Attól függ, hogy mennyi az a nagyon pici. A ház és a lap között max 0.2 mm-es rés megengedett. Ez a 2T motorban ugyan azt a szerepet tölti be, mint a 4T-nél a szelep. Ha nem zár, akkor a motor visszafújja a karburátorba az üzemanyagot, ettől folyamatosan benzines-olajos a levegőszűrő, elszegényedhet a keverék, aminek nehezebb indítás és gyengébb teljesítmény lesz a vége.
Lenne egy olyan problémám, h a 2003as évjáratú 125ös EXC-m blokkjában (a képen látható bekeretezett fedél levételével bekukkantva) nem olyan nagy, de azért rendesen látható olaj lerakódva/megülve az alján.
Azt szeretném kérdezni, h mi okozhatja ezt? valamint h mivel orvosólható ez a probléma?
Fontos lenne. Válaszotokat előre is köszönöm. Boldog Újévet kívánok Nektek.
Üdv: EXCpetya
sosem retkes
igazándiból nincs mit kenni mosogatni rajta, mert ugye a csapokon ott a gyűrű a többi meg nem érdekes
mert ugye a görgők alá bejutott port az életben nem szeded ki semmiféle mosogatással(max áztatás&sűrített levegő)
ha meg elmegyek homokdombozni akkor kb az első 10-15 percben levisz mindent a homok
a sár meg amúgy is csúszik ha vizes
de bááeg! ha elmész motorozni, és retkes lesz a láncod mint az állat a saras, homokos körülmények miatt akkor miért ne mosnád meg? Miért neveznéd lánc ápolásnak azt, ha az amúgy is trágyás ganés láncra még olajat teszel?
Ha a retket akarod bekenni akkor sikerült, ha a láncot akkor nem
homokbánya.....sosem mostam még láncot
utána meg meg kell kenni valami kimaradt olajjal
az xr4 ész az xt600 gépkönyv is ezt javasolja
ló@ kell ide méregdrága spray
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Lenne egy olyan problémám, h a 2003as évjáratú 125ös EXC-m blokkjában (a képen látható bekeretezett fedél levételével bekukkantva) nem olyan nagy, de azért rendesen látható olaj lerakódva/megülve az alján.
Azt szeretném kérdezni, h mi okozhatja ezt? valamint h mivel orvosólható ez a probléma?
Fontos lenne. Válaszotokat előre is köszönöm. Boldog Újévet kívánok Nektek.
Üdv: EXCpetya
és ez a vákumos benzinpumpa volt a dobozban.
mert ugy vettem h szét volt szedve.
A simson mz pannonia romet után picit másabb.
erre gondolsz?
ha meg nem volt mit szenvedsz vele?
vákuum meg a szívócsonk környékén lesz
igazándiból nincs mit kenni mosogatni rajta, mert ugye a csapokon ott a gyűrű a többi meg nem érdekes
mert ugye a görgők alá bejutott port az életben nem szeded ki semmiféle mosogatással(max áztatás&sűrített levegő)
ha meg elmegyek homokdombozni akkor kb az első 10-15 percben levisz mindent a homok
a sár meg amúgy is csúszik ha vizes
Ha a retket akarod bekenni akkor sikerült, ha a láncot akkor nem
utána meg meg kell kenni valami kimaradt olajjal
az xr4 ész az xt600 gépkönyv is ezt javasolja
ló@ kell ide méregdrága spray
az hol is van?
akkor a karbi környékén keressem :)