Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már akartalak hívni, de ezek szerint jó lett.
Örülök, sok jó kilométert!
Ne is zavarjon egyikőtöket se, hogy megbeszéltük, hogy fagyi, és deszt.víz fele-fele arányú keveréke kell. A legtöbb tömény fagyállóra rá is van írva, hogy higítás nélkül tilos használni. No, mindegy.

A forrpont emelését pedig nem csak ez az anyag "végzi", hanem az is, hogy a hűtősapi nyomáson tartja a folyadékot, mégpedig a rá írt értéken. Tehát, ha 1.1 van ráírva, akkor egy egész egy tized bar nyomáson. Így a forrpont már 120 fok fölé kerül. Pl a GSX-R-eken 120 fokon figyelmeztet a műszerfal, hogy gond lehet.
Tedd be, és meglátod.
Pontosan ezért használnak az emberek gyári motyót. Mert az oda van kitalálva. Hő-, olajálló, forgásirány, méret stimmel.
Üdv. Köszi az infót, de szét kell szednem mert vezérláncot.kell cserélnem, aztán kiderül,hogy mi a baj.
Csepel nagyon távol van tőlem, mert én a felvidéken vagyok.
Mi lehet a baja a kawasaki klr 600-omnak?Egyszer elugrott a vezérlésem menet közben és megállt!Kicseréltem a szelepeket,becsiszoltattam őket és egyszerűen nincs benn erő!Pöccre indul csak nincs benn erő!Leszedtem a hengert is és a gyürüket is, de mikor összeraktam utana elkezdett füstölni!Mitől van ez!Ha valaki tud akkor segítsen nekem!
Már amelyikről le lehet venni!
annyira ott sem fontos, csak nagyon nagy töltőáramnál illik, máskor elég a szellőzőnyílás.
Mikor a generátor tölti, akkor sem vesszük le.
Igen ezt tudom. Csak valaki nekem azt mondta, hogy mivel ez zárt rendszerű akksi, ezért teljesen másmilyen töltő kell hozzá. A savas-ról is le kell venni a kupakot ha valaki tölti erről meg nem lehet levenni semmit. Van aki meg azt mondja hogy nyugodtan tölthetem vele. Mindenesetre megpróbálom tölteni. Csak nem lesz baja.
szia Tiborg!
Találtam szimmmeringet, ami jó lenne, csak 1 mm-rel szélesebb (vastagabb), ami nem gond, mert elfér.
A kérdés az, hogy a gyári szimmering forgásirányos benne, de a boltos azt mondja, az nem gond, ha sima, csak az, ha ellentétes forgásirányost teszek bele. (kihordja az olajat)
Mi erről a vélemény?
Esetleg más sok tapasztnyalt véleményét is várom!
A zselés akksi is savas!
Csak nem lötyög benne az anyag. (de nem is zselés, csak úgy hívják)
Bakyónak
Az a lényeg,hogy 100%-os legyen mert annak a forráspontja 115 fok körül van.
A szervíz pedig csepelen van a gyár területén 1-es kaputól kb 100 méterre balra nagy zöld táblára ki van írva, Kawasaki.de bármilyen motort szervizelünk kivéve HD, Ducati.
Szia Lecsó !
Beált a fogyasztásom 7.1 literre városban, nagyon meg vagyok elégedve.
Köszi mégegyszer. Kawasaki 1200 ZZR.
Hát már lassan kész a tervrajz, csak lekellene méregetnem a dob belsejét, mert most körülbelülre tervezek
helló
én is gondolkoztam már ezen... arra jutottam, hogy 2 dobot raknék a motorra, és az egyik egy folytott jó csöndes, a másik pedig egy üres dob, avagy igenhangos és erre a dobra egy szelepet csinálni, ( simán lehetne egyet hegeszteni lemezből) és azt egy bovdennel, mondjuk az ülés alá felvezetni, egy karral lehet kapcsolni... jó megoldás sztem..
Köszi a válaszodat,milyen fagyállót javasolsz,vagy megfelel bármilyen?Hol van a szervizetek?
Én a furgonokban és a személy autokban mindig azzal töltöttem és nem volt töle semmi baja egyik zselés aksinak sem. Viszont hozzá tartozik hogy a zselés aksikat nagyon ritkán kellet tölteni, még egész rövid távok megtétele és ritka használat mellet sem merültek le télen.
Halló! írtam a kipufogók topikba, de lehet ittis akad valaki aki segít

Elég handosak a dobjaim, ami állati jó , de néha jó lenne ha halká tudnám alakitani egy mozdulattal akár menet közben is!
Van valakinek ötlete a témához? Egy pillangószelepre gondoltam, amit bowdennel működtetnék, és hiphopp elhalkulna amikor megállít a rendőr, vagy reggel illetve este a béke érdekében
Hali! A "zselés" akksit lehet savas akksi töltővel tölteni?
Szevasztok!

Nekem Honda Xl 125-höz kéne kapcsolási tajz vagy robbantott ábra. Ha tud valaki, szóljon már, megköszönném!
Vagy termosztát...

A hőfokmérő meg elég pontos.
Na visszanéztem, az már tényleg nem normális, hogy nyugodt tempóban jó a hőfok, ha húzza neki akkor nagyon felmegy és ki is forr.
én egyébként dugulásra, vagy vízkövességre tippelnék, persze ha nem hengerfejes.
szerintem meg normális, persze attól függ, hol mérjük, hengerfejnél, vagy a hűtőben. meg mivel mérjük, mert a járművek "órái" tájékoztató adatot nyújtanak, csak a normálistól való eltérésre figyelmeztetnek.
Az a 105 fok akármennyi is lehet 90 és 120 között.

Fagyállóban egyetértünk.
Egyszer már nyilatkoztam, hogy úgy tünik, bevált, de szeptember óta még elég kevés volt a tesztelési idő.
Most meg már még kevesebb lesz. pontos nyilvántartásom nincs, de úgy emléxem, a korábbi kitisztítás után nem ment 2 hónapig csöndesen.
Nem tiszta fagyálló kell bele, hanem fagyálló, és desztillált víz fele-fele keveréke. A 105 fok meg egyáltalán nem normális nagy tempónál. Esetleg dugóban.
Jó kis szervíz.
Hi. vki megmondhatná hogy hogyan kell fagyállozni a moccomat (tuareg 125) na van -72fokig jó Alu-s fagyálom meg desztilált vizem. Hülye nem vok össze tudnám önteni csak vmi olyasmi kéne hogy. hogy vannak az arányok. Mondjuk lehet csak összekéne öntenem azt levinni az autoszerelő ismerősömhöz azt megmérné,de ha tudtok vmi arányt akkor pls irjátok le! Szerintem a mociba 1,5 liternél nem megy több. de vmi finomabb is elég lenne a -72 foknál nem vagyok ruszkik
GSXR nek.
Nem hengerfejes a motorod normális,hogy 105 fokon üzemel,csak az a lényeg ,hogy tiszta fagyállót kell beletenni.
De ha bármilyen kérdésed van vagy valamelyik motoros barátnak,akkor (miután jó és olcsó a szervízünk) szívesen várunk benneteket,vagy a hívásotokat.
Tel:06/70-6103681