Lehúzod valamelyik vízcsövet pl Viccen kívül, megkeresed azt a csövet amelyik a legmélyebben van, és annak is a legmélyebb pontját. Pl vízpumpa csatlakozása.. Lehúzod, és alá teszel valami nagy tálat, mivel orrán száján folyni fog. Plusz le veszed a hűtő sapkát.
Feltölteni a hűtő sapkán keresztül tudod. összerakod a rendszert, bilincseket meghúzod, feltöltöd a hűtő sapkán keresztül színültig, beindítod, utánna töltesz még majd rá rakod a sapeszt. Meg melegíted a motort addig, hogy a termosztát nyisson(vagy ha úgy egyszerűbb amíg a ventilátor be nem kapcsol) , majd leállítod .
Mikor visszahűlt a motor, feltöltöd ismét a sapkán keresztül, majd lezárod. Plusz ellenőrzöd a kiegyenlítő tartályt, szükség esetén korrigálod a benne levő mennyiséget.
Egyszerű és ésszerű.. Egy felé tudod csak elforgatni, mivel a másik irányban már koppon van ( majdnem). Fordítsd el óra járásának megfelelően egy pár mm-t, majd próba. Mivel gondolom nincs leírásod hozzá, így marad a próba-szerencse effekt.
Sziasztok! Van egy Aprilia Af1 Europa-m, am6 blokk, ducati gyújtás. Szerintem el van állítva a gyújtás, mert nem forog fel elég hamar, és kicsit darálós is, a másik, hogy be lehet indítani hátrafelé, amit elvileg nem csinálhatna. Levettem a lendkereket, és az lenne a kérdésem, hogy merre kéne tolni az alaplapot, hogy normálisan gyújtson? 2. képen látszik, hogy le van törve belőle, remélem így is be lehet állítani.
Hali! Az én motorjaimon is hagyományos villák vannak. Ezt a problémát úgy oldottam meg hogy még a motoron a kiflik meglazítása előtt lazítottam meg a rugó leszorító csavarjait. Amikor kivettem a villát akkor már nem kellett satuba fogni. Ez a Te fordított telódnál illetve robogón az amúgy is szűk hely miatt nem hiszem hogy működni fog. De szerintem meg fogod oldani. Helló!
Sziasztok.
eryk04 sokat segitettél igy már tudom merre induljak.Igaz a link lejátszásakor úgy 4perc környékén kicsit meleg ahogy a becsúszó szárat minden nélkül befogja a satuba a srác mivel az egy tükrös felület de biztos igy is lehet
én minden esetre használok majd vmi sablont mert ha megsérül a simering akkor hiába dolgoztam vele,magyarul annyit ér mint falábúnak a talpmasszázs
Üdv.
Széles utat!
Sziasztok! Esetleg nem ismer valaki Budapesten egy jó kis önindító-szervizt,ahol megbízhatóan és jól dolgoznak? Valamiért túl sok áramot zabál az önindító (indítási fesz: 7-8V),ennek az okát kéne felkutatni és orvosolni :) Előre is köszönöm!
Helló kisskarex! Örülök, hogy tudtam segíteni. Bár ez inkább csak jelképes és elméleti segítség volt. Még fontos hogy jó szerszámokat használj nehogy sérüljenek az alkatrészek. Ha sikerül és nem felejted el írd meg a tapasztalatokat. Helló!
érdekesen írtad le a problémád... se egy megszólítás, se egy motor típus, se semmi... Ha segítségre vágysz, máskor add meg a tiszteletet azzal, hogy leírod rendesen a gondod, plusz legább annyit odaböksz hogy szevasztok..
Mellesleg, lehet önindító állt meg, önindító relé lehet szar ha nem is kattog mikor a gombot nyomod..
szia eryk04 sziasztok motorosok.
Köszönöm a linkeket átnyálaztam őket és sokat segitett.Igy már bátrabban szedem darabokra a telót.El fogok vele bibelődni egy darabig de most már úgy is áll a moci mert zima van:-)meg amúgy sem szeretem összecsapni a dolgokat.Köszönöm az infókat mégegyszer!
