Lenne még egy kérdésem. Aprilia Rx be ajánlottak ismerősömnek nagyon olcsón új hajtókart. A nagyon olcsó az 6-7000 Ft. Létezne hogy ennyiért be tudják szerezni, vagy elképzelhető, hogy gagyi, esetleg mindkét variáció lehetséges?
Ja azt értettem az előbb is. :) A kérdésem arra vonatkozik, hogy annyira nem tud ráragadni, hogy ütés által mégsem lazul és a szelep kapja ez által a pofont? :)
Sziasztok!
Dr 600-ról van szó.
problémám a szelep kiszedésével van! Rugó összenyomó szerszám van, szelepek rögzítve alul, hogy azok ne mozduljanak, de akárhogy nyomom nem csúszik lejjebb a szelepszáron a tányér, hogy a biztosító stifteket ki tudjam venni. Mi a teendő ilyenkor?
A legokosabb dolog ha ujat veszel. Amellett at kell vizsgalni a blokk azon reszet, a csapot amin a kerek forog, a tobbi kapcsolodo kerek allapotat, az olajozast az olaj minoseget. Sokmindentol fugg egy alkatresz.
Helló!
Van egy Yamaha dt80 LC1.
Közvetítő fogaskerékkel küszködik amióta megvetem!
Ami volt benne azt is már házilag csinálták meg, csapágyat raktak a bronz persely helyére.Vettem egy használtat foglyuk rá hogy még épp volt benne a persely kicsit kopott volt. Szerelő bele rakta kb 1hónapot bírt ki megint meg adta magát, bele esztergáltak egy csapágyat és valami kemény anyaggal öntötték körbe. Kb megint egy hónapig jó volt és megint sz@r.
Mit lehetne vele csinálni?
Pont tegnap cseréltem egy robogó telóban szimeringet és ott is megfordult a csavar. Mivel az sokkal rövidebb így ott segített egy hosszabb csavarhúzó, de nagy motornál ez a szerszám kell, biztos segít.
nagyon szépen köszönöm a részletes leirást. néhány mocihoz már van ilyen jellegü célszérszámom, de ebbe egyik sem passzol. és mivel nem elég mélyen van, fentről nem láttam hogy minként lehet megfogni.
hálás vagyok.
most peddig készitek egy ilyen célszerszámot.
Én légkulccsal szoktam kivenni. Elő fordul, hogy azzal is elforog, ilyenkor jön a célszerszám.. A teleszkópban van egy "patron", ami igazából egy darab tengely, rajta egy kb 5-10 cm méretű rugóval, 2 furattal, és egy menettel a végében. Ebbe tekered bele a teleszkóp aljában található csavart. Ez a tengely felülről ha belenézel, általában! lyukas, tehát felülről meg tudod fogni egy célszerszámmal. A célszerszám leginkább egy nagyobb T kulcsra hasonlít, ami kilóg a krómszárból, hogy meg tudd fogni. Ennek a T kulcsnak a végén szokott lenni egy 4 szögletű betét, amit az említett tengely tetejébe tolsz bele, és mivel ez a betét be van vágva négy oldalt, kiélezve, így meg is szorul majd a tengelyben. Így a T kulccsal le fogod a tengelyt, és ki tudod tekerni a csavart.
Üdv mindenkinek!
következő lenne a kérdésem, yamaha dt 125 első teló szimering csere lenne, de a teleszkóp alján lévő csavart ami összefogja az egészet, nem tudom kivenni, elforog. valakinek valami ötlete hogyan tudnám kiszedni? nagyon hálás lennék
Szia.
Látom a problémád.
Bocsi hogy belevau, de a TDR eléggé hajaz a DT-re, és abban otthon vagyok.
Először is a povert levett kipunál állítsd be.
Egyféle beállítás van.
A pover bovdeneinek párhuzamosan kell fussanak a vezérlőtől a nyelvig.
Elmondásod szerint középtartományban sokall, ezt okozhatja levegőszűrő is.
Érdemes elmosni szappanos vízzel.
Nem kell befújni olajjal, a híresztelésekkel szemben!
Ha még mindig fennáll a hiba, nézd meg a tűt, a helyzetelő seagernek alulról a második rovátkában kell lennie.
Ha már szétszeded a karbit, érdemes alaposan kipucolni, a kehelycsövet is, mert sajna konstrukciós hiba, hogy a keverőlevegőt nem a légszűrőházból szívja.
