Sziasztok az lenne a kérdésem hogy mit csináljak hogy legyen alapjárotom mert kipucoltam az egész karbit a fufokákat az alapjárati csavar álitgatom de nem reagál rá a motor menet közben nincs vele gond megy jol de nincs alapjárat szerintetek mit csinájak vele?
Köszönöm a részletes segìtséget de szerintem nem bontom szét ameddig megy jövő szezonra épül a másik blokk felujitom mindent kicserélek amit egy felujitáskor kell ^^ meg megy rá a 73,5 es henger :)talán azzal többereje lessz ahoz véletlen nem értessz, hogy az 50eshez képest mennyivel nagyobb a 73,5 es kell rá nagyobb rezonátor?:O ja és csapikból milyet érdemes venni skf elég hìres de egy barátom tapasztalatból többre tartja a fag márkát és azt ajánlotta nekem-.-
Honnét veszed hogy elektromos gondja van?Amikor leáll azonnal nézed meg hogy jó-e a szikra, ne vedd ki ami benne van gyertya csak húzd le a gyertyapipát és tegyél bele egy gyertyát amit előzőleg odakészítettél és akkor nézd meg van e szikra, jó lenne ezt kizárni vagy tisztázni hogy ez -e a baj, de lehet csak elfogy a benzin, és amikor újra indítot folyik hozzá egy kevés mert lehet el van tőmődve a benzin csap, húzd le a karburátornál a benzin csövet tegyél alá valami edényt amibe felfogod a benzint és nézd meg hogy szép sugárban folyik-e a benzin, ezeket nézd ellenőrizd le.Ha meg vagy vele szólj.
a csörgés ......... ha be huzod a kuplungot és halkabb lesz , iletve be kusol az a k, ki nyomo csapágy szar
aztán lehet a tüske hézaga rossz az is csöröghet és végül maga a kuplung kinyomoszerkezet hézag ezt is elenörizd
ha álando csörgés van de fordulatra halkul az a kuplung kosár tű görgö , ha bronz perselyes akkor mag az kuka kézel érezhető kotyogása nem lehet , ha csak egy picit is kotyan .......... szétszed és mérés hát enyi http://www.facebook.com/pages/...
megnéztem és igazad volt : ) összeraktam és ki emel rendesen a kuplung csak most oldalt csörög valami a dekni alatt ma szétszedem megnézem mi az : ) de skerült megcsinálni a kuplungot még jo hogy nem vettem új lamellákat :D ... az volt a baja hogy van a kinyomórúd végén egy anya ami alatt van ugye az alátét ami kinyomja a kuplungfedelet na azon a rúdon amin van menet van és kijjebb tudtam állítani--- mostmár ki emel rendesen a kuplung :D
Sziasztok. Kellene egy kis segitség!
Van egy Suzuki SV 1000 S motorom, amit most a téli idöszakban gatyába szeretnék rázni. Keresnék olyan fényezöt aki átfujná a gépet és a felniket. A nagyobb gond az, hogy nincs már müszaki a motoron igy szállitani kellene de én nem tudom ,mivel csak személyautüm van de nincs vovohorog. Tehát el kéne vinni és ha kész vissza kéne hozni Budapest Váci utra. Tehát lenne valaki erre? Keress telefonon vagy mail-ban. yuker@vipmail.hu vagy 06204904701 számon. Köszi.
Nekem is volt ilyen problémám.Ugyanezek a hibák voltak,majd egy elég egyszerű dolog volt az egész.Szimplán rajta hagytam a szivatót.Lehet nálad nem az aprobléma de érdemes megnézni:)
Egy tanácsot szeretnék kérni.
Van egy Runner 125-ös motorom.
Egyszerüen nagy gáznál megfullad! Ha kipörgetem sztenderen akkor is. Olyan mintha egy idő után elfogyna az üzemanyag.
Cseréltem karbit,és fuvokát is.nem oldotta meg a problémát.
Ha befujok neki amikor le akar álni egyszerre felpörög.
Mi a fene lehet a gond?
Valaki tudna segiteni? Mit tegyek vele?
helló
azt szeretném megkérdezni hogy a honda cr 125-ös nek milyen sürűn van igénye "nagy"szervizre ? most szeretnék motort venni és azért érdekelne.. nem pályán használnám hanem csak úgy simán elmenni el bohóckodni?
előre is köszönöm!
