A napokban vettem egy yamaha YZF 750 R-t 1993-as évjárat, szép állapotban idehaza én vagyok az első tulaja, németből hozott.
A kérdésem az hogy van e közületek olyan akinek volt iylen gépe vagy tud róla valami fontos infót, esetleg van e tapasztalata?
wiseco gyart eleg jo dugokat bar nem tudom a tiedhez van-e. Nezd meg a neten es en is utana erdeklodom a cegnel. En inkabb azt csinalnam a helyedben hogy a gyari dugokkal furnam fel es cserelnek mindent ami kopott a motorba igy kapsz egy viszonylag vadonat uj gepet. Mindenhol uj tomites es szimmering. En ugy vagyok a modositassal hogy sokszor a beleolt ido es energia meg penz nem hozza azt amit varsz es egyszerubb eleadni a gepet es venni egy nagyobbat. Sokszor motorozok 1800-as VTX-el es imadom ahogy lentrol tol vagy az uj 2000-es kawa ami dobbenetesen siman nyugodtan jar. De ott van a Vtx 1300-as is. Nem akarlak lebeszelni a tuningolasrol inkabb merlegelj.
A castrol-rol csak rosz tapasztalatom van utalom es nem ajanlom sem az asvanyit sem a szintetikust. Mi amsoil-t hasznalunk es mobil-1-et neha. Repsol nem rosz sok jot hallok de mi nem hasznaljuk es nincs tapasztalatom.
Buzikám, feszülsz itt mint egy utángyártott csomagtartó, még mindig nem heverted ki a múltkorit?
Cseréld ki a szabályzót, aztán visszatérünk a dologra.
Mondjuk nekem tetszene egy nyilvános próba. Te cserélsz egy szabályzót, én meg állítok a karbin.
Pik-pakk kiderül, ki a barom.
Te kis köcsög a pufer a feszabályzoba van és az a dolga hogy ha nincs akku át kapcsol és megy a motor akku nélkül is te TANÁR fasz !
Azért van bene két gyertya mert a két szivo szelep olynagyra sikerült ,hogy a jobb égés miatt midkető SZ tányérhozz tetek egy-.egy gyertyát
A pufinak meg az a baja hogy nem meg felelö fordulaton kapcsol
ergo alacsony fordulaton erösebb iletve gyengébb a szikra
a két gyertya Tehát Tatabányán csináltas hozzá egy puferes feszabályzot 14000 pénz osz kész EZT A TANÁRT MEG KI CSINÁLOM ! Balfasz és még ossza az észt is
Már megint beégtem.
Lehet, hogy az lesz a legjobb, ha elviszed a tasihoz, és kicseréli neked azt a puferkondenzátort. Már ha nem zavar nagyon, hogy azt sem tudja, hogy a pufer az puffer.
Az alábbi rajzon rá is bökhet a hibás alkatrészre.
a három fázisu olajban forgó generátorodnak a pufer kondenzátorával van a baj Rá teszed a villanyt és a feszültség csöken a gyertya szikrája is kisebb , így gyengébb az alapjárat , de ha huzzod a gázt ez a probléma meg szünik hisz emelkedik a feszültség és a 3 fázis ki egyeliti egymást
Ezel a lecsoval ne foglalkozatok ez egy fasz kalap semmihez nem ért csak okoskodik !
Egyenlőre az információ gyűjtés fázisában vagyok, dönteni majd valamikor január végén fogok. Mit jelent számodra a jó olaj?
Eddig castrol vagy repsol olajat használtam, az olajfogyasztás miatt 20W-50-et. A hűtéssel is gondjai lehetnek a VXnek ugyanis az első henger kopottabb, mint a hátsó. Itt akár az Intrudernél a hátsó hengerből megy a hűtővíz az elsőbe gondolom ez okozhatta az elhasználódásbeli különbséget. Egy olajhűtőt így is úgyis teszek a gépre, termosztátos olajszűrő pogácsán keresztül. Remélem ez segít.
17 éve nem foglalkoztam motor szereléssel, nincsenek meg az információs csatornáim. Nem találok pl dugattyú katalógust amiben nem csak az átmérő és a csapszeg furat méret van benne hanem pl gyűrűhorony méret, tömeg, magasság, csapszeg és tető magasság stb.
