hát most már mind1, haasználtban nem volt neten, ahogy néztem ugyhogy ez lett, amugy jónak tünik csak 2 mm el nagyobb és nem birom beállítani a súber tűn azt a dupla lemezt, vagy mit, egyszerüen egyiken vagy kevés eggyel nagyobbra rakom vagy sok, mit lehetne csinálni?, meg talán a másik problémámra is jöhetne válasz :) bocsi de annnyira örülnék ha jó lenne !
Egy bontott gyárival többre mész szerintem. Az újakkal az a baj hogy tök pontatlan az egész karburátor, hába stimmelnek a fúvókák, a csatornák mérete eltérhet, stb.stb, és használhatatlan sajnos.
Vedd le a gyertyapipát és nézd meg testhez közel hogy mekkora az elektormos ív ha kb egy centi meg jól csattog akkor biztos nem a gyújtás a hibás,tegyél belevaló ngk gyertyát, mert ezek a gyújtások nem szeretik az isolátort meg testvéreit brisk stb, név nélkülit , na érted....,kipufogód tiszta-e jobb ha leveszed amíg megy az indítási próba,elvileg levegőszűrő nélkül is elindul,ott fogd be kézzel vagy egy darab ronggyal,3 dolog kell jó kompresszió jó szikra és benzin, ha valami nem stimm írjj
Nem olcsó a felújítás az biztos.Mondjuk nekem más volt a helyzet,az enyém 4 hengeres ,ott az üres hengersorra 1.300.000+Áfa-t mondtak a gyári ujjra.A felújítása a hengersornak olyan 300.000 Ft körül lett volna,úgyhogy a gyárihoz képest az még mindig lényegesen olcsóbb,bár a végén én se újítattam fel,inkább vettem bontottan 70.000-ért.
Egyhengeres négyütemű blokkot akár üzemképtelent is, legyen az 125 vagy 800. Oktató jelleggel kéne. Karbi nélkül is tökéletesen megfelel. Ha van olcsó eladó üzemképtelen a polcon és nincs rá szükséged engem érdekelne.
Sziasztok motorosok.
Anno egyszer csináltam egy zsigulit detto ilyen problémával.Az emelkedőn a kispolszkis kiröhögte mert nem akart felkapaszkodni a zsiga.Indult az pöccre ment is........................egy darabig aztán befulladt.
A szelepektől kezdve becsiszolás beállitás karbipucc vezérlés gyertyák minden megvolt még is fulladt.Csak utána jelezte a tulaj hogy nem tudni miért de már a harmadik kipuff tömitést cseréli a hónapban mert mindig kimegy.Nosza lekaptam a pufogót és a zsiga megtáltosodott.Átfújni is alig birtam rajta.
Tehát szerintem is szaglássz a kipufogó környékén hátha.................
Üdv mindenkinek és balesetmentes közlekedést!Vigyázzatokk magatokra!
sziasztok az lenne a kérdésem hogy egy am6 os blokkot 50 esről 70 esre (lehet hogy 73.5 esre ha jól emlékszek olyan méretű dugószettet találtam ) 'tuningolok'-.- és szeretném megtudni hogy a főtengely bírni fogja e? a másik hogy fog e kelleni másik rezonátor a motorra vagy jó az 50 es? mert neten sok tuningolt videót látok de ott mind 86 os hengerszettel meg baszottnagy rezonátorral van megcsinálva előre is köszi :)
Üdv mindenkinek!
Kis segítségre lenne szükségem!
Drz-e hez most szereztem egy garnitúra mito felniszettet,ha Valakinek van tapasztalata és tudna segíteni pár szóban,hogy mit kell módosítani és milyen távtartók kellenek illetve első fékadapter hol lehet venni vagy gyártatni? Köszönöm!
Ha jól emlékszem tutira kipróbáltam, mert a könyököt is ki homokoltam. Szerintem indítottam is, mert egy kis Piaggioval jártam már igy. De hétvégén megnézem még egyszer megígérem. Köszönöm hozzászolásod...
Szia 12.dik karburátor szétszedésen, állítgatáson vagyok túl. Nem tudom kiszűrni kifogy e a benzin vagy sem. Másra nem tudok gondolni. Tű sem hiszem hogy felragadna..túl könnyen jár benne minden. Nem értem, amúgy köszi a tippet, a karburátort piszkálom még...
kompresszió van elég? Jó helyen van szikra? Esetleg egyszerű gyertyacsere. Vagy esetleg váltóolaj bekerült a hengerbe? Én ezekre figyelnék oda, de majd írnak a nagy szakik.
