sziasztok,van egy gilera r1 50 köbcentis enduróm gyujtás nélkül,a kérdésem az lenne,hogy bele rakható e másfajta gyujtás,(amal sem volt benne)segitsetek ,ha tudtok
Esetleg tudna-e valaki nekem segíteni egy két infóval ?
Vetem egy Suzuki 400 Burgit És nem halom hangosnak a motort de a fordulatszámmerő szerint olyan 1600-1700 körüli a alapjárat , ez nem nagyon magas ?
A másik hogy olyan 4,5- 5 litert eszik hogy ezt lehet lejjebb vinni ? Vagy ezeknek a robogóknak az a átlag fogyasztásuk ?
Ne haragudjatok hogy ilyen alapokat kérdek de nem volt még nagytestű robogóm
A gyarit ajanlanam elsosorban ha nem akarsz semmi meglepetest kesobb. Nem mondom hogy nem lesz jo mert kisebb kobcentis motorknal mar lattam en is. Nem hiszem hogy a gyari tomites annyira draga lenne. A gyomatek es lehuzasi sorrend ugyancsak nagyon meghatarozo es fontos!
sziasztok van egy honda cre 50 es mocim kb 2 hete vettem és a váltója kicsit fura van amikor nem veszi be a sebességet van amikor kidobja és azért ez egy magas fordulatszámon elég kellemetlen :S valaki nemtudja véletlen ez valami tipus probléma vagy csak nálam ilyen ? :) másik dolog hogy ugye minarelli AM 6 blokkos és kaptam hozzá egy 70 es top hengert megragadva ha veszek bele dugót és felfuratom hanyas karbi kell majd hozzá? rezonátor jó lesz még hozzá vagy mit fog kelleni cserélni?
A VX-em hengerének felfúrására és dugattyú cseréjére készülve böngészgetem netet és már sokadszor futok bele a tisztán vörösréz lemezből készült hengerfejtömítésbe. Főleg tuningolt gépek esetében látok ilyet alkalmazni. Mi a véleményetek róla, van valakinek esetleg tapasztalata ezzel kapcsolatban? Számomra vagyis egy hobbi szerelő számára nem tűnik rossz ötletnek.
ha a főtengelyszimeringek nem az igaziak akkor attól indulna, nem? bár sem a gyújtásoldalon sem a variátor alatt nem látni hogy "taknyos" lenne. Néztem a membránt is, ránézésre jó, törve nincs. nincs már ötletem. :(
egyébként amikor meg lett véve, akkor azt mondta az eladó hogy nincs szikra azért nem indul. Aztán itthon nézem, szikra van, viszont kompresszió a béka segge alatt :) ekkor kapta meg az új dugót a gyűrűkkel.
tyűha, ez jó kérdés! ennek nem tulajdonítottam eddig jelentőséget, úgyhogy nem tudom, de holnap megnézem. azt megnéztem hogy a gyertyán van szikra, meg néztem csak a kábelen is, kb egy cm-t átüt, úgy gondoltam ez elég erős. A szinéből mire lehet következtetni?
Sziasztok!
Most találtam rá erre a fórumra és gondoltam bepróbálkozok hátha tudtok nekem segíteni. Van egy suzuki sephia 50 ccm robogóm. Az a gondom vele hogy nem indul. Volt benne egy dugó-gyűrű csere mert el volt törve a gyűrű. Sajnos semmi hajlandóságot nem mutat, egyet sem "röffen". Kompresszió picivel 6 fölötti, tudom lehetne több, de szerintem ennyivel rúgásra indulnia kellene. Szikra van, karbi kipucolva. Pár rúgás után kiveszem a gyertyát és nedves. Próbáltam már teljes gázzal, próbáltam úgy hogy befogtam a karbit. Semmi. Van esetleg valami ötlet valakinek?
Hali. Segítségre lenne szükségem. Van egy Suzuki Dr 600 gépem. És nem tudom minek csinálja hogy ugradozik az alapjárat ha ráadom a lámpát vagy fékezek. Mindig lemegy a fordulat ha ráadom de ha leveszem akkor viszaáll. Valami zárlatos lehet?
Nekem úgy tűnik hogy ez egy KTM grx 50 nek a blokkja... találtam egy hasonlot aránylag olcson esetleg ha érdekel van rajt gyújtás de valamiért rossz... nézd meg lehet benne fantázia.... http://www.kepesmotor.hu/motor...
6,985cm az nem 90es hanem csak 70es
Esetleg tudna-e valaki nekem segíteni egy két infóval ?
Vetem egy Suzuki 400 Burgit És nem halom hangosnak a motort de a fordulatszámmerő szerint olyan 1600-1700 körüli a alapjárat , ez nem nagyon magas ?
A másik hogy olyan 4,5- 5 litert eszik hogy ezt lehet lejjebb vinni ? Vagy ezeknek a robogóknak az a átlag fogyasztásuk ?
Ne haragudjatok hogy ilyen alapokat kérdek de nem volt még nagytestű robogóm
Köszönöm esetleges válaszokat
szóval 2,75x2,54=6,985cm szóval kb 90es guminak felel meg
általában
számolj
Külső sima gumit szeretném leváltani DRAPÁKra de nem tudom hogy fogg-e pászolni ?
Az eredeti száma : 2.75-16
Amit venni szeretnék : 90/100-16
EZEK FOGNAK PÁSZOLNI ?
A VX-em hengerének felfúrására és dugattyú cseréjére készülve böngészgetem netet és már sokadszor futok bele a tisztán vörösréz lemezből készült hengerfejtömítésbe. Főleg tuningolt gépek esetében látok ilyet alkalmazni. Mi a véleményetek róla, van valakinek esetleg tapasztalata ezzel kapcsolatban? Számomra vagyis egy hobbi szerelő számára nem tűnik rossz ötletnek.
üdv
dext
ha sárgás-pirosas akkor nem az igazi
a kékes fehér az igazi
Most találtam rá erre a fórumra és gondoltam bepróbálkozok hátha tudtok nekem segíteni. Van egy suzuki sephia 50 ccm robogóm. Az a gondom vele hogy nem indul. Volt benne egy dugó-gyűrű csere mert el volt törve a gyűrű. Sajnos semmi hajlandóságot nem mutat, egyet sem "röffen". Kompresszió picivel 6 fölötti, tudom lehetne több, de szerintem ennyivel rúgásra indulnia kellene. Szikra van, karbi kipucolva. Pár rúgás után kiveszem a gyertyát és nedves. Próbáltam már teljes gázzal, próbáltam úgy hogy befogtam a karbit. Semmi. Van esetleg valami ötlet valakinek?