.com/pictur...
A karbi alatt lévő blokkból kijövő cső pedig szerintem a váltóház szellőztetés lesz. Azt szerintem nem kell kötni sehová sem. A képen a fekete csődarab.
típusát?
hát ezen semmit olyat nem találtam
ez egy Gilera Mxr 125 moci
hogy ezek hogy üzemeltették a vákumos benzincuccal fogalmam sincs