Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szaktekintély

Nem vezéllést kellet be állitani ......... HANEM megkellet állapitani nyulot -e a v- lánc én azt montam ,hogy tegye a kipu v- tengelyt a szelepfedél és a hengerfely sikjára kifelenéző rovátkával .... rögzitse
és a szivó v-tengely elenkező irányba tekerlye mig feszes nem lesz a lánc ..... EZT meg is tete és a szivó v.-tengely rovátkálya tovább
szaladt a hátrafele nézö fengerfely/szelepfedél sikján ..

ERGÓ .... A lánc MEG VAN NYULVA CSERÉLNI KELL

ERRE JÖTT EZ a LECSÓ OKOS , és mit mond ?

El van rakva a vezérlés atól még a motor szépen járhat
SÖTT SÖTT MÉG erősebb is lehet agép ha elvan rakva a vezérlés
33 -éve végeztem a autoszerelöit DE MÉG EKORA BAROMSÁGOTT NEM HALOTAM SOHA DE SOHA

KI röhög itt kin ? KI ITT A SZAKEMBER ? GYEREKEK ?

MOST MEG a LECSO TANÁR úr az mondja a gyereknek állitson a karbin allapjáratott BIZT AZ A BAJ !

HA teljesen normális szépen ketyek .... csak ha rá teszi a villágitást 200-300 esik az alapjárat EZZEN UGYE nem kell RÖHÖGNI MI közze a pilot csavarnak az elektromosághozz EGY , DR 600 -on

ITT KERESEL magadnak KUNCSAVTOKAT KIS LECSO ?
DE legalább értenél hozzá ! Ez nem pannonia ! TÖk mindegy hogy áll rajta bármi .... Így-úgy IS MEGY
ÜDV TASI
Elöször méresd be szakemberel . pár ezer forintér meg mondja neked van e test zárlat , gyenge e a mágnes , szar e a pufi ,stb

általában 90 % -ban a hiba , ha ráteszed a villanyt mindig elektromos hibára kell gyanakodni ........ feszültség vesztés kis fordulaton . a karbirátor pilot rendszeréhez semmi köze , A DR en Egy Egyszerü bts 36 mikuni vagy egy 38 kehin szokot leni . Amiben semilyen elektromos érzékelö elektromos pillangó állitó nincs .

egy ötlet : ha jol emlékszem 9 -es / 270 höértékű / gyertya van bene tegyél bele 8-ast 240 -est újat densot , ngk ......... lehet megszünik a problem ......... ha nem , méresd be,, ott nincs találgatás tutira meg mondják mi a bibi Üdv Tasi
Üdv mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne, hogy a motoromon a karburátoron le szeretném cserélni a benzincsöveket. Hogyan fogjak neki? Hogy tudom ezt megcsinálni? (persze azt tudom, hogy leveszem, kicserélem, visszateszem, de mire kell odafigyelni, stb..)
Sorry, ha hülye a kérdés, de nem vagyok ebben a témában nagy szakértő! A motor egy YZ250FW-s Yamaha.

Válaszokat előre is köszönöm!
Kedves Zoltán!

Ha gondolja mi tudunk segíteni Önnek.
E-mail: www.redlinemotorskft@gmail.com
Telefon: 06-20-220-3720

Üdvözlettel:
Red Line Motors Kft
1097, Budapest Illatos út 19-23
www.red-line.hu
Tudtok ajánlani valami megbízható, normális szerelőt? DRZ-hez aki ért:) Pest környékén.
Esetleg aki ha kell házhoz jön?.)
Vidd el karbibeállításra,valószínű rossz a benzinszint ,meg az o gyűrűk. Az enyémnél alapjárat nincs,ha egyenesen áll,most csinálják.
Volt videó, ott voltam én is, törölték az egészet...
Persze, hogy ugyanazt. Csak arra hivatkozva írtam, hogy "rég röhögtem ilyen jót", hogy akivel itt vitatkoztál az mindenhol hatalmas szaktekintély és volt egy videó ahol elmagyarázta a hozzám hasonló semmihez sem értő barmoknak, hogy vezérlést a tengely végén levő jellel kell állítani... Na mindegy is. Futok szaladok Köszi, jó munkát Nektek is!
Ugyanazt mondjuk.
Jó munlkát!
dehogy is írja a vez tengely végét. Az a rovátka a tengelyek végén arra szolgál, hogy ha leszereli az ember a lánckerekeket , akkor visszaszerelésnél normális állásban legyenek a tengelyre felszerelve a kerekek.
Mivel a bandit 650-600 Régi Gsx-r 750 - 1100 "nagyjából" ugyanolyan felépítésű, így mindegyiknél a nyilakat és a számokat írja. Illetve a láncszemeket a két vezérműtengely lánckerék jelölései közt felül.