megpróbálom megnézni valahogy elvileg egy hosszú vékony rúd tolja ki a kuplungot de a tengely belsejében van ha el is tört volna a helyén kell hogy maradjon :/ mindegy megnézem hátha előrébb leszek -.-
nemigazán értem azt amit írtál, a lamellák akadály nélkül csusznak levehetőek stb (persze csak amikor levanak lazítva a feszítő rugók) minden a helyén van csak amikor behuzom a kart koppra nem emel ki rendesen még sebességben van hiába van a lamellák fedele ami odaszoritja őket kiemelve még mindig fog
sziasztok valaki tud segítséget adni holnap készülök kuplunglamellát venni mert am 6 os blokkról levettem a kuplung felöli deknit mozgatom a kuplung kart koppra és látszik hogy az arugók alatti fém fedél szépen ki csúszik meg nem akad nincs semmi baja mégsem kapcsol le a kihajtásról.. szóval ha azzal a fedéllel minden rendben van és mégsem emel ki akkor 100% hogy a lamella miatt van és azt kell cserélni vagy lehet más indoka is ? csak mert nem szeretnék feleslegesen uj lamellaszettet venni :/ ha valaki tudna segíteni holnap reggelig megköszönném : ) ha kell tudok képet küldeni a mostani lamellákról milyen állapotban vannak sajna még ezelőtt nem láttam szétszedve kuplungot nemtudom melyik kopott/ vagy jó előre is köszi : )
Ha csak alapjárat nincs az valószínű hogy azért van mert az alapjárati fúvóka el van tömődve,,szedd ki belőle és nézz át rajta hogy lásd átjárható -e,a súber-tűn középre rakd azt a kis lemezt,alapjárati csavarral állítsd be az alapjáratot,az az alapjárati csavar ami a súbert emeli,ha még van rajta alapjárati levegő csavar, azt hajtsd be teljesen , utána épp addig hajtsd kifelé , amikor még nem hullámzik az alapjárat,ezt ki kell kísérletezni.
Sziasztok segitség kéne mert a simsonon nincs alapjárat már fejebb vettem a subertet az alapjárati csavat beálittotam a könyve szrint de nem megy menet közben jol gyorsul és huz nincs vele gond de mit csinájak vele hogy legyen alapjárat
Eladó pár mázsa V2-es alkatrész!
Érdeklődni: 06703525376
Megtekinthetők: bontospityu.hupont.hu
Mérjétek meg a kompressziót, nem csörög a motorja?Van benne erő amikor mész vele, hány km/h-ig gyorsul fel?
holnap megnézem bár a szikrát néztem már. addig is köszönöm
Honnét veszed hogy elektromos gondja van?Amikor leáll azonnal nézed meg hogy jó-e a szikra, ne vedd ki ami benne van gyertya csak húzd le a gyertyapipát és tegyél bele egy gyertyát amit előzőleg odakészítettél és akkor nézd meg van e szikra, jó lenne ezt kizárni vagy tisztázni hogy ez -e a baj, de lehet csak elfogy a benzin, és amikor újra indítot folyik hozzá egy kevés mert lehet el van tőmődve a benzin csap, húzd le a karburátornál a benzin csövet tegyél alá valami edényt amibe felfogod a benzint és nézd meg hogy szép sugárban folyik-e a benzin, ezeket nézd ellenőrizd le.Ha meg vagy vele szólj.
aztán lehet a tüske hézaga rossz az is csöröghet és végül maga a kuplung kinyomoszerkezet hézag ezt is elenörizd
ha álando csörgés van de fordulatra halkul az a kuplung kosár tű görgö , ha bronz perselyes akkor mag az kuka kézel érezhető kotyogása nem lehet , ha csak egy picit is kotyan .......... szétszed és mérés hát enyi
http://www.facebook.com/pages/...
Van egy Suzuki SV 1000 S motorom, amit most a téli idöszakban gatyába szeretnék rázni. Keresnék olyan fényezöt aki átfujná a gépet és a felniket. A nagyobb gond az, hogy nincs már müszaki a motoron igy szállitani kellene de én nem tudom ,mivel csak személyautüm van de nincs vovohorog. Tehát el kéne vinni és ha kész vissza kéne hozni Budapest Váci utra. Tehát lenne valaki erre? Keress telefonon vagy mail-ban. yuker@vipmail.hu vagy 06204904701 számon. Köszi.
Ezért nem értem..
érdeklődöm 650-es dominátor indul szépen jár és egyszercsak megáll elektromos gondja lehet hol keressem szerintetek
köszi
Van egy Runner 125-ös motorom.
Egyszerüen nagy gáznál megfullad! Ha kipörgetem sztenderen akkor is. Olyan mintha egy idő után elfogyna az üzemanyag.
Cseréltem karbit,és fuvokát is.nem oldotta meg a problémát.
Ha befujok neki amikor le akar álni egyszerre felpörög.
Mi a fene lehet a gond?
Valaki tudna segiteni? Mit tegyek vele?
azt szeretném megkérdezni hogy a honda cr 125-ös nek milyen sürűn van igénye "nagy"szervizre ? most szeretnék motort venni és azért érdekelne.. nem pályán használnám hanem csak úgy simán elmenni el bohóckodni?
előre is köszönöm!
vagy a tengely kopott , ha lamela lenne a szar csúszna a kuplungod ,.............
Tasi
Ha csak alapjárat nincs az valószínű hogy azért van mert az alapjárati fúvóka el van tömődve,,szedd ki belőle és nézz át rajta hogy lásd átjárható -e,a súber-tűn középre rakd azt a kis lemezt,alapjárati csavarral állítsd be az alapjáratot,az az alapjárati csavar ami a súbert emeli,ha még van rajta alapjárati levegő csavar, azt hajtsd be teljesen , utána épp addig hajtsd kifelé , amikor még nem hullámzik az alapjárat,ezt ki kell kísérletezni.