Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találkoztam már ilyennel. A nagykosár perselyét nézd meg. Vagy tűgörgős csapágy van ott, vagy egy sima siklócsapágy.
Vagy ott a baj, vagy a tengelyirányú hézagolással, mint pár hozzászólással előbbi kollégánál.
Neki is hasonló panasza volt.
Nos az izzónak van egy közös lába, az a test. Próbáld ki egy aksival. Ha nem ide kötöd, akkor van az, hogy mind a két szál izzik, de nem nagy fényerővel. A másik két láb értelemszerűen a tomp, és a refi.
Szevasztok! Valaki tudna segíteni abban hogy az Yz400F-emnek milyen baja lehet ha nem hallok se csörgést,se egyéb hangot alapjáraton de indulásnál miközben engedem a kuplungot nagyon hirtelen kapja el a sebességet (hiába állítok a bowdenen) és egy furcsa (érdes,száraz) hangot hallok mintha valami/valamik súrolnák egymást.Menet közben meg jó.Valaki tud segíteni?
Ezt nem értem, le tudnád ìrni, hogy hogyan kellene kõtnõm? Köszönöm
Pedig fel vannak cserélve a szálak, tutira. A test nem az izzó testjére megy.
Sziasztok.Szeretném kérdezni tőletek hogy xr 600 hoz kétféle vezérműtengely van autodekos és anélküli 88 előtti.A régebbi hengerfejre bele lehet rakni az újabb vezérmű tengelyt?
Azt hiszem rosszul írtam, tompítottnál a tompított+reflektor ég halványan, reflektornál csak reflektor, a szálak jól lesznek, inkább a zárlattól félek.
A testre 3 kábelt közösítettek, ott lehet gond?
köszönöm
fel vannak cserélve a szálak valószínüleg, esetlegesen kábelzárlat ki kell mérni meik a testszál azután a másik kettőt
Sziasztok!
GSF 400 lámpájával van egy kis gondom.
Amikor megvettem a motort egy univerzális lámpa volt rajta 25/30w-os izzóval. Vettem hozzá egy gsf 600-as lámpafejet, felszereltem, de amikor tompított álláson van a kapcsoló, akkor halványan izzik a reflektor fénye, és a reflektor visszajelzője is. Amikor felkapcsolom a reflektort, akkor a tompított rendesen kialszik.

Próbáltam az első villához testelni az izzót, de akkor is ez történt.

Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a probléma oka?
Köszönöm
Ákos
Közben már Kinter megadta a fúvóka méreteket de azért én is csatolok egy képet amin a motorodra vonatkozó adatok vannak.
Oké köszönöm a segítséget :D
A kuplung nagykosarat, azaz a nagy fogaskereket azzal hézagolják. Ha leveszed a fedelet, próbáld meg tengelyirányban, azaz ki-be megmozgatni a külső kosarat. Nem kottyanht nagyot. Támalátét is egyben, mert a ferde fogazat miatt a hajtás hol ki, hol be feszíti a kuplungot, attól függően, hogy húzod a gázt, vagy motorféken mész.
A tengelynek a végén volt közvetlen a csapággyal érintkezik. Egy hitvány CBR hengerfelyében a szelepeknél kaptam olyan méretű gyürüt csak az volt a baj h sokkal vékonyabb volt és kettőt raktam be Valószínű hogy akkor ez lesz a baj.
Szinte biztos, hogy ott lesz a gond. Hová való az a gyűrű?
Mikor sebességbe van és meg vagyok állva akkor nincs gond de mikor indulok egyből nagyot ránt. Az volt hogy mikor raktam össze hanyagságból egy közlőgyürüt elvertem s raktam helyette mást de az ugy néztem semmibe nem befolyásolta szóval akkor mi okozhatja ezt a problémát?
Nem emel ki a kuplungod. Felfelé váltáskor nem kell annyira, így akkor nem hiányzik. Gondolom induláskor is érezni sebességbe rakáskor, hogy vinné a motort.
Malaguti F12 98-as AC
A fektarcsan csakis az ives felujitas segit, semmi mas. Hogy hogy nem erezni mikor finoman fekezel? Nem rangatja a motort?
Hali
A szezon közepén volt egy szép kis esésem, ahol a motor is kapott a pár pofont, szinte minden helyre lett már hozva viszont az első tárcsa valahogy meggörbült és üt oldalra nem vészes, menet közben nem érezhető. lementem már vele így egy ezrest is azóta. De gondolom a fékbetétek így jobb eszit és ahogy megforgatom a kereket a féknyerget is kimozdítja oldalra. A legfőbb kérdésem az volna, h lehet e javíttatni, valahogy "centírozni" vagy azonnal csere?
Sziasztok lenne egy kis probléma a motorommal és véleményeteket szeretném kérni. Honda MTX 125 olasz ról van szó. Nyáron a váltóba eltörött az utolsó tengely kicseréltem egy pont olyanra és a váltó tökéletesen müködik de a kuplung az nm lett igazi mikor váltanék vissza és behúzom a kuplungot nm hagyja hogy váltsak miért lehet ez kuplung nélkül engedi és felkapcsolásnál nincs probléma. Miert lehet ez?
Főfúvóka 78, alapjárat 38, szívató 48.
Helló! Írd meg pontosan milyen motorról van szó, esetleg évjáratot is ha tudod.
a fúvókán, és ebből fogva az őt tartó tűsfúvókán tökre nem metrikus menet van, ha az 5 ös a téma.
Annak az emelkedése nem 0,8 mnt a normám M-es menetnek, és nem is 0,7 it a finom menet, hanem 0,75 hihi:)
Vagy ráhajt egy 5-ös meg egy 6-os anyát a fúvókára
Tudni kellene milyen karbi van rajta. PHBG-SHA-SHB-SHBA = M5, PHBH-PHBN-PHVA-VHSA-VHSB = M6. (Forrás: www.motoroswebaruhaz.hu) Szerintem ez utóbbi lesz rajta valamelyik. Az a biztos, ha kiszeded a fúvókát és megméred tolómérővel.