Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezeknél a blokk alatt van a tank :)
Lyukat fúrtak a blokkra?! Aztakurvaistenit....
Ha fentebb van a tank mint a karburátor, akkor nem szükséges. De jobb lenne, ha a gyári állapotba raknád vissza. A többi csak kókányolás....
Attól függ, hogy mennyi az a nagyon pici. A ház és a lap között max 0.2 mm-es rés megengedett. Ez a 2T motorban ugyan azt a szerepet tölti be, mint a 4T-nél a szelep. Ha nem zár, akkor a motor visszafújja a karburátorba az üzemanyagot, ettől folyamatosan benzines-olajos a levegőszűrő, elszegényedhet a keverék, aminek nehezebb indítás és gyengébb teljesítmény lesz a vége.
Ez jó lenne a motoromhoz nem? (Mala F12 98-as)

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hali Srácok!

Lenne egy olyan problémám, h a 2003as évjáratú 125ös EXC-m blokkjában (a képen látható bekeretezett fedél levételével bekukkantva) nem olyan nagy, de azért rendesen látható olaj lerakódva/megülve az alján.
Azt szeretném kérdezni, h mi okozhatja ezt? valamint h mivel orvosólható ez a probléma?

Fontos lenne. Válaszotokat előre is köszönöm. Boldog Újévet kívánok Nektek.
Üdv: EXCpetya
értem okk köszi
olyan igen de nem az nézd meg hova megy a szívótorokban van vákuum ott kell legyen valahol
a benzinszívattyú nem volt a tankban csak a viszajelző.

és ez a vákumos benzinpumpa volt a dobozban.

mert ugy vettem h szét volt szedve.
KÉrdezek ha nem baj mert még annyira nem értek hozzá!

A simson mz pannonia romet után picit másabb.

erre gondolsz?
volt rajta eredetileg ac? mert ha igen akkor megvan mindennek a helye
ha meg nem volt mit szenvedsz vele?
vákuum meg a szívócsonk környékén lesz
A karbi nál van ?
sosem retkes
igazándiból nincs mit kenni mosogatni rajta, mert ugye a csapokon ott a gyűrű a többi meg nem érdekes
mert ugye a görgők alá bejutott port az életben nem szeded ki semmiféle mosogatással(max áztatás&sűrített levegő)
ha meg elmegyek homokdombozni akkor kb az első 10-15 percben levisz mindent a homok
a sár meg amúgy is csúszik ha vizes
de bááeg! ha elmész motorozni, és retkes lesz a láncod mint az állat a saras, homokos körülmények miatt akkor miért ne mosnád meg? Miért neveznéd lánc ápolásnak azt, ha az amúgy is trágyás ganés láncra még olajat teszel?
Ha a retket akarod bekenni akkor sikerült, ha a láncot akkor nem
homokbánya.....sosem mostam még láncot
utána meg meg kell kenni valami kimaradt olajjal
az xr4 ész az xt600 gépkönyv is ezt javasolja
ló@ kell ide méregdrága spray
egy olyan kis fém csődarab amire rá tudsz húzni egy 6 mm -es gumicsövet
A stucc cső alatt mit értel?
az hol is van?
fújást arra értettem, hogy be fújod láncsprayvel Szóval. bepacsmagolod petróval, lemosod, egy kis idő után meg be fújod aztán vereted neki ezerrel
ezekre a gépekre lehet is felrakni vákumos pumpát!? nem tudjátok :)
ha nincs akkor hova kellene csinálni ahol vákum lenne?
aham mert a neten benzinpumpának van írva

akkor a karbi környékén keressem :)
szerintem ez vákumos benzincsap
ezek akié volt a moci azok ahol van a hengeren a kis kör ívű öntés oda furtak egy lukat és ott van egy cs kivezetés de ott csAK levegt fujj kifelé :)
lenne kell mindenképpen ezeken a mocikon! ?
eza benzinpumpa nem!