Viszont ha nem haragszik tanárúr, nekem tipliznem kell. Csalogat a műhely, és ha nem engedek a csábításnak megb@sz a főnök
És ha beindult, visszaállítva egyenesbe tovább jár?
Ott van az Te!
Hali

Miért van az, hogyha elbillentem a motort a jobb oldalra csak akkor indul !? Nah ilyenkor mit lehet tenni ? Milyen érzékelők vannak ebben a fosban ? (2001-es zx6r)
650-est nem csináltam még. A 600 as, meg az 120-es olyan, hogy nyilak is vannak, meg jel a végén is. A Manual a nyilakat írja ott.
A 650-esen a vezteng végeit írja?
egyszerű 650 lég-olaj. A teória az volt a "szakember" szerint, hogy suzukin nincsenek vezérműtengely lánckereken nyilak-számok.. vezérlést nem az alapján állítasz. Akkor szerintem én eddig is szarul csináltam az összes lég olajost, de akkor még a service manual is sík hülye a témához
Milyen badit?
Rég röhögtem ekkorát ezen az emberen mindig beszarok a röhögéstől.. Ja jut eszembe, a banditom vezérlését sem a nyilakat figyelve kell beállítani...
Hali valaki nem tudja, hogy 1992 suzuki ts 125-ös motornak hanyas gyári mikuni karburátorja.
Oké. Köszi szépen a választ. Nem tudsz hozzá valaki alkatrészt.
Ezek kb. annyit mennek el.
Nem törvényszerű a kart cserélni, az általában 2X 25E-t kibír.
Ha nem, akkor az is csere.
Azért egy 2T-t nem olyan nehéz szétborítani.
Ha nincs csúnya hangja, én nem nyúlnék hozzá.
Egy kompressziót mérhetsz, azzal legalább látod kb hol tartasz.
De ne borítsd szét azért, mert van benne 25E.
köszi a segítséget előre is
a DR-z 400 dugattyúja jó hozzá ha felfúrom Wiseco 4713M09000, gyári méretűt nem találtam hozzá náluk A gyári cikkszáma 13500-38A10.
Nem nagyon kell cserélni semmit a motorban. Tavaly volt szétszedve akkor leellenőriztem mindent, rossz döntést hoztam azzal hogy nem fúrtam fel és nem cseréltem dugattyú szettet. Mivel ette az olajat de nem volt kartergáza és a sűrítési végnyomás is rendben volt így szelepszár szimmering hibára tippeltem, szemre nem voltak rosszak de jók sem.
A dugattyú átmérő pont határértéken volt akárcsak a hüvely. A felújítás után amíg nem jött be a kánikula nem is ette az olajat de a 40°C megviselte.
Mind1 kezdhetem az elejéről.
A tuningban sajnos az egyediség is vonz, nem baj ha nem látszik én tudom és kész. Ha ész érvek alapján mérlegelek akkor csak a gyári megoldás jöhet szóba.
:) köszi a tippet amugy sikerült már csak ugy fértem hozzá az anyához hogy kiszedtem a lamellákat ,de nem baj ugyis lesznek majd ujjak ^^ köszi azért
:) köszi a tippet amugy sikerült már csak ugy fértem hozzá az anyához hogy kiszedtem a lamellákat ,de nem baj ugyis lesznek majd ujjak ^^ köszi azért
Hát kérlek az lenne a kínom hogy olvasgatom itt-ott hogy az Rs 125-ben bizonyos km-ként (pl:25e km-nél a hajtókart) kell cserélni meg dugót... csak nemvagyok vele tisztában hogy mért..? sztem 1 hajtókarnak meg 1 dugattyúnak jóval többet kellene kibírnia mint 25e km, igaz hogy 2T..!
Igen ki pucoltam a légszűrőt , olajat is cseréltem
Ezek még meg birkózok csak többi nagy falat nekem