az a félkörivű tengely a kiegyensúlyozótengely a vibrációt csökkenti ... de nem értem mit akarsz elektromos benzinszivattyút rakni a gépre mert eddig membrános vákuummal működtetett volt ? vagy a vákuumos benzincsapot nézed benzinpumpának ? végülis mi a baj ? nem megy a karbiba benzin ?
Köszi szépen a választ,azért kérdeztem mert én se szeretem nagyon a láncspray-ket.:D annyi kérdésem lenne még hogy miután ugye lemosom a petróleumot róla sima vízzel akkor utánna írtad hogy fújás.Azt mire értetted?
Sziasztok!
Gilera mxr 125 benzinszívattyú helyett benzinpumpát akarnék rá rakni, és nem tudjátok h valahol csinál-e vákumot!?
Mert a gyujtásfelől a henger hátánál van egy cső hogy az lenne vajon!
Mert a blokkban van egy félkörívű tengely amit egy fogaskerék hajt meg ls ez a cs arról jönne ki de semmit nem csinál!
Síbertű középre, alapjárati keverékszabályzó teljesen be, majd kifelé 1-1,5 fordulat. Ezzel már beindul, aztán jöhet a finom szabályzás. Nem bonyolult (nekem).
Hát ha már karburátort veszek akkor a Dellorto 17.5-re gondoltam.Hát a többi része gyári remélem...Akkor sztem nem veszek sportlégszűrőt már csak azért is amit írtál :) Nehéz beállítani a 17.5-est?
Ha gyári 50-es, akkor elmegy azzal a karbival is. Ha 17,5-es karbit teszel rá és jól beállítod, akkor az mégjobb lesz. Nem kötelező a sportlégszűrő, rámegy a gyári is. Egyébként sem szoktam a sportlégszűrőt ajánlani, mert a több levegővel több por is bemegy, esetleg be is ázik (főleg ha rosszul rakják fel).
Petróleummal le mosod, majd sima folyóvízzel ( pl kerti slag, véletlen sem magasnyomásúval) le mosod róla a petróleumos szmötyit.
A legfaszább persze az, ha ki van szerelve a lánc és beáztatod petróba, de gondolom nem fogod minden alkalommal szétbuherálni a motort érte:) Szóval, ecset, és vastagon megküldöd petróleummal a teljes láncot.
Tudtommal lehet kapni direkt terep motorozáshoz való láncspray-t is, egy próbát megér bár én annak a híve vagyok, ha terepmotor, hogy egy motorozás = egy lánc tisztítás, fújás, 10 perc száradási idő, motorozás, majd következő alkalommal lánc takarítás, fújás és így tovább.
Milyen fékfolyadékot használsz? Vagy DOT4-et, vagy 5.1-et tégy bele, ha netán mást használnál bár kétlem
Egyébként a dugattyúk felületét nyugodtan végig nyomhatod 1000-es vízpapírral, hogy teljesen sima legyen.
Plusz úgy jársz a legjobban ha például egy fogkefével végig takarítod a karmantyú hornyokat, esetleg valami agresszívabb anyagot használhatsz a takarítás céljából. Úgymint szintetikus hígító akár. Ha le szerelve könnyen mozog, akkor össze szerelve is könnyen fog mozogni csak igyekezz rendesen le légteleníteni a rendszert és nem lesz baja:)
Heló!
Épp tegnap szedtem apró miszlikjeire a fékrendszert,mert
nem akartam elhinni,hogy folyamatosan a nyergek rosszak.
Fém fékcsöveim vannak,hibátlanul át tudtam fújni rajtuk,a fékmunkahengerrel sincs baly. Tehát sajnos maradtak megint a nyergek. Megint kipucoltam,most annyira nem óvatoskodtam mint először,megint kijött innen onnan 1kis gané!
Leszerelve most könnyen mozogtak a dugattyúk,de félek kis használat után megint elkezd beragadni.
Esetleg ha valaki tud vagy van neki elfekvőben 600-as GSR-re bukócsüve és meg is vállna tőle, szívesen megvenném. Ha festeni kell sem probléma, csak gyűrött ne legyen :)
küllőt keresek, anyával kompletten
2db legalább kellene de ha több van nem gond
a vége hajtott
hossz 160mm, átmérő 4mm
de a képen látszik a többi méret
Sziasztok!Lehetne egy olyan kérdésem (valakinek eléggé analfabéta kérdés) hogy krossz motoron a láncot mivel érdemes tisztítani/kezelni az eredeti láncspray helyett? WD-40 vagy már hallottam petróleumról is? Mi a véleményetek/tanácsotok?
