Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hozzatok létre bejegyzéseket osszátok meg egymással tapasztalataitokat! Az új motoros blogomon!
http://motorosblogok.blogspot....
após szimója volt ilyen trükkös, annak még a kipuf könyök is úgy be volt rakodva hogy a kisujjam nem fért bele
Kipu lelazítás?
Miért teszi tönkre a gyertyákat az rm250esem 1 darabig megy Velük utánna fullad és megáll?kicserélem másikra és megy megint 1darabig utánna az is kuka!mert másik motorba sincs szikrája már! Mi lehet a gondja? Ha valakinek ötlete lenne írjon! Köszi
Nem tudom! Ez csak vicc volt. Én is a karburátor körül keresgélnék. Jártam már úgy hogy a síbertűn nem volt a helyén a zéger gyűrű és csak a síber emelkedett a tű nem. Ha ott nincs hiba akkor próbáld meg a tűt teljesen felemelni vagy néz meg nincs-e a levegőszűrő felöl dugulás.
Sziasztok. Visszatértem, hátha valaki tud már segíteni új tippekben. Szóval rossz a robogó. Indítás után egy ideig kipörög, majd teljes gázadásra teljesen lefullad de nem áll le. Kicserélve: Dugó gyűrű, membrán, szívócsonk, szimmeringek. Uszószinten nem tudok állítani, főfúvóka nem lett piszkálva. Elméletileg nem fogy ki az úszóházból a benzin, viszont csapot kicselezve, érdekes dologra lettem figyelmes. Alapjáraton járatva a benzin a csőből, elég aktívan folyik bele a karbiba, mintha teljes fordulaton kellene ennyit utántölteni. Lehet mégis kifogyna? De a tűszelep reagál mindenre... Be nincs zabálva, mert egy kis rúgásra azonnal indul, tehát sokat nem kap. Következő próbálkozásom, karbi csere, vagy főfúvóka nagyobbítás. Ja ma a gyújtás is le lett tesztelve, minden fordulaton, lefulladás alatt is van szikra.
Már azt megköszönöm ha valaki elolvassa, és azt irja "Nem tudom..."
Igazából a szó klasszikus értelmében a benzin nem tud "megromlani". De egy tél alatt az illékony összetevők elpárolgásával érdekes dolgok tudnak maradni utána. Ezért okos dolog kijáratni vagy leengedni a karburátorból a benzint mert ezek a maradékok lerakodva dugulást tudnak okozni. A tankot meg érdemes telerakni mielőtt téli pihenőre teszed a gépet mert ott a rozsda tud pusztítani (a műanyag tankoknál persze nem).
Üdv!
Nem igazán találtam a kérdésemhez illő topikot, szóval itt teszem fel. 2T motorban meddig áll el a keverék? Vagy van egyáltalán olyan, hogy beleromlik? Egyik ismerősöm állítása szerint vele egyszer előfordult már. Ha esetleg létezik ilyen, mit lehetne ellene csinálni? Sajna idén már nem tudom hajtani a gépet, de sajnálnám a 7 liter motul 800assal kevert kerót. Előre is köszi.
Üdvözlök minden kedves fórumozót. kérdésem a következő lenne: mi okozhatja azt a jelenséget, hogy egy teljesen felújított (dugattyú, gyűrűsor hengerfúrás honolás) 4 ütemű motoron miért jelentkezik az hogy a szelep alá egy kis korom darab beszorul és ez miatt nemzár rendesen, következésképpen elmegy a kompresszió. ? A Szelepeket becsiszoltam, szépen zártak is, az égésteret kitakarítottam, viszont a jelenség 2 nap után bekövetkezett. Ez a kopott és olajat elég rendesen fogyasztó motoromnál többször előfordult, viszont itt egy felújított hengerről van szó ahol 0 az olajfogyasztása. Egy szakember válaszát nagyon megköszönném.
szia
a szimering ahol fut ott nézd meg a tengelyt,hogy nincs-e szabályos bemarás a szimering beszokta csíkolni. ha sima akor jo. ha van új szimeringed nézd meg, hogy jol zár a tengelyen. egyenesen ütütted be? ha ferdén van akkor is tönkre megy. és csak a szimering külső átmérőlyével megeggyező beütővel üsd
Sztem nem! ezek a karcok ahhoz túl szabálytalanok.sztem amikor rákerült az uj csapágy akkor huzta meg egy kicsit de nagyon picit.csakhát gondolom tizezer/perc fordulatnál a kicsi is sok neki:( Aki tudja elmondhatná hogyan orvosolhatnám h ne kelljen 500kmenként a szimering miatt aggódnom
Nagyon kevés benzin volt a tankban indításkor és ezt késő vettem észre . Üzemanyagot öntöttem a tankba , de már nem tudtam beindítani . A kipufugóból lellás előtt párás kipufogógáz volt látható és
össze-vissza járt a motor.
hát igazából sokminden lehet, de egy alapos karbi tisztítás, beállítás biztosan megoldaná.
Nem csak a gyári köszörű nyomait látod?:)
Most ahogy nézem a tengely nem makulátlan,mmint a látható részén vannak aprócska karcok. Ezeket helyre lehet még hozni mondjuk kevés finom csiszolással? vagy mit lehet ezzel kezdeni ?
Hiba oka ?
rosz minosegu szimmering? Elszakadt mikor szereltetek ossze? Megmelegitettetek? Serult a tengely felszine ami tonkreteszi a szimmeringet? Sok sok hiba lehet.
Sziasztok! 2 ütemü 125 honda crm-ről volna szó ,nyár elején cseréltük az összes csapágyat szimeringel, azóta nem mentem vele sztem 1000km-t és most a gyújtásdeknit levéve tapasztaltam h temérdeksok olaj volt a gyújtásnál ahol full szárazságnak kéne lennie. Fura volt h miért könnyezik a blokk azon a részen. Mitől mehet szét ilyen gyorsan a szimering?
tud.
Van egy Honda CBR 1000 F 87-es motorom , kb. 3-4 napja beindítottam és a szivató levétele előtt leállt . A szerelő cserélt benne
gyertyasort , de így sem indúlbe ( nem kap üzemanyagot ) a gyertyák
szárazak. Az elektromos benzin szivattyú működik ! A karbin mégsem megy keresztül az üzemyanyag . Valaki tud segíteni ?
Köszönöm !
Hahaa akkor marad az X!
köszi a segítséget
Az o gyűrűsben a kenőanyagot O profilú gyűrűk zárják el, Az X gyűrűsben pedig X profilú. Az o gyűrűs láncnak valamivel nagyobb a súrlódása, ezáltal a vesztzesége is.
Akkor hamár itt tartunk megkérdezem lehet hülyén hangzik de akarok láncot venni és nem tudom milyet vegyek O vagy X gyűrűset...
nemtudom mi a külömbség a 2 között :D
Vegyél egy higanyos müszert tölem ,,,,,,,,,,, azzal még egy csimpánz is be tudja állitani 3 perc alatt

http://www.facebook.com/pages/...

van 4 órás tutin müködö 25000 és folyadék kristályos vadi új 45000 én vetem elektronikusat ezzért nem kell

üdv Tasi ezzen kivül ha valakit érdekell a xado olajat értékesitek
20w- 50-töl 5w 60 -ig szint/ fél szint / ásványi autoba ,motorba , kamionba ........... fém dobozos holland

Pl: 4 liter 10w40 sl 4/t 9000 vagy 4 liter 10w -60 sn 4/t 15500
10 millió focista, és 10 millió autószerelő országa vagyunk
Hideg időben több kaját kell adni a régi motoroknak és megoldódik a probléma.