Na szóval. 6000nél kezd el dadogni, ha finoman húzod a gázt akkor képes át lendülni ezen a ponton.
Powert nem volna hátrány megnézni, hogy működik-e, főleg ha elektronikus akkor van rá esély, hogy az elektronika döglött meg. Nem ismerem pontosan a típust, de ha találsz esetleg egy fedelet a power szelep környékén amit leszerelve láthatod a működését, akkor talán azon el lehetne indulni.
Azt javaslom tölts le egy szervíz könyvet valahonnan a gépedhez, abban benne lesz pontosan, hogy kell ellenőrizni a powerszelep mechanikáját, illetve a vezérlőjét.
Sziasztok. szeretnék segítséget kérni, nem épp mindennapi problémámra. Adott egy 50-es robogó, hétfőről keddre elfelejtett működni... Nehezen indult, úgy a 100. rúgásra, de ha ott beindult, sztenderen ment egy ideig, de aztán egyenes vonalba teljes gázadásra le is fulladt. Alapjárat semmi, levegőcsavarra nem reagált. Jöttek a falubeli ötletek, szimmering, szivató dugó,....stb. Az utóbbival kezdtem, tény hogy átláttam a dugó meg henger között. Rendben, jött bele másik, új. Beindult, alapjárat mint a doxa, gázadásra sztenderen sportosan ugrik. Az első probakőr után kiderült, a helyzet semmit nem változott.
A kérdésem hogy a hirtelen meghalt karbi okozhat ilyet, vagy a szimmering mégis? Nincs tippem, minden tiszta, szivató uj, működik, a karbi beállítás minden lehetősége megvolt...
Ilyet még nem láttam. Aki tud segítsen néhány jó szóval. Előre is köszönöm.
kösz a választ!
hát nézd, már így vettem meg és az előző tulaj nem igazán ecsetelte, hogy mi is lehet a probléma. Ez természetesen betudható annak, hogy 3-4 ezernél nem húzta tovább a gázt a probléma 6 ezres fordulatnál el kezd dadogni, visszaengedem a gázt és "babetta-szerűen" nagyon-nagyon finoman húzom akkor elhagyja a 'beszédhibáját'.
a különolajzást egy autószerelő tanácsára kötöttem ki, levakoltam a ki-és bemenő olajcsöveket na meg a karburátor olajbeömlőjét is.
jaj majd elfelejtettem a kikötésre még továbbá azért volt szükség, mert még kétüteműhöz képest is rengeteg olajat emésztett és nem bírta egyáltalán elégetni. 40-es keveréket használok, nem igazán merek ennél olajszegényebb keverékkel nyomulni.
power lett már állítva a mocin, tömítések cserélve, karbi kitisztítva szóval mindenre kiterjedő nagytakarítás volt...
mondták sokan látatlanul a diagnózisokat, bevallom nem igazán tettem meg a mondott dolgokat, mert ki tudja jókat mondtak-e. egy példa: vegyek új akksit (ezzel mondjuk nem ártanék a motornak egyáltalán), szóval vegyek új akksit mert a power elektronikusan vezérelt és lehet kevés a feszkó a szerkezetnek
nézegettem már a neten a lehetséges hibaforrásokat, de nem találtam semmi konkrét dolgot
ezért döntöttem, hogy itt fórumon kérdezem meg, pofon nem vágnak érte! gondolom...
Az alapjarati fuvokakat nezd meg hogy tisztak-e. Azaz a furat merete meg kell hogy egyezzen a rajta levo szammal. Pl ha 38 van rajta akkor 0.38 mm a furat. Nagyon fontos mert pont az alapnaratot nem tudod beallitani miatta. Allits szinkront pontosan. Nezd at nem sziv e falsot a csonkoknal. A Suber es a tu alapjaratkor nem dolgozik, ilyenkor ki is veheted a karbibol.
valószínű a szelepek nem zárnak rendesen ,vagy a vezérlésed el van rakva , de az is lehet a baj ,hogy tömitetlenségi probléma van !
olcsó és garanciális . ,de még tanácsot is adok http://www.facebook.com/pages/...
Első körben írd le a pontos hiba jelenséget, hogy kezdődött, mit produkál a motor, mit csinált mielőtt ki kötötted a külön olajzást, hogy kötötted ki a különolajzást, milyen keverékkel mész stb, hogy el lehessen indulni valamin.
Sziasztok!
Most regisztráltam ide,új vagyok a fórumon.Lenne néhány kérdésem,remélem kapok rá választ.Vettem egyHonda NTV 650 revere tipusu motort enyhén törve.Lassan készen van,de a müködése nem az igazi.Ha indítom szivatoval csak ugy indul hidegen ha a légszűrő elejét befogom.Ha bemelegszik nagyon durrog a kipufogóba.Karburátor kitisztítva,membránok gumik jok,szelephézag beállítva.Ekkor vettem azt észre a vezérlésénél,hogy nem a letöltött dokumentum szerinti jelnél van a kémlelőnél,ha odatenném azt mutatja van egy fog mindkét hengernél,de ha felső holtpontot keresek akkor jo a vezérlés. Szinkron állítás után az alapjárathoz nagyon fel kell csavarni a beállíto csavart.Próbáltam fülre állítani a szinkront,addig állítottam a csavart míg emelkedett az alapjárati fordulatszám,itt már vissza lehetett állítani az alapjárati csavart,durrogás is majdnem megszünt,csak néhány aprobb hallatszott néha.De így viszont szinkront nézve a hátso hengernél volt lényegesen nagyobb vákum.
