Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megnézed az adatlapomon a képeket,láthatod hogy közel egy éve sem unatkoztam....Ez ahhoz képest tényleg olyan mint a faék
vagy húsz darabom volt , egyszerű és elnyűhetetlen jó kis szórakozás hosszú téli estéken
1.kép:Ilyen most
2.kép:Ilyen lesz(remélem)...
Köszönöm gyors válaszod!
Kipróbálom,remélem nekem is beválik.
apró szemű kavics fél óráig rázzad mint a turmixot utána átmosás ha még van benne valami akkor ismétlés és jó lesz. Nekem bevált anno.
Sziasztok!
Tudnátok valami ötletet adni hogyan tudnám hatásosan megtisztítani a tank belsejét a lerakodott kosz-rozsda keveréktől?A Kawát lassan téli álomba "ringatom",s közben kedvem támadt felújítani egy 15éve a kamrában szunnyadó Babetta 207/500ast.A tankja a leggyalázatosabb,pedig még benzin is volt benne.
Sziasztok! Babgulyás féle:60/4f+rezó, 19-es Amal karbi+gyári légszűrő, megszakítós gyújtás. 11es kislánckerék. 3seb. Az a gondom vele, hogy 95kg-om alatt 70-75öt megy. inkább pörög, mint halad. Sokszor besokal, ilyenkor csak úgy éled föl,ha leveszem a csövet a légszűrőházról. Sokak szerint 90körül simán kellene,hogy menjen. Szerintetek, hogyan tudnék javítani a menettulajdonságain? Én gondoltam hogy előre 14es lánckereket rakok, meg nekem gyanús, hogy a rezó egy rakás sz@r. Hosszú menenetes gyertya van benne, keystone.Alapjáratot lehetetlen beállítani. Az előző tulaj szerint ezt kellene tudnia: 60ccm 4 Felömlő, 10Le, 9000RPM, 95-100km/h én sokallom ezeket az adatokat, bár babgulyás szerint a 9000-es fordulatot tudja a henger, persze megszakitós gyujtassal nem igen. ötlet valakinek,hogy hogyan tudnék javítani rajta. köszi szépen előre is a segitségeteket!
Sziasztok!Segítségeteket kérném.Vettem egy Prox dugattyút és a gyűrűk megvannak jelölve 1-es 2-es.Az volna a kérdésem hogy a kettő közül melyik a felső?(Lehet hogy hülye kérdés de semmi különbséget nem látok)Előre is köszi a segítséget!
Abban egy van, egy tányér rugó. Ha jól tudom ez a neve.
Pontosan.
helo koszi megcsinaltam mar teljesen jo lett leszedtem a csovet a pumparol es kifolyt utana feltoltottem es beinditottam es teljesen jo lett koszi a segitseget! Udv
Üdv.

Bár nem motorral kapcsolatban van gond.

1-es gofban 1 éve cseréltünk kuplungot, és újabban meg szokott csúszni, hirtelen nagy gázadásnál. Vajon a kuplungrugók fáradtak el?
Stroboszkóp.
gondolod megfogja?
van ismerősöm, aki tud alut hegeszteni, ezzel nincs gond, majd hétvégén megcsináltatom, vagy jövőhéten :)
Alátét lapos +rugós.
hát az biztos :D megnézem középállásban is, de mint ahogy a 2. képen látható, le van törve az alaplapból, szóval remélem így is le tudom fixálni rendesen..
Merre laksz? Alut hegeszteni én is tudok. vagy bárki aki hegesztéssel foglalkozik. Kb negyed órás munka egy serital árért.
A kitört részt meg lehet hegesztetni.
Azt hiszem, hogy qrva nagy utó-gyújtáson van ! Tedd először is közép állásba.
És majd írj mi lett.
igen, én is azzal szeretném, csak hirtelen nem kivitelezhető.. egyik haveromnak van, majd tőle elkérem, de addig is, jó lenne valamilyen szinten orvosolni. órajárással ellentétes irányú.
köszi szerintem megpróbálkozok ezzel
Esetleg egy stroboszkóppal megnézeted szervizben. Vagy a kitört részt meghegeszteted, mert inkább középállás mint ez!
Milyen a forgásiránya?
én a helyedben elforgatnám mondjuk 2mm-el és próba. Hallani\érezni fogod majd, hogy jobb lett-e vagy sem..

halál pontosan úgy sem tudod így beállítani, de megközelítő értékre be tudod állítani.
A pontos beállításhoz kéne egy gyári leírás, service manual