Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. 1985. évjáratú Kawasaki ZX500-asom van. A bal szélső karburátorból csöpög a benzin. Lehet, hogy a tömítés, de kicsit jobban megnéztem, olyan, mintha a levegőszívó csonknál csöpögne. Van ötletetek? Lyukas lehet az úszó? Vagy fennakadt a tűszelep? Segítsetek legyetek szívesek! Előre is köszönök minden ötletet!
én sem vagyok fémiparos de sok mindent megcsinálok
vagyis megcsináltam mert már lusta vagyok
de nekem szerencsém volt mert többnyire mások motorjain gyakorlatoztam
amúgy aki gyerekkorában nem bütykölte a biciklijét, utána meg a simsont az később magától nem sok mindenre jön rá
Igazad van. csak azért nem árt hozzá minimum egy lakatos , vagy fémipari szakma, esetleg gépipari szakközép!
Aztán akkor nem találna a szerelő , vagy az aki gyanútlanul megveszi ,elképzelhetetlen gányolásokat.
Azért, mert szeret szerelgetni, esetleg szeretne tapasztalatokat, szaktudást szerezni. Minden szerelő iskolában szerezte szaktudását szerinted? Nem, és mégis van köztük aki ugyan azzal a tudással él, mint egy tanult szerelő. Valahol el kell kezdeni, sokszor saját kárán, de tanul az ember. :)
Mert mindenki ért hozzá. Akár csak a számítógép javításához. Mifelénk mindenki számítógép szerelő/technikus. Most volt kb. egy hónapja, hogy egy "ügyes" illető, teljesen szétbarmolt egy új 60 ezer forintos alaplapot, plusz a hozzá való 100 ezer forintos processzort. Sikerült fordítva beraknia a procit. Nekem sehogy sem ment ez, akárhogy próbáltam. "Mert ő ért hozzá"....
sziasztok. 70 es robogó görgőcserénél ujra kéne hangolnom megint a karbit? most 3.5 G os van benne és 2.1 G osat akarok belarakni....ahol álllitani kéne megint a karbit?
Miben nyilvánul meg ez a szétgyilkolás? egyébként már kiszereltem a szelepeket. Csiszolás fog következni, csak nem tudom, hogy húzással, vagy nyomással a jobb.
Segítségeteket szeretném kérni. 1985. évjáratú Kawasaki ZX500-asom van. A bal szélső karburátorból csöpög a benzin. Lehet, hogy a tömítés, de kicsit jobban megnéztem, olyan, mintha a levegőszívó csonknál csöpögne. Van ötletetek? Lyukas lehet az úszó? Vagy fennakadt a tűszelep? Segítsetek legyetek szívesek! Előre is köszönök minden ötletet!
vagyis megcsináltam mert már lusta vagyok
de nekem szerencsém volt mert többnyire mások motorjain gyakorlatoztam
amúgy aki gyerekkorában nem bütykölte a biciklijét, utána meg a simsont az később magától nem sok mindenre jön rá
Aztán akkor nem találna a szerelő , vagy az aki gyanútlanul megveszi ,elképzelhetetlen gányolásokat.
Te írtad...
régen sokat kínlódtam a pc témával, most meg egy tápcserével baszogtatnak egy hétig mire megcsináltam
amúgy robesz görgőn csak fél grammot változtattam és egész más lett mint volt
ez nem pénz kérdése !
és sok ilyen van
Ha túlságosan lenyomod a felső szeleptányért, eléri a szimeringet.
Engem egy 1986os Honda XL600R karbi beállítás érdekelne.
Ha valaki leírná hogy mire kell odafigyelni az nagyon jó lenne