Csak egy tipp.. Nem lehet, hogy nem a nyeregnél van a gond? A gyári gumi fékvezetéknek meg van az a sajátossága, hogy 4 évente cserélni kéne őket hiszen el öregszenek. Ebből kifolyólag ki szokott alakulni egy olyan probléma, hogy a vezeték belselyében leválnak darabok , és el tömődik a cső. Két lehetőség van ilyenkor, fent a kar felkeményedik de a fék nem fog, vagy a fék vajpuha fent de alul fogja a nyereg a tárcsát.
Próbáld meg a fékvezetéket át mosni féktisztítóval oda vissza, plusz ki mosni a csövet.
Gilera mxr 125 benzinszívattyú helyett benzinpumpát akarnék rá rakni, és nem tudjátok h valahol csinál-e vákumot!?
Mert a gyujtásfelől a henger hátánál van egy cső hogy az lenne vajon!
Mert a blokkban van egy félkörívű tengely amit egy fogaskerék hajt meg ls ez a cs arról jönne ki de semmit nem csinál!
Tudnátok ebben segíteni!?
Üdv:Krsz
Ha veszek egy Dellorto 17.5 ahhozsport légszűrő kell vagy jó a sima légszűrőház is? :)
Petróleummal le mosod, majd sima folyóvízzel ( pl kerti slag, véletlen sem magasnyomásúval) le mosod róla a petróleumos szmötyit.
A legfaszább persze az, ha ki van szerelve a lánc és beáztatod petróba, de gondolom nem fogod minden alkalommal szétbuherálni a motort érte:) Szóval, ecset, és vastagon megküldöd petróleummal a teljes láncot.
Tudtommal lehet kapni direkt terep motorozáshoz való láncspray-t is, egy próbát megér bár én annak a híve vagyok, ha terepmotor, hogy egy motorozás = egy lánc tisztítás, fújás, 10 perc száradási idő, motorozás, majd következő alkalommal lánc takarítás, fújás és így tovább.
Egyébként a dugattyúk felületét nyugodtan végig nyomhatod 1000-es vízpapírral, hogy teljesen sima legyen.
Plusz úgy jársz a legjobban ha például egy fogkefével végig takarítod a karmantyú hornyokat, esetleg valami agresszívabb anyagot használhatsz a takarítás céljából. Úgymint szintetikus hígító akár. Ha le szerelve könnyen mozog, akkor össze szerelve is könnyen fog mozogni csak igyekezz rendesen le légteleníteni a rendszert és nem lesz baja:)
Épp tegnap szedtem apró miszlikjeire a fékrendszert,mert
nem akartam elhinni,hogy folyamatosan a nyergek rosszak.
Fém fékcsöveim vannak,hibátlanul át tudtam fújni rajtuk,a fékmunkahengerrel sincs baly. Tehát sajnos maradtak megint a nyergek. Megint kipucoltam,most annyira nem óvatoskodtam mint először,megint kijött innen onnan 1kis gané!
Leszerelve most könnyen mozogtak a dugattyúk,de félek kis használat után megint elkezd beragadni.
Esetleg ha valaki tud vagy van neki elfekvőben 600-as GSR-re bukócsüve és meg is vállna tőle, szívesen megvenném. Ha festeni kell sem probléma, csak gyűrött ne legyen :)
2db legalább kellene de ha több van nem gond
a vége hajtott
hossz 160mm, átmérő 4mm
de a képen látszik a többi méret
Csak egy tipp.. Nem lehet, hogy nem a nyeregnél van a gond? A gyári gumi fékvezetéknek meg van az a sajátossága, hogy 4 évente cserélni kéne őket hiszen el öregszenek. Ebből kifolyólag ki szokott alakulni egy olyan probléma, hogy a vezeték belselyében leválnak darabok , és el tömődik a cső. Két lehetőség van ilyenkor, fent a kar felkeményedik de a fék nem fog, vagy a fék vajpuha fent de alul fogja a nyereg a tárcsát.
Próbáld meg a fékvezetéket át mosni féktisztítóval oda vissza, plusz ki mosni a csövet.