Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok, a napokban jártam úgy hogy kölcsönadtam a motoromat egy haveromnak és ő kuplung nélkül váltott , persze a motor tönkrement... indul pöcre de nem veszi a sebességeket , szerintetek ledarált valamit vagy a léptető törhetett el ? Valami kis kerregést hallani ha közel hajolok és erőltetem hogy sebeségbe rakjam de semmi.... ha lesz pénzem megcsináltatom mert ha én gányolok bele abba nem lesz köszönet.... csak jó volna tudni hogy hozzávetőlegesen menyibe fájna ez nekem...
üdv,azt szeretném kérdezni tőletek,hogy belerakható e másfajta gyujtás ebbe a blokkba,ötsebességes,50köbcentis,amal gyujtása volt,de kiszerelték.segitsetek ha tudtok
Talán motoplatt
Megkérdezhetem hol vetted?Nem muszáj név,elég a település.Lehet hogy ugyanott vettem én is?
Engem is kissé átvertek a GPZ vásárláskor,de végülis nem hagytam annyiban és egész jól jöttem ki....
A bal oldali dekni levétele után nekem is meglepő volt az olaj jelenléte,sőt a Vesyses srácok azt mondták ott az olajnak semmi keresnivalója!Aztán megnyugodtam mert igenis az indítólánc ott kap kenést.De vannak itt hozzáértő és segítőkész kollégák...
üdv mindenkinek,most került hozzám egy gilera rx 50,de sajna nincs gyujtás a blokkban,nem tudom milyen fajta a blokk,mert a deknin kivül gilera felirat van,belül pedig ktm,segitsetek ha tudtok.
Helló!
Ahham ,tehát akkor nem gond ha volt ott olaj ! Rendessen lehuzott a csávó akitől vettem mert ugyan ugy próbáltam inditani ahogy ő de nekem nem adja magát ! Ha elis indul 30 mp ketyeg azt leáll! Meg slusszol rugás közben !Esetleg van ötleted hogy mi lehet az oka ?!
Előre is köszi!
A motorodon nem lehet, és nem is kell gyujtást állítani. És ott rendben van az olaj.
Sziasztok. Tudna nekem valaki adni vagy átküldeni magyar service manualt kawasaki kz 500 motorhoz.Ha igen előre is köszönöm.
Sziasztok! Pár napja vagyok tulajdonosa egy Kawasaki klr 600-nak és kicsit állitani szerettem volna a gyújtásán amikor levettem a gyujtás dekknit és elkezdett folyni az olaj belőle!-Szóval az a kérdés ,hogy azott hűt vagy pedig szimering ?!
Előre is köszi!
SEGÍTSÉG!
Légyszives segítsetek nekem,mert a honda (1983)xl 600-amba olyan főtengely van amire a jeladó bütyköt akárhogy fel tudom tenni.
ezzel az a baj,hogy a gyújtást nem úgy szeretném felrakni,hogy tesztelgetem mikor oké.A neten különösebb adatot nem találtam .
Esetleg valami jelhez lehet e állítani a lendkeréken?
Köszönöm a válaszokat.Most értem odáig,hogy összerakjam a karburátort,ázott jo néhány napot apro darabokra szedve.El volt dugulva az alapjárati rendszer.Megcsináltam a karbi szinkront,beállítottam a levegő keveréket,igaz fülre,de jo lett.Indul egy mozdulatra,durrogás is megszünt.
Sziasztok!Segítsetek már,vettem egy Piaggio Libertyt 50cc 2T,indul szépen meg minden de kb 1km után elkezd rángatni meg néha le is áll de ezt csak kisgáznál ha folyamatosan 3/4 gázt húzok semmi baja csak ha lasítok és utánna gyorsítanák nem akar menni míg el nem ér egy bizonyos fordulatot,ha leáll utánna csak kb 5perc után indul,a gyertyát kiveszem benzines,nem szép őszbarna:( a tűt már legalulra tettem,62fúvóka van benne és a karbi patyolat tiszta,szívatója is működik alapjárat is tökéletes.Kösz.
valaki tud segiteni?.. simson kr51/1 nèl van hèzagolo lemez a szimering ès a fötebgely közœtt? ha van mindkettö oldalon? ne hasonlitsuk a sima 50 hez
Így valóban sehogy. Csak nekem nem volt egyértelmű, amit írtál. Sok sikert a munkához.
Szia. Nem karbon, de elmeletileg gyari fem. Mostmar tuti hogy bezabal, mert utca vegeig egy kereken megyek, de ott torpanas, haza meg rollerozok... Felbosszant. Ezt egyedul a menbran nem okozza, kiveve ha a visszadolgozott benzin lecsapodik a karbiban, es belefolyik a blokkba. Mert a karbiba all a benzin, csak mitol. A suber helyenek kikopasa mit okoz? Mert olasz levere a levego csavart lehet CSAK allitani. Koszi...
Ha karbon membránlap van benne, és nem a gyári, akkor szokott még ilyen jelenség előfordulni.
De ez nem oka a kipörgés hiányának.
Vagy túl vékony a lap, és magas fordulaton belebeg.
0,3 -as szokik jó lenni rotyeszbe.
Szia. Magas úszószintről a phva fix úszója gondoskodik, tehát nem tudok állítani. A suber a legfelső nutban van(most). A membrán nem 100%-os tény, de eddig is így ment. (Viszont most hajtok cserét.) Ahan, a tűszelep. Mondasz valamit, megyek meg is nézem..., vagyis kicserélem ha a másik is ugyanolyan, mert szétszedve, kézben ez is elzár. Főfuvi 2 éve nem lett cserélve, akkor is csak kissebbre. Membrán hibás lehet, tény, de valami ott is gyanús, mert zár, de nem dolgozik. Fele üzemanyag előre fele hátra. Megosztott fogyasztású... Hidegen nehezen, melegen gondolatra indul. Rég óta szerelek, de most valahogy nem jön össze...
Szimplán ragadva volt. Kicsit megkocogtattam a tányért. Már kiszereltem a szelepeket. Hozzáértőnek? hát erre nem sok van. Megoldom egyedül is. Ha valamiben nem vagyok biztos, akkor hozzátok fordulok.
Pedig annak mozdulni kell, nincs odahegesztve. Kónuszos ék, vagy biztosító gyűrű tartja a helyén. Szólj valami hozzáértőnek mielőtt bajt csinálsz.
Felfogtam, hogy mit is akarsz mondani, de nem mozdult a rugótányér sem, nem érted? Így mégis hogyan közelíti meg a szimeringet? Hát sehogy
Akkor alapból sokat kap.
Karbinál lesz a gond, vagy magas az úszószint, vagy nem zár a tűszelep.
Ha a főfuvihoz nem lett nyúlva.
Igen 2t, de ketszer szedtem szet, kitakaritottam s nem lattam hezagot. De ma szetszedem harmadszor. Mert dugo, szimering csere utan meg mindig fullad teljes gazon, de nem all le...
Ha 2T-ről van szó, akkor gondolom a membránlapok nem zárnak rendesen.
Kicsit kezdem feladni, de még utoljára:

A szelep hiába nem mozdul. A felső rugótányért le kell nyomni, és az közelíti meg a szimeringet.
Ennél értetőbben nem tudom elmondani.
Hello!

Malaguti F12-re szeretnék sportkormányt (STR8 Downhill kormány) erre gondoltam ehhez kell stucni is? PÜ.be valaki irhatna egy leirást hogyan zajlik a kormány csere :)