Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösziiiii

Mekkora fúvóka kell bele azt hogy tudom megállapítani?Meg 5 v 6 mm-es kell?Néztem fúvóka készletet de ott volt 5 ill 6 mm-es!
Dellorto karbi van rajta
Az a kérdés hogy milyen karbi van rajta. Egyébként leveszed az úszóházat és meglátod a fúvókákat. Van egy nagy fúvóka meg rögtön mellette egy kicsi. Az az alapjáraté.
Még1 kérdés a Malámba a gyári 12-es karbi van az alapjárata fullad...(nem vagyok egy nagy motor szakértő "még" ) az alapjárati fuvóka hol található a karburátoron? Ha vki képpel is tudna segiteni az jó lenne!

Köszi :)
Kevertet ne is, inkább a tiszta házit...
Az fasza akkor ezek után már nem kevertet rakok bele :P

Köszönöm a válaszokat :D
Akkor most kb amig a tankból ki nem fogy a kevert üzemanyag addig fütölni fog.De igy tuti a motor kenése kb 20:1 keverék.
Szép karácsonyt mindenkinek!
Ezek szerint működik az olajpumpa. Így az olajpumpa is nyomja meg a tankból is kap olajat azért füstöl.
Hello!

Boldog karácsonyt először is mindenkinek! :)
A kérdésem az lenne motorral kapcsolatban ,hogy amikor megvettem a motort az előző tulaja keverékkel használta kikötötte az olajtartályt de mi vissza kötöttük öntöttem bele olajat azóta füstől is rendesen a kipufogó... ez most jó h ennyire füstöl vagy nem? igazából azt szeretném ha nem kellene evernem mindig az üzemanyagot, ha nem csak simán tankolhatnék ezért kérdezem!

Üdv: Győzi
Sziasztok motorosok.
Minden kedves motoros társamnak Békés Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok erőben egészségben boldogságban!
Széles utat!
Üdv.
Károly.
az tényleg okos dolog az egyik fázis kikapcsolása ! na farnelles ár 3200 forint a diódahíd 1140 a három tirisztor plusz a többi mondjuk 500 nyák 300 hűtőborda azt találunk a polcon kb félnapi meló maratással mindennel egy tízes alatt megáll a gyári cucc pl a tdm-re kb 200 ejuró annál jóval olcsóbb az biztos.
régebben amikor még nem okos hanem értelmes emberek tervezték a motorokat akkor volt olyan konstrukció is ami kikapcsolta az egyik fázist, és csak akkor kapcsolódott be ha fel lett kapcsolva a világítás
így kevesebb áramot kellett "elfűteni" a fesszabnak
igazándiból nem tudom mennyibe kerül a rajzon lévő cucc de ismerek olyant aki 2 éve ilyennel jár. a gyáritól tuti olcsóbb
Ott a pont! Eddig ez a megoldás tetszik! Elfogadom!
KELLEMES ÜNNEPEKET MINDENKINEK!
ne gondold hogy annyira szar nekem folyt már el a motoromon japán is meg kínai is mikor ledesre cseréltem az izzókat és hirtelen a szabályzó kellett ledolgozzon 30 wattal többet ... de meg lehet építeni csak nem lesz olyan kompakt többe fog kerülni és ha nem öntöd ki műgyantával beázhat
ha már kínai akkor inkább ez
van kb 4000 forintért 3 fázisú kínai 15 amperes vadi új .... annyiért nem érdemes szarakodni
Meg is találtam.
http://www.motelek.net/schema/...
"GND" a test.
"Sense"-re megy a világítás tekercs, majd onnan tovább a lámpákra.
"Akku+" az egyértelmű.
"Regler"-re pedig a generátor töltő tekercsét kell kötni.
de poénnak jó
amúgymeg olyan fesszab kell a gépbe amilyent terveztek
akinek meg nincs 10-15 pénze a bontott cuccra ne motorozzon.......sötétben.......
Jó lenne, ha folyamatosan menne a világítás. Mert terhelés nélkül a motor generátora simán feltornássza magát 45-60V-ig is és a 7812-es ekkor halna meg. Nem beszélve a 7812-es 1-1.5A korlátjáról sem.
Én maradnék a sima 1 fázisú (pl Aprilia Ditech) fesszabályzónál. Ez úgy működik, hogy van egy töltő tekercs bemenete, egy világítás tekercs bemenet, egy akku +12 ki és egy test. Ez azért jó, mert a világítás szála is bemegy a fesszabályzóba és ezt szépen lekorlátozza 12-13V-ra. (Olyan mintha 2 szabályzó lenne egy tokban.) Persze akku nélkül nem tudom mennyire stabil, bár az tény, hogy a robogók hibás vagy hiányzó akkuval is működnek. A ditech-ben 2*15W elől és 2*10W hátul terheli.
ennyi erővel pár 7812-es is jó lenne......
Tasi!
Még mindíg nem vágom, hogyan lehet jó egy állandó mágneses áramfejlesztőhöz egy gerjesztőtekercses fesszab? Bocs, hogy okoskodok, de nem fér a fejembe.
Üdv.
köszönöm szépen
Békéset, boldogat mindenkinek!