Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen igen és igen
Ebben van igazság. A gyermekkorra gondoltam :)
de ha a szelepeket rögzítem, és nem csúszik lejjebb akkor a szimeringet hogyan is érné el? semmi sem mozdult, szóval.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 1985. évjáratú Kawasaki ZX500-asom van. A bal szélső karburátorból csöpög a benzin. Lehet, hogy a tömítés, de kicsit jobban megnéztem, olyan, mintha a levegőszívó csonknál csöpögne. Van ötletetek? Lyukas lehet az úszó? Vagy fennakadt a tűszelep? Segítsetek legyetek szívesek! Előre is köszönök minden ötletet!
Kérdésem az volna h ez http://www.rmcmotor.hu/termek/... a leírt méretek ellenére még franko lehet a 100/100as cross gumimba ?
én sem vagyok fémiparos de sok mindent megcsinálok
vagyis megcsináltam mert már lusta vagyok
de nekem szerencsém volt mert többnyire mások motorjain gyakorlatoztam
amúgy aki gyerekkorában nem bütykölte a biciklijét, utána meg a simsont az később magától nem sok mindenre jön rá
Igazad van. csak azért nem árt hozzá minimum egy lakatos , vagy fémipari szakma, esetleg gépipari szakközép!
Aztán akkor nem találna a szerelő , vagy az aki gyanútlanul megveszi ,elképzelhetetlen gányolásokat.
"de akárhogy nyomom nem csúszik lejjebb"

Te írtad...
Igazad van mert az élet nagy tanító mester de azért butaságon nem kérdezek pl cukrásztól se
pedig elhiheted az az egyszerűbb.
régen sokat kínlódtam a pc témával, most meg egy tápcserével baszogtatnak egy hétig mire megcsináltam

amúgy robesz görgőn csak fél grammot változtattam és egész más lett mint volt
Sziasztok. Gyorsat kerdezek es csak egyet. Miert porlaszt hatrafele a karbi, es azt is durva nagy cseppekbe? Koszonom...
Azért, mert szeret szerelgetni, esetleg szeretne tapasztalatokat, szaktudást szerezni. Minden szerelő iskolában szerezte szaktudását szerinted? Nem, és mégis van köztük aki ugyan azzal a tudással él, mint egy tanult szerelő. Valahol el kell kezdeni, sokszor saját kárán, de tanul az ember. :)
Olyanok mint a "politikus"-ok! "Mert ő ért hozzá"....
jaa, hát nem feküdtem rá az erőkarra. a szelepeket rögzítettem, és pont annyit nyomtam le hogy épp kipiszkáljam az ékeket.
a számítógéphez nem értek azért csinálja más
Mert mindenki ért hozzá. Akár csak a számítógép javításához. Mifelénk mindenki számítógép szerelő/technikus. Most volt kb. egy hónapja, hogy egy "ügyes" illető, teljesen szétbarmolt egy új 60 ezer forintos alaplapot, plusz a hozzá való 100 ezer forintos processzort. Sikerült fordítva beraknia a procit. Nekem sehogy sem ment ez, akárhogy próbáltam. "Mert ő ért hozzá"....
ne kel hangolni
mi a francnak szerelget aki nem ért hozzá ?
ez nem pénz kérdése !
mert ilyen.......
és sok ilyen van
Szia miért kérdezel butaságot ?
sziasztok. 70 es robogó görgőcserénél ujra kéne hangolnom megint a karbit? most 3.5 G os van benne és 2.1 G osat akarok belarakni....ahol álllitani kéne megint a karbit?
Nem gondolod végig?
Ha túlságosan lenyomod a felső szeleptányért, eléri a szimeringet.
Sziasztok!
Engem egy 1986os Honda XL600R karbi beállítás érdekelne.
Ha valaki leírná hogy mire kell odafigyelni az nagyon jó lenne
Miben nyilvánul meg ez a szétgyilkolás? egyébként már kiszereltem a szelepeket. Csiszolás fog következni, csak nem tudom, hogy húzással, vagy nyomással a jobb.
Na várj. Meg sem mozdul, vagy nem megy le eleget?