Ha esetleg volna kérdésed, elakadnál, nyugodtan hívj.
Adatlapon a számom.
A Sportmotort nem mindig nézem, az óvodás felhasználók miatt.
Ha 1-be rakom akkor csak nagyon kicsi gázal tudok vele menni
Lenne még egy kérdésem. Aprilia Rx be ajánlottak ismerősömnek nagyon olcsón új hajtókart. A nagyon olcsó az 6-7000 Ft. Létezne hogy ennyiért be tudják szerezni, vagy elképzelhető, hogy gagyi, esetleg mindkét variáció lehetséges?
azert ne az 5kg s kalapaccsal....neha eleg ,ha rakoppintasz
a rugoosszenyomot feszitsd meg kicsit,kopp a rugos vegere,es ennyi,tekerhetd tovabb az osszenyomot
Dr 600-ról van szó.
problémám a szelep kiszedésével van! Rugó összenyomó szerszám van, szelepek rögzítve alul, hogy azok ne mozduljanak, de akárhogy nyomom nem csúszik lejjebb a szelepszáron a tányér, hogy a biztosító stifteket ki tudjam venni. Mi a teendő ilyenkor?
Vadi újra kicseréltük felújításnál a berúgó tengelyt,repsol olaj van benne. szerinted vegyem meg ezt?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Van egy Yamaha dt80 LC1.
Közvetítő fogaskerékkel küszködik amióta megvetem!
Ami volt benne azt is már házilag csinálták meg, csapágyat raktak a bronz persely helyére.Vettem egy használtat foglyuk rá hogy még épp volt benne a persely kicsit kopott volt. Szerelő bele rakta kb 1hónapot bírt ki megint meg adta magát, bele esztergáltak egy csapágyat és valami kemény anyaggal öntötték körbe. Kb megint egy hónapig jó volt és megint sz@r.
Mit lehetne vele csinálni?
hálás vagyok.
most peddig készitek egy ilyen célszerszámot.
Én légkulccsal szoktam kivenni. Elő fordul, hogy azzal is elforog, ilyenkor jön a célszerszám.. A teleszkópban van egy "patron", ami igazából egy darab tengely, rajta egy kb 5-10 cm méretű rugóval, 2 furattal, és egy menettel a végében. Ebbe tekered bele a teleszkóp aljában található csavart. Ez a tengely felülről ha belenézel, általában! lyukas, tehát felülről meg tudod fogni egy célszerszámmal. A célszerszám leginkább egy nagyobb T kulcsra hasonlít, ami kilóg a krómszárból, hogy meg tudd fogni. Ennek a T kulcsnak a végén szokott lenni egy 4 szögletű betét, amit az említett tengely tetejébe tolsz bele, és mivel ez a betét be van vágva négy oldalt, kiélezve, így meg is szorul majd a tengelyben. Így a T kulccsal le fogod a tengelyt, és ki tudod tekerni a csavart.
Na még móricka rajzot is kaptal hozzá
sokkal jobb és célszerűbb mint a kannába kevergetés
következő lenne a kérdésem, yamaha dt 125 első teló szimering csere lenne, de a teleszkóp alján lévő csavart ami összefogja az egészet, nem tudom kivenni, elforog. valakinek valami ötlete hogyan tudnám kiszedni? nagyon hálás lennék
Csá!
stb!Részletek: e-mail: mategabor@citromail.hu
http://www.kepesmotor.hu/brand...
Látom a problémád.
Bocsi hogy belevau, de a TDR eléggé hajaz a DT-re, és abban otthon vagyok.
Először is a povert levett kipunál állítsd be.
Egyféle beállítás van.
A pover bovdeneinek párhuzamosan kell fussanak a vezérlőtől a nyelvig.
Elmondásod szerint középtartományban sokall, ezt okozhatja levegőszűrő is.
Érdemes elmosni szappanos vízzel.
Nem kell befújni olajjal, a híresztelésekkel szemben!
Ha még mindig fennáll a hiba, nézd meg a tűt, a helyzetelő seagernek alulról a második rovátkában kell lennie.
Ha már szétszeded a karbit, érdemes alaposan kipucolni, a kehelycsövet is, mert sajna konstrukciós hiba, hogy a keverőlevegőt nem a légszűrőházból szívja.
Ha esetleg volna kérdésed, elakadnál, nyugodtan hívj.
Adatlapon a számom.
A Sportmotort nem mindig nézem, az óvodás felhasználók miatt.