Nem tudtam mi okbol akarsz rez hengerfejtomitesre valtani de igy mar ertheto. Termeszetesen a rez tomites jobban birja a megnovekedett kompressziot viszon sokkal szebb simabb feluletet kivan a jobb illeszkedes miatt. Abban nem tudok hozzaszolni hogy mi lesz a vegeredmeny ha nekiallsz ennek a modositasnak. Uzemanyag-levego tuti mas lesz es azt hangolnod kell. Gyujtast talan nem, de ha kell akkor is kis mertekben. Egyensulyozas biztos elmegy es egy bizonyos fordulaton razni fog a motor de talan meg igy sem eri el a Harley razasat. Fotengely szerintem birni fogja (mondom nincs tapasztalatom ilyen teren) olajat a legjobbat kell majd hasznalj. Ird majd meg mit dontottel es mi lett az eredmeny. Kivancsi vagyok. Neztem a youtube videot is es a forumot is atolvasgattam amit linkeltel.
a gyárival nincs gond kerül amibe kerül, csak átfutott az agyamon kósza gondolatként , hogy mi lenne ha túlfúratnám a felújítás során, így már nem lenne jó a gyári tömítés.
DR-z 400 hoz kapható nagyon túlméretes dugattyú. Ez is onnan jött hogy ráakadtam erre a topicra http://www.intruderalert.com/c...
Itt a srác DR-z 400 dugattyút tesz a VX800-asba.
Ha már felújítom akkor eltöprengek azon érdemes-e megcsinálni így. 82 ről 90mm-re fúrta a hüvelyeket, kicsit meredeknek tűnik dolog és van egy csomó bizonytalanság a történetbe.
Nyilván előny a nagyobb nyomaték és teljesítmény, de nem tudom hogy hogyan változik a kompresszió, kell-e a gyújtáson módosítani, mennyivel nehezebb a nagyobb dugattyú a gyárinál, ez hogyan befolyásolja a főtengely és a hajtókar csapágyazás élet tartamát, mennyi a hüvelyfal minimális vastagsága stb....
Pfff.
Az injektoroson sajna nem tudom hol lehet állítani, már ha lehet.
Az enyém karbis, most hangoltam éppen, mert el volt tekergetve, tegnap meg is zavarodott....:D
Én is manuálból lestem ki az állítását, mert úgy el van dugva minden rajta.
Próbáld meg a linkről leszedni manualt, mert lehet, hogy lehet rajta finomítani.
Esetleg légszűrő puccantás vót má'?
sziasztok am6 os blokknál hogy tudom leszedni a kuplungot tartó konzolt a tengelyéről? mert kicsavartam a csavart ami odaszorítja de nem jönnek ki se a lamellák se a lamellákat tartó kosár meg kell bontani a blokkot a másik oldalról is vagy ennek mi a titka?
Üdv a Fórumosoknak!
Volna eladó V2-es alkatrészek Pl: xv 750,535,Tr1,Honda VT 500-600-750-1100-as. A fényképek megtekinthetők a bontospityu.hupont.hu
Üdv Kaczkó
"Ha mész vele egy 30-as tempót, és elengeded a kormányt, nem kezd el kacsázni?" De igen Nem is értetem miért Vadi új gumi van rajta és úgy látom ki is van centrírozva
A fogyasztásra vissza térve én igen csak óvatosba jártam vele városba . 1600 a fordulat alapjáraton és 4000 indítja el a gépet
6000 körül már olyan 80 km/h-val robogok .
4,4- 5liter között jött ki a fogyasztás . Most én azért kérdem mert futárkódok vele és minden nap tankolok minimum 3000 ft-ért
És ezért nem mindegy a fogyasztás .
A manual ilyen magas alapjáratot ír, de lehet az is, hogy a szívató nem zár le.
Bár én is most szereztem be egy K2-est, éhes darab.
Szerintem sem 4L-el megy el.
Bár városban randalíroztam kicsit, sok volt a gyorsulgatás....
Azért egy túratempónál lentebb mehet ez a fogyi.
Ha mész vele egy 30-as tempót, és elengeded a kormányt, nem kezd el kacsázni?
A napokban vettem egy yamaha YZF 750 R-t 1993-as évjárat, szép állapotban idehaza én vagyok az első tulaja, németből hozott.
A kérdésem az hogy van e közületek olyan akinek volt iylen gépe vagy tud róla valami fontos infót, esetleg van e tapasztalata?