Ahogy mondtam menj at megegyszer a dolgokon. Mikor rakod ossze kend be kicsit a dugot es a gyuruket fekfolyadekkal. Tenyleg csak vekonyan. Amikor tolod be a helyere a dugot akkor figyelj arra hogy egyenesen csusszon be a helyere. Viszonylag konnyen nagyobb ellenallas nelkul kel csuszkalnia a dugonak. Termeszetesen a gumigyuru (karmantyu) fogja egy kicsit a dugot hiszen a negyzetes karmantyu huzza mindig vissza alaphelyzetbe a dugot. Azaz kb 1-2 tized mm-t mindig visszahuzza igy a fekbetet nem fogja a tarcsat.
Kiszedtem a karburátort (Mala f12 98-as) de nincs ráírva,hogy dellorto 12es karbi vagy hasonló csupán az van rajta h SDO ez is ugyan azt jelenti? ez a gyári karbi?
heló,köszi a gyors reagálásod.
Igazából nem mindegyik szorul nagyon,de azok sem 1ujjasak.
A karmantyúkat gyárikat tettem bele szakkereskedésből.
Tükör tisztára takarítottam,nem karcoltam,a karmantyúk nem gyűrődtek. Nem értem ,majd próbálgatom még. Köszönöm válaszod!
Tudtommal valaki gyart tarcsakat magyarorszagon. Nezz utana mert joval olcsobb. Javitas szoba szem johet. Ha csereled es 2 tarcsad van elol eggyutt illik.
Csak a karmantyu minosegere tudok gondolni. Nem jo a meret.vagy: Honnan kaptad oket? Osszeszerelesnel figyelni kell a tisztasagra? Biztos hogy a nutokban nem maradt kosz? A dugattyuk felulete szep fenyes? Az osszes szorul? Vagy csak 1 vagy 2? Nem gyurodott be a porvedo mikor toltad be oket. Sok hiba lehetseges, menj at rajta megegyszer. A dugoknak szepen siman egy ujjal tolva kell mozogniuk.
Heló mindenkinek!
Lenne 1nagy problémám,remélem valaki tud segíteni!
A féknyergeim szarakodnak ,4dugattyús tokico-ról van szó.
Megszorulnak,valamennyire mozognak,de nagyon nehezen.
Már többször kipucoltam,kicseréltem a karmantyúkat és még mindig ugyan olyan ...! Mit csináljak?
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy láttam már pár motoron olyat hogy az üzemanyagvezetékek mondjuk sárgák voltak.. Ezeket csak festékkel lefújják sárgára vagy már eleve így veszik meg a csöveket..
Képet is tudok mutatni, mint például ezen a 450-es RMZ-n..
A képen be van karikázva hogy valójában mire is gondolok..
Sziasztok! Azon gondolkozom, hogy kicserélem a tsx-röl a mikuni karbit vmi más fajtára, mert ezt nem tudom rendesen belőni. Vmi baja lehet, vagy én nem vagyok elég kitartó. Milyen karbit érdemes választanom? A karbi jelenleg Mikuni flat slide asszem 28mm-es.
sziasztok. lenne egy olyan gondom hogy a yamaha dt80lc2-es motoromon nem működik a világítás. egyedül az üres jelző lámpa villan fel de ha felkapcsolom a helyzetjelzőt vagy a tompítottat az is elalszik. az aksim fullra le van merülve. lehet az a baj? vagy esetleg más? ötleteket várok és holnap megnézem. (járó motornál se világít)
a lecso jót mond ! igaza van ! ez van ha axiálisan , vagy radikálisan kotyog a tengelykapcsolo , de ha leveszed a deknit szerintem most az egyik rugóval van a baj tehát nem központosan emel ki a kuplung ..........
ved le a deknit és a motor forgatása közben húzd a kuplungot , valoszínü forgatás közbe ütni fog a menesztö tárcsa. ha a deknibe van a kinyomó szerkezet , meg kell nézni a rúgókat egy formák -é terhelés alatt .
ez a másik baja a kuplungnak ha hirtelen fog
üdv Tasi
nem rángatja a motort, de ha finoman fékezek, akkor ugye van az a jellegzetes hang amikor fékez az ember, na olyan akkor az a hang változik, nem egyenletesen hallom ugyan azt, hanem hogy is mondjam, hullámzik a hang elhalkul, felerősödik
Akkor ez most milyen karbi vki felismeri?
Kiszedtem a karburátort (Mala f12 98-as) de nincs ráírva,hogy dellorto 12es karbi vagy hasonló csupán az van rajta h SDO ez is ugyan azt jelenti? ez a gyári karbi?
http://kepfeltoltes.hu/view/121228/IMG_20060622_223049_www.ke
pfeltoltes.hu_.jpg
Igazából nem mindegyik szorul nagyon,de azok sem 1ujjasak.
A karmantyúkat gyárikat tettem bele szakkereskedésből.
Tükör tisztára takarítottam,nem karcoltam,a karmantyúk nem gyűrődtek. Nem értem ,majd próbálgatom még. Köszönöm válaszod!
Szép napot!
Lenne 1nagy problémám,remélem valaki tud segíteni!
A féknyergeim szarakodnak ,4dugattyús tokico-ról van szó.
Megszorulnak,valamennyire mozognak,de nagyon nehezen.
Már többször kipucoltam,kicseréltem a karmantyúkat és még mindig ugyan olyan ...! Mit csináljak?
Képet is tudok mutatni, mint például ezen a 450-es RMZ-n..
A képen be van karikázva hogy valójában mire is gondolok..
Remélem tudtok segíteni..
Kicsit variáltam, éa most működik:)
köszönöm!
ezen fél éve müködik
http://www.facebook.com/photo....
hali
Fesz szab témát átrágtad?
ved le a deknit és a motor forgatása közben húzd a kuplungot , valoszínü forgatás közbe ütni fog a menesztö tárcsa. ha a deknibe van a kinyomó szerkezet , meg kell nézni a rúgókat egy formák -é terhelés alatt .
ez a másik baja a kuplungnak ha hirtelen fog
üdv Tasi