Sziasztok Zoli vagyok segitsetek van egy honda ns1 80 asom és egy mbx 80 as blokk van benne benzint kap szikra van de nem indul valami el lehet kötve az elekrtonikánál vagy mi? aki segiteni tud az irjon köszi
Egy 160-as polini hengerről volna szó, rotax 123-as blokkra, akkora összeget mondtak az Omega motor-nál, hogy abból veszek egy vadi új hengert. Meg lett ma honolva a henger, kapott két új gyűrűt, aztán addig megy amíg bírja.
Sziasztok abban kérném a segítségeteket, hogy nemrég vettem egy új karbit a 125/150 ese ETZ-re és nem bírom beállítani a súbert, ugye ez 24 n2 es a régi meg 22 n2 es és az új a felülről a második súbertű állásban keveset kap, rángat magas fordulaton, eggyel nagyobb álláson meg már annyira sok hogy ki sem pörög, 4 és fél ezres fordulatnál bedadog, Jó lenne ha tudnátok segíteni, a karbi 'úszóház' részéhez még nem nyúltam! Egy másik problémám van igaz, nem biztos hogy ide kapcsolódik de fel kell tennem mert megőrít! teljesen hideg motornál, motorféknél van 'vissszaoöfögés' normálisan esik vissza alapjáratra ha behúzom a kuplungot. DE! meleg motornál vagy m,ár 'langyos' nál ez már eltűnik ha behúzom a kuplungot, olyan mintha leakarna fulladni, egyszerűen zuhan az óra mutató, az alapjárat alá esik majd leáll néha 'visszatornázza' magát néha nem mert leáll, és ugye ilyenkor meleg motornál ha elveszem a gázt akkor csak hörög le, semmi pöfögés, bocsi de nem tudom jobban leírni, kezdő motoros vagyok, javarészt apám szervizel, de nagyon jó lenne a segítség mert szerintem ezek a dolgok a motornak sem tesznek jót! Há
Érdeklődnék, hogy Magyarországon vállal-e valaki nicasil bevonat javítást, illetve új bevonat készítést? Vagy külföldön valaki ismer valami céget, vagy magánszemélyt?
Biztos erre is van tudományos magyarázat,én a saját tapasztalatom mondanám:2garnitúra(4db )vadi új NGK-t"evett"meg a gépem 30km-en!Kivettem a gyertyapipából a zavarszűrőt,azóta mentem 6500km-t és még nem láttam a gyertyákat:)))
Persze ha eleve nem zavarszűrős a gyertyapipád,akkor ez kizárva....:(((
Vedd le a gyertyapipát és nézd meg testhez közel hogy mekkora az elektormos ív ha kb egy centi meg jól csattog akkor biztos nem a gyújtás a hibás,tegyél belevaló ngk gyertyát, mert ezek a gyújtások nem szeretik az isolátort meg testvéreit brisk stb, név nélkülit , na érted....,kipufogód tiszta-e jobb ha leveszed amíg megy az indítási próba,elvileg levegőszűrő nélkül is elindul,ott fogd be kézzel vagy egy darab ronggyal,3 dolog kell jó kompresszió jó szikra és benzin, ha valami nem stimm írjj
Egyhengeres négyütemű blokkot akár üzemképtelent is, legyen az 125 vagy 800. Oktató jelleggel kéne. Karbi nélkül is tökéletesen megfelel. Ha van olcsó eladó üzemképtelen a polcon és nincs rá szükséged engem érdekelne.
Köszi
CRM
Anno egyszer csináltam egy zsigulit detto ilyen problémával.Az emelkedőn a kispolszkis kiröhögte mert nem akart felkapaszkodni a zsiga.Indult az pöccre ment is........................egy darabig aztán befulladt.
A szelepektől kezdve becsiszolás beállitás karbipucc vezérlés gyertyák minden megvolt még is fulladt.Csak utána jelezte a tulaj hogy nem tudni miért de már a harmadik kipuff tömitést cseréli a hónapban mert mindig kimegy.Nosza lekaptam a pufogót és a zsiga megtáltosodott.Átfújni is alig birtam rajta.
Tehát szerintem is szaglássz a kipufogó környékén hátha.................
Üdv mindenkinek és balesetmentes közlekedést!Vigyázzatokk magatokra!
Kis segítségre lenne szükségem!
Drz-e hez most szereztem egy garnitúra mito felniszettet,ha Valakinek van tapasztalata és tudna segíteni pár szóban,hogy mit kell módosítani és milyen távtartók kellenek illetve első fékadapter hol lehet venni vagy gyártatni? Köszönöm!
Van nekem egy '95-ös Yamaha XJR 400-asom. Állatira csörög a blokk, hidegben elég nehezen, vagy egyáltalán nem indul. Mi lehet a baja?
Omega motor.Szerintem ők tudnak segíteni.
Persze ha eleve nem zavarszűrős a gyertyapipád,akkor ez kizárva....:(((