Üdv.
hazamotoroztam vele a minusz 2. szintre letoltam másnap rá akkartam ülni es akkor olyan volt mintha az aksija lemerült utána vettem egy ujjat azzal se csinált semmit kozbe eldolt a garázsba most megbikáztam minden muködöt rajta de a motor egy hangot se adki amikor inditom a lámpa halványodik
A rugók fordítják el a tengelyt (kipufogó ütem vége, szívó ütem eleje), és ekkor - mivel a két tengely ellentétes irányban van terhelve - megfeszül a köztük lévő láncszakasz.
Én nem mondtam, hogy lóg a tengely.
Te mondtad, hogy a rugók megfeszítik a láncot. Ezt hogy érted? Mozog a tengely, vagy a rugók elfordítják a tengelyt?
Helló! Sajnos gyártási évet nem tudok így csak próbára kerestem rá a szimeringre ezt találtam de mindenképp le kell ellenőrizni mielőtt megveszed esetleg.link Nézd meg ezt csak azért mutatom hogy nagyjából tudj számolni mibe is kerül illetve egy fél literes teló olajat is adj hozzá, szerintem a 10-es viszkozitású jó lesz. Mivel Bp.-i vagy biztos van számtalan motoros bolt ahol tudnak segíteni. Tájékozódj mert nagy különbségek lehetnek árban! Itt pl. olaj egész jó áron van. No nem untatlak, sok szerencsét, helló!
Szia.
Igen forditott teló van benne.Köszönöm a linket megnézem és igy már biztos fogok boldogulni vele.Csak alkatrészt is kapjak hozzá megfizethető áron......remélem kapok.
Köszönöm az infót!
Széles utat!
Üdv.
Lehúzod valamelyik vízcsövet pl Viccen kívül, megkeresed azt a csövet amelyik a legmélyebben van, és annak is a legmélyebb pontját. Pl vízpumpa csatlakozása.. Lehúzod, és alá teszel valami nagy tálat, mivel orrán száján folyni fog. Plusz le veszed a hűtő sapkát.
Feltölteni a hűtő sapkán keresztül tudod. összerakod a rendszert, bilincseket meghúzod, feltöltöd a hűtő sapkán keresztül színültig, beindítod, utánna töltesz még majd rá rakod a sapeszt. Meg melegíted a motort addig, hogy a termosztát nyisson(vagy ha úgy egyszerűbb amíg a ventilátor be nem kapcsol) , majd leállítod .
Mikor visszahűlt a motor, feltöltöd ismét a sapkán keresztül, majd lezárod. Plusz ellenőrzöd a kiegyenlítő tartályt, szükség esetén korrigálod a benne levő mennyiséget.
Egyszerű és ésszerű.. Egy felé tudod csak elforgatni, mivel a másik irányban már koppon van ( majdnem). Fordítsd el óra járásának megfelelően egy pár mm-t, majd próba. Mivel gondolom nincs leírásod hozzá, így marad a próba-szerencse effekt.
eryk04 sokat segitettél igy már tudom merre induljak.Igaz a link lejátszásakor úgy 4perc környékén kicsit meleg ahogy a becsúszó szárat minden nélkül befogja a satuba a srác mivel az egy tükrös felület de biztos igy is lehet
én minden esetre használok majd vmi sablont mert ha megsérül a simering akkor hiába dolgoztam vele,magyarul annyit ér mint falábúnak a talpmasszázs
Üdv.
Széles utat!
Mellesleg, lehet önindító állt meg, önindító relé lehet szar ha nem is kattog mikor a gombot nyomod..
Köszönöm a linkeket átnyálaztam őket és sokat segitett.Igy már bátrabban szedem darabokra a telót.El fogok vele bibelődni egy darabig de most már úgy is áll a moci mert zima van:-)meg amúgy sem szeretem összecsapni a dolgokat.Köszönöm az infókat mégegyszer!
Üdv.
Te mondtad, hogy a rugók megfeszítik a láncot. Ezt hogy érted? Mozog a tengely, vagy a rugók elfordítják a tengelyt?
Igen forditott teló van benne.Köszönöm a linket megnézem és igy már biztos fogok boldogulni vele.Csak alkatrészt is kapjak hozzá megfizethető áron......remélem kapok.
Köszönöm az infót!
Széles utat!
Üdv.