amikor te megszülettél én pont akkor kezdtem el evvel foglalkozni külömben te meg semilyen dollgot nem szoktál építeni de ki említette a folytó tekercset lapozz visza és olvass hanem tudsz az első három elemit illene elvégezni
ez a rajz ? mit meséljek el ? mit szeretnél ? kezdjem a térvezérlésű tranzisztorokkal ? spékeljem meg TTL IC-kel ? vagy elég lesz ha megmutatom a frekvenciaváltót IGBT-kel amit én terveztem ? ne becsüld le az embereket
De azt kéne tiztáznni MI AZ AZ egyen áram? ... És mi az a váltakozó áram nem ?
ezek után............. mi után meg tudtuk , Ismét elkéne gondolkodnni ! hogy is jönn össze az a pannonia 6-7 voltja
vagy az a hayabusa 12.5 -14.5 voltja
Egyáltalán váltakozo áramal lehet töltenni akkut ? ja de hogyan ?
üdv tasi
igen mert rajtad kívül senki se olvasott el egy szakkönyvet azt gondolod ? nem csak olvasni szoktam meg is építek ezt azt ... különben nem elméleti síkon beszélgetünk hanem konkrét dolgokról nem ? shindegen cucc konkrét dolog több ezer motoron az van és egyéb klónjai és ezekbe semmi frekvenciaváltás nincs és folytótekercs sem ...
erről beszéltem nem tom mennyi látszik belőlle a lényeg oda van írva alkalmazzása fessz szabok nem remélem hogy meg fogod érteni szerintem el sem fogod olvasni ez nem skicc rajz meg vázlat hanem ide fehéren feketén le van írva van egy olyan könyv hogy a korszerű motorkerékpárok vill berendezései a 80-as évek elejéről ugyan ez a rajz van a feszülcséb szab ról azt nem keresem meg mert ezért is felturtamm a z egész padlást ezeket a könyeket nem biztos hogy megtalálni közforgalomba mert egyetemi tankönyv de semi seem lehetelen.
nehéz beismerni hogy hülyeségeket beszélsz nem ? nemtudom a shindegen név mit mond neked ? elég hiteles ? http://www.shindengen.co.jp/pr... esetleg ha megnézed ezen a linken a rajzokat amik persze csak vázlatok és összeveted azzal amit írtam .... (nem akici kínai kalapácsosokra gondoltam) különben kellemes karácsonyt ! fesszabályzót a fa alá
Az kivan zárva hogy honolással tönkre vágjam. Akkor inkább veszek új dugót! Az baj hogy jelenleg minden bolt zárva van... és ha jól tudom a nagykerek január 6-án nyitnak.
A méretek elvileg századonként mennek, ha a szerelő jól mért akkor a D-s dugó szinte bele sem megy, vagy érezhetően szoros. Megoldható, hogy jó legyen így is, (elviszed egy patent gépműhelybe ahol értenek hozzá, hónolnak egyet rajta és mehet össze) de azzal elveszel a henger négy életéből hármat. Ha nagyon nincs rá lóvé akkor oké, de azért szerintem ritka a bontott A-s henger, kár lenne elpazarolni.
Motorszerelővel megmérettem ő azt mondta hogy szinte semmit nem kopott a henger ezért ő az A méretet ajánlja. Esetleg valakinek bolti ár alatt Yamaha yz 250 be D-s dugó :D ?
Köszönöm a válaszod hát én is ettől féltem amit mondasz hogy megragad a nem megfelelő illesztési hézag miatt. Ezért kértem ki a véleményeteket itt a fórumon hogy bele merjem-e tenni.
Az a gond hogy most rajtam maradt egy teljesen új D-s dugó és akkor vehetek helyette egy A-s méretűt.
A-s dugó az illesztési hézag miatt szükséges bele, a d-s már túlméretes, így nem lesz meg a megfelelő illesztési hézag, így a motorod túlmelegszik, megragad:) Pontos méretekkel többet lehetne tudni. Hogy milyen méretet takarnak a betűk, pontosan mekkora a furatod, és a gyár mekkor hézagot ír elő:) Az dönti el igazán, hogy beleszerelhető-e a dugó. És ha a szerelő azt mondta, hogy A méretű kell, akkor valószínű ő ezt már megmérte, és nem a kisujjából húzta ki ezt az infót.
Van egy kis(nagy) problémám. Van egy yamaha yz 250-em. Nicasilos hengerrel szerelve nah most a gondom az hogy c- s dugó volt benne és már kezdett gyengülni a motor ezért vettem egy d-s dugót de közben meg tönkre ment a hengerem ezért vettem egy hengert bontottan. Ez meg lett mérve és ebbe a szerelő szerint A-s méret kell. Most akkor vennem kell még egy dugót pluszba vagy belerakhatom a D- dugót?
Nálunk itt a faluba így hivják .. amiből jönn az áram