Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Évek kellenek hogy azt jó betudd lőni!
Sziasztok!

Van egy ZZR400 -asom . Szeretném megtanulni a karbiszinkront házilag. Ha valaki már beállította magának nagyon megköszönném , ha segítene megmutatni hogy kell.

üdv. Péter Szeged
Bőven elég az ásványi is
köszi szépen a választ még annyi,hogy full szintetikus legyen vagy elég a fél szintetikus ?
Hello

15w50

2.1 Liter
A fő profil a veterán , de kontárkodom !

http://www.facebook.com/pages/...
Sziasztok tudnátok segíteni. Cagiva t4 350 menyi olaj kell a blokkjába tudja valaki pontosan ?
én elkültem, villamosági mühelybe a tagot ,,ott majd ki derül

Az bizt , egy normálisan müködö alapjáratal üzemelö motora ., ha rá teszük a villágitást és le esik a fordulat 200-300 -al ......... nem állitom nagyobra az alapjáratott ....................... Talán azé mert ha meg le veszem a világitást felmegy az alapjárat 200-300 -al ...........
Bocsánatott kérek én nem értek ehhez lecso
Köszönöm, ez nekem így elég.

P20 alkatrészből semmi hiányom nincs.

Végezetül már csak egy kérés, a döntésed legyen végleges.
Na akkor befejeztük lecsó ,,,,,,,,,,, , pedig ha tudnád hogy tele a padlás a szaros 20- 21 alkatrészel ,,,,,,,,,,, de mi barátok már nem leszünk !
A nyilvános szerelésről nyilatkozz. Vagy kicsúszott a csoki?
Tudod, röhögjél csak nyugodtan, én csak azért írtam ezt a hülyeséget, mert volt már pár ilyen esetem, és tapasztalatom szerint a szegény keverék okoz ilyet.
Legyen igaza a tacsinak, én tőled csak egyet kérek, a pufercsere után írj pár sort ide, hogy mi lett. 14000 forint, és kiderül. Én inkább egy karbiállítást próbálnék meg előbb, de te tudod, a te pénzed, a te motorod.
A tatabányai fesszabályzó gyártóját ezen a számon éred el:06-20-918-97-43 (a segítőkész észkombájn is leírhatta volna)Tudom mert havonta rendeltem tőle szabályzót egy időben, főleg Hondákra. Postán, utánvéttel elküldi.
Valahogy most már az jön le nekem ,hogy itt az összes hozzászóló
be akarja bizonyitani Ő mondja a tutit .......... de miért ?

meg mondom , othon a sufniba tuningoljuk szereljük a környék motorosainak a vasait ..... UGYE ?

De valahogy elfogytak a KUNCSAVTOK ........ hát akkor osszuk az észt ! SOKSZOR be is jön .. Nem de ? sok a vadász, kevés a pingvin ... maradjunk abba ,hogy Én veteránba vagyok erős és soha nem okoskodtam az új dolgokhoz , amit mondok az 99% -ba be jönn ..... ÉS igen NEKEM IS egyre KEVESEBB a Melom ... hát ennyi De ha tanár lennék az elrakott vezérlésröl : szégyelném magam ...........

De mindegy........... üdv Tasi
Ebbe igazad van mikor irta hogy állítsak a karbin azért röhögtem rajta egy nagyot. Nekem is van valami közöm a motorokhoz. Gondoltam hogy villamoság vagy ilyesmi de ahoz nem értek azért kérdeztem meg. De amugy köszi szépen a választ meg a segítséget hátha a gyertyával megoldódik megprobálom. Nincs valami elérhetőséged. facebook vagy hasonló?
Ment!
Ennyi:)
Most nézem, KUNCSAVT.
Inkább politizáljunk....erre kár betűt is pazarolni...
Szerintem hagyd.
Nem te vagy az első és gyanítom nem is az utolsó, akibe beleakad.
Hazsnáld az egéren a görgőt.
Én értem amit mondasz, csak felfogni nem akarom... A videó alatt nem az volt a lényeg a hozzászolásodban amit leírtál MOST, hanem amit NEKÜNK oda írtál.. Hadd idézzelek ( bocsáss meg ha nem szó szerint van, az egymásra való köpködés miatt sikeresen törölték a videót) : ..... a vezérlést a két tengely végén lévő rovátkával kell állítani, úgy hogy egy síkban legyenek stb stb.. Suzuki ritkán használ nyilakat - számokat GYEREKEK.

Szóval. Nekem, és hozzám hasonlóan nem azzal van a bajunk, hogy segíteni akarsz. Segíts, isten adta jogod. DE!. Ne olyan stílusban tedd mint eddig, hogy lerí az írásaidról, hogy Te volnál fent az isten mi pedig alant a halandó tudatlan nép.. Lehet emberi formában is véleményt közölni, egymás szapulása, és mindennemű hülyegyereknek való elhordása nélkül is úgy érzem.
Másrészt, amiért nem hagytam ki az alkalmat, hogy reagáljak a hozzászólásodra az az, hogy engem is és még nagyon sok más nebulót annak idején tanított Lecsóbá, és előbb küldeném bármely ügyfelem hozzá mint példának okádék hozzád.. Az addig OKÉ, hogy 33 éve végeztél autószerelőit, DE: 1, MOTORKERÉKPÁRRÓL VAN SZÓ, nem keverendő az autóval véletlen sem ( ne is olvassak olyat, hogy pedig egy kaptafa, mert marhára nem)
2, 33 éve szerinted milyen technika volt? Ha én elvégeztem a szakmát teszem azt 2008ban, attól még hülye lehetek sok dologhoz 2028ban ha nem képzem magam..
3, Szerintem nem véletlen tanít Lecsóbá sem ott , ahol. Vele egyetemben még tudnék mondani abból a suliból olyan szak embert akinek a véleményére szó nélkül adnék én is, és velem együtt még sokan bármely kérdésben..

ui: Ne véld azt, hogy baszogatásnak szántam az irományom, egyszerű vélemény nyílvánítás a jó ízlés határain belül.. Légyszíves ha reagálsz, ennek fényében tedd Te is.

Maradok tisztelettel.
"Valószínűleg rossz az alapjárati karburátorbeállításod. Próbálj kicsit kijjebb tekerni a keverékszabályzón."

Ezt írtam hülyegyerek. Nem azt hogy BIZTOSAN, bár a szavakkal úgy is hadilábon állsz pufer.

Erre te:

"Baromság amit mond a lecso !

a három fázisu olajban forgó generátorodnak a pufer kondenzátorával van a baj Rá teszed a villanyt és a feszültség csöken a gyertya szikrája is kisebb , így gyengébb az alapjárat , de ha huzzod a gázt ez a probléma meg szünik hisz emelkedik a feszültség és a 3 fázis ki egyeliti egymást

Ezel a lecsoval ne foglalkozatok ez egy fasz kalap semmihez nem ért csak okoskodik !"

Nagy arc biztos hibamegállapítás.

Mondtam, nyilvánosan megszereljük, te puferelsz, én karbizok.
Pik-pakk kiderül, ki a barom. Én állok elébe.
Te?