Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most gyilkolod szét a szelepszár szimeringet. És összeszereléskor is azt fogod tenni, az újjal. Csal szólok.
Igen mén alapgázon de nagyobb gázon lövöldözik és bedöglik
Ha 1-be rakom akkor csak nagyon kicsi gázal tudok vele menni
kicsit paraszt megoldás, de nekem eddig bevált, rá kell csapni kalapáccsal, mert rá van sülve, és az ütéstől meglazul aztán le lehet nyomni
Mén?
szerintem gyújtás, de majd írnak a szakik
Valaki tanácsát kérem : Van egy 125 ccm PITBIKE . HA begyul alapgázon mén , de nagyobb fordulatnál lövöldözik és bedoglik . MI CSINÁLHATJA EZTET ?
rendben, köszönöm a segítséget.

Lenne még egy kérdésem. Aprilia Rx be ajánlottak ismerősömnek nagyon olcsón új hajtókart. A nagyon olcsó az 6-7000 Ft. Létezne hogy ennyiért be tudják szerezni, vagy elképzelhető, hogy gagyi, esetleg mindkét variáció lehetséges?
akkor a szelep is befeszulne,v eltorne


azert ne az 5kg s kalapaccsal....neha eleg ,ha rakoppintasz

a rugoosszenyomot feszitsd meg kicsit,kopp a rugos vegere,es ennyi,tekerhetd tovabb az osszenyomot
Ja azt értettem az előbb is. :) A kérdésem arra vonatkozik, hogy annyira nem tud ráragadni, hogy ütés által mégsem lazul és a szelep kapja ez által a pofont? :)
a rugotanyerra kell utni,teee
üssek rá? a szelep nem sérül annyitól?
raragadt a tanyer,ussel ra
Sziasztok!
Dr 600-ról van szó.
problémám a szelep kiszedésével van! Rugó összenyomó szerszám van, szelepek rögzítve alul, hogy azok ne mozduljanak, de akárhogy nyomom nem csúszik lejjebb a szelepszáron a tányér, hogy a biztosító stifteket ki tudjam venni. Mi a teendő ilyenkor?
Helló!
Vadi újra kicseréltük felújításnál a berúgó tengelyt,repsol olaj van benne. szerinted vegyem meg ezt?
http://auto-motor.vatera.hu/al...
A legokosabb dolog ha ujat veszel. Amellett at kell vizsgalni a blokk azon reszet, a csapot amin a kerek forog, a tobbi kapcsolodo kerek allapotat, az olajozast az olaj minoseget. Sokmindentol fugg egy alkatresz.
Helló!
Van egy Yamaha dt80 LC1.
Közvetítő fogaskerékkel küszködik amióta megvetem!
Ami volt benne azt is már házilag csinálták meg, csapágyat raktak a bronz persely helyére.Vettem egy használtat foglyuk rá hogy még épp volt benne a persely kicsit kopott volt. Szerelő bele rakta kb 1hónapot bírt ki megint meg adta magát, bele esztergáltak egy csapágyat és valami kemény anyaggal öntötték körbe. Kb megint egy hónapig jó volt és megint sz@r.
Mit lehetne vele csinálni?
Pont tegnap cseréltem egy robogó telóban szimeringet és ott is megfordult a csavar. Mivel az sokkal rövidebb így ott segített egy hosszabb csavarhúzó, de nagy motornál ez a szerszám kell, biztos segít.
nagyon szépen köszönöm a részletes leirást. néhány mocihoz már van ilyen jellegü célszérszámom, de ebbe egyik sem passzol. és mivel nem elég mélyen van, fentről nem láttam hogy minként lehet megfogni.
hálás vagyok.
most peddig készitek egy ilyen célszerszámot.
Szeva

Én légkulccsal szoktam kivenni. Elő fordul, hogy azzal is elforog, ilyenkor jön a célszerszám.. A teleszkópban van egy "patron", ami igazából egy darab tengely, rajta egy kb 5-10 cm méretű rugóval, 2 furattal, és egy menettel a végében. Ebbe tekered bele a teleszkóp aljában található csavart. Ez a tengely felülről ha belenézel, általában! lyukas, tehát felülről meg tudod fogni egy célszerszámmal. A célszerszám leginkább egy nagyobb T kulcsra hasonlít, ami kilóg a krómszárból, hogy meg tudd fogni. Ennek a T kulcsnak a végén szokott lenni egy 4 szögletű betét, amit az említett tengely tetejébe tolsz bele, és mivel ez a betét be van vágva négy oldalt, kiélezve, így meg is szorul majd a tengelyben. Így a T kulccsal le fogod a tengelyt, és ki tudod tekerni a csavart.

Na még móricka rajzot is kaptal hozzá
a különolajzást nem lehet beállítani? a 80ason a bowdennel lehetett szabályozni
sokkal jobb és célszerűbb mint a kannába kevergetés
a légszűrőszivacsot miért nem kell olajozni?
Üdv mindenkinek!
következő lenne a kérdésem, yamaha dt 125 első teló szimering csere lenne, de a teleszkóp alján lévő csavart ami összefogja az egészet, nem tudom kivenni, elforog. valakinek valami ötlete hogyan tudnám kiszedni? nagyon hálás lennék
köszönöm a választ, ezen már biztos hogy el tudok indulni... mar tudatom veled, hogy sikerült e valamire jutnom.
Csá!
Hello,ha valaki igényt tart rá akkor nézze meg a linket ott vannak elérhetőségeim,motorszerelés illetve motor építés alkaktrész gyártás


stb!Részletek: e-mail: mategabor@citromail.hu


http://www.kepesmotor.hu/brand...
Szia.
Látom a problémád.
Bocsi hogy belevau, de a TDR eléggé hajaz a DT-re, és abban otthon vagyok.
Először is a povert levett kipunál állítsd be.
Egyféle beállítás van.
A pover bovdeneinek párhuzamosan kell fussanak a vezérlőtől a nyelvig.
Elmondásod szerint középtartományban sokall, ezt okozhatja levegőszűrő is.
Érdemes elmosni szappanos vízzel.
Nem kell befújni olajjal, a híresztelésekkel szemben!
Ha még mindig fennáll a hiba, nézd meg a tűt, a helyzetelő seagernek alulról a második rovátkában kell lennie.
Ha már szétszeded a karbit, érdemes alaposan kipucolni, a kehelycsövet is, mert sajna konstrukciós hiba, hogy a keverőlevegőt nem a légszűrőházból szívja.
Ha esetleg volna kérdésed, elakadnál, nyugodtan hívj.
Adatlapon a számom.
A Sportmotort nem mindig nézem, az óvodás felhasználók miatt.