Tisztelt Mindenki!
Keresek egy hozzá értő mágust,varázslót zsenit! Aki ismeri a 89-91 Yamaha FZR 600 3HE illetve 3RH blokkokat! 3RH-s blokk a gyári de ki kellett cserélnem egyéb okok miatt (most nem részletezem. Van benne egy 3HE-es blokk ami teljesen jól működik.A konkrét kérdés az hogy a 3RH-s blokk azon felét amin rajta van a motor szám össze lehet rakni a 3HE-es blokkal? Vagy ha van egyéb megoldás ezen problémára annak is örülök! Köszönettel!
segítséég!
a TDR-em nem valami tökéletes, már kikötöttem a különolajzást, jobb lett valamivel, de magas fordulaton eléggé dadog még! nem vagyok túl nagy szerelőzseni, így hogy nem igazán ismerem a mocit! kérlek ne röhögjetek ki a tudatlanságomért, hanem inkább segítsetek, hogy mit nézzek át és mi szorulna cserére! előre is kösz a segítséget motoros barátaim!
sziasztok.Lenne egy olyan kérdésem hogy zzr600 ra 93 évj ra rá lehet tenni a zx6 98 as hengerét?Főtengely hajtókarok dugók stimmelnek?Válaszotokat előre is köszi.Sziasztok
Köszönöm a válaszod! Lehet még szavadon foglak és kérek tanácsot ha problémám támad. Megnéztem ezeket a feszítőket tényleg masszív és örökös daraboknak tünnek. Lehet csinálni kellene egyet és nem lenne többet probléma. Az adatlapomon van egy Kawasaki Z250-es. Annál is hasonló problémám volt annak idején és hasonló módon oldottam meg, csak ott egy rugót feszítek a csavarral míg a rugó másik végén a feszítő tüske támaszkodik neki az ívnek. Bár ennél a megoldásnál egy plusz alkatrész van beépítve de az esetleges egyenetlen nyúlást jobban kompenzálja mint a közvetlen csavaros feszítés. Minden esetre még van idő kitalálni itt most kezdődik a rossz idő. Még egyszer köszi! Helló!
Nyugodtan bombazzal kerdesekkel. Ha en nem is, Valaki biztos tud valaszolni. Nezd meg az APE feszitoket. 50 dollar korul van es orokre megoldja a problemat. Nezd meg ezt: http://cbrzone.com/tensioners....
Az én motorom vezérműlánc feszítője is gyengélkedik,bár az nem hidraulikus hanem rugós feszítésű. Nem tudod véletlenül erre nincs jobb megoldás a gyárinál? Próbálok csatolni képet is hogy lásd milyen a szerkezet. Ha még erre van ötleted megköszönöm és ígérem nem bombázlak több hülyeséggel.
CBR 600-asnal a feszito olajhidraulikus es sok motornal egyszeruen megszunik a feszites. Ez csak a feszito cserejevel lehetseges. De a gyari ugyanolyan hulladek. Mi az Ape gyarto kezi csavaros feszitot alkalmazzuk. "ape camchain tensioner"
Ha babgulyás csinálta a hengert akkor nem hiszem hogy nincs felbővítve a szívócsonk. Mondjuk úgy tudom hogy az amal karbiknak a szívócsonk felőli része 21-es, és csak a karbi közepe 19-es. Szerintem attól még lennie kéne alapjáratnak. Az hogy besokal meg a gyári légszűrő miatt van. Vagy rakj bele kisebb fúvókát, vagy alakítsd át a légszűrődet szivacsosra hogy több levegőt kapjon. Én csak a gyári henger alakú légszűrő helyére felfogattam egy szivacsdarabot és ez is sokat jelentett, de ezt már mondtam.
Köszönöm a választ! Bár engem is zavar de sejtettem hogy nem végzetes hiba. Pár évvel ezelőtt el akartam adni a gépet. Volt egy-két vevő jelölt aki a lógó főtengelytől a kopott hajtókar csapágyig mindent rámondott szegény motorra. Ezután döntöttem úgy, hogy megmarad még egy darabig. Még egyszer köszönöm majd eldöntöm még bele nézek-e vagy ráhagyom. Megnéztem a videókat egyébként az RSV-hez képest tényleg halk a motorom. A CBR-ben láncot kellett cserélni,vagy a feszítő volt rossz. helló!
Powert nem volna hátrány megnézni, hogy működik-e, főleg ha elektronikus akkor van rá esély, hogy az elektronika döglött meg. Nem ismerem pontosan a típust, de ha találsz esetleg egy fedelet a power szelep környékén amit leszerelve láthatod a működését, akkor talán azon el lehetne indulni.
Azt javaslom tölts le egy szervíz könyvet valahonnan a gépedhez, abban benne lesz pontosan, hogy kell ellenőrizni a powerszelep mechanikáját, illetve a vezérlőjét.