Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Világos, most már értem, hogy mi okozza a jelenséget. Cserés a lánc, ez egyértelmű. De honnan szerezhetném be? Keresem, de csak külföldön találok.
Sziasztok ! Nemrég vettem egy orion pit bike-ot , most így a hideg jöttével van rajta egy kis munka, és így jön ide a kérdésem....
Hogy lehet lehet levenni a hátsó villát? Próbálgattam leszedni , de sehogyse sikerült..Jó lenne egy kis tanács nekem!
Köszönöm a segítséget!
Sziasztok!
Vettem egy Honda Lead 100ast,az a gondom vele rárúgok és csak 1 szer adja a szikrát valamikor nem is adja egyáltalán.Önindítóval meg pörög mint az állat de csak egy szikrát add az elején utána többet nem :( A gyertya jó! Van hátul neki egy kis elektronika amelyikbe a fekete sárga kábel megy,vagy az amelyikből a gyújtáskábeljön ki a hiba melyikben lehet?
Köszönöm előre is a segítséget!
Ahhoz, hogy egy csapágyat probléma-mentesen be lehessen
szerelni a helyére, 110°C-os hőmérséklet ajánlható.
Magasabb hőfokra nincsen szükség, és feltétlenül
elkerülendők ezek, mivel 125°C felett illesztési problémák
léphetnek fel a csapágyakban.

A 150 fok pont jó arra, hogy kidobd utána a szemétbe.
A tengely lóg a hengerfejben, hogy a láncot megfeszíti?
Ez normális jelenség fossá nyúlt láncnál, vagy rossz feszítőnél.
A bütyök, mikor átfordul, nem kell hajtani a vezérműtengelyt, hanem pont fordítva, az hajt.
Hmm... Az a baj nekem nem nagyon vannak hozzá valók. Azért gondoltam azt amit írtam hogy úgy elég egyszerű lenne.

Fele blokkból már amúgy ki is szedegetem a rossz csapágyakat. Volt hogy nehezebben akarta némelyik az igazságot. Volt amit egy ideig ütögetni kellet de volt ami szinte egyből ki jött.
Nem eltérően nyúlott a lánc, hanem eleve nyúlott és a feszítő már nem tudja megfeszíteni. Amikor feszes, akkor a vezérműtengelyek egymáshoz képest széthúzzák, mert a szelep támasztja, azért tűnik jónak. A videón is látszik, hogy a szívó tengely hátra, a kipufogó tengely előre feszíti a láncot. ezért tűnik feszesnek.
Sziasztok. Hozzájutottam az első komolyabb motoromhoz és el szeretném vinni beállítatni , és úgymond finomhangoltatni.Jó lenne padon ,mert így lehetne látni az eredményét is kézzel foghatóan. Tudnátok nekem ilyen helyet ajánlani. Én Hajdú Bihari vagyok. Jó lenne minél közelebb. Előre is köszi nektek
Kezdetben hűtöttem én is, de sok a macera vele. Most már csak melegítek. Persze az új csapágyat csak ésszel, mert könnyű tönkretenni.
Szóval fogom a csapágyat, hevítőpatronra teszem, max 150°C-ig melegítem, ráhúzom a tengelyre. Sűrített levegővel lehűtöm, közben a blokkot melegítem az előbbi hőmérsékletre, és mehet is bele a tengely a csapággyal.
Néha más a sorrend, de legtöbbször a tengelyre megy fel nehezebben a csapágy (az alumínium blokknak nagyobb a hőtágulása, így oda könnyebb), ezért, ha netán szükség van préselésre, akkor könnyebb a csapágyat a tengelyre, mint a beszerelt csapágyba a tengelyt préselni, húzatni.
Hehe. Furcsának találtam én is amúgy Elő fordul az ilyesmi.

Még annyit és amikor az új csapágyat rakom bele, az úgy jó lenne hogy a csapágyakat lehűtöm a blokkot megmelegítem kicsit és úgy rakom bele?
Szívesen!
Most nézem csak, hogy leZúzó szerszámot írtam leHúzó helyett.
Értem, pont valami ilyesmire gondoltam.
Köszönöm szépen!
Ha már itt járok, nekem is lenne egy kérdésem.
BMW F650 az alábbi videón is látható jelenséget produkálja. Röviden, tömören: bizonyos helyzetben teljesen laza a vezérműlánc, máshol csak kissé laza, de van olyan helyzete is, ahol megfelelően feszes.
Ki mire gondol, mi okozza? Eltérően nyúlhattak meg a láncszemek?

Link a videóhoz: http://youtu.be/-QdQI8ZKOZ4
Hőlégfúvóval, lánggal kell 120-150°C-ra melegíteni, és pici ütés hatására ki is esik. Kihúzó, kinyomó, lezúzó szerszám, prés nem árt ha van kéznél, úgy sokkal kíméletesebb a szerelés.
Tirisztoros gyújtás? Amennyiben igen, úgy a jeladótekercsre utal a leírás. Felmelegedve menetzárlatos/szakadt lesz. Szakadás alatt a tekercselés forrpontjainak kontakthibájára kell gondolni. A műanyag burkolatot megbontva általában javítható.
Ha pedig megszakítós, akkor gyújtótekercs. Leges legutolsó esetben kondenzátor, bár az ritkán hibásodik meg, ha szakszerűen van beszerelve, ha meg gyári, akkor végképp.
Sziasztok!

Valaki megtudná mondani hogy hogyan szedjem ki a csapágyakat a blokkból? Milyen módszerrel?
Kihúzom nincs, a hőlégfúvós dolog nem tudom mennyire lenne jó, a kalapácsos dolog meg nem igazán tetszik

Előre is köszönöm a választ!
Helló! Mivel nem tudom hogy a Te robogódon hagyományos vagy fordított teló van, így két linket másolok be. Sokkal egyszerűbb lesz megnézni és az alapján megcsinálni mint én írnám itt oldalakon keresztül a lépéseket. A hagyományos teló szétszedése link itt, míg a fordítotté link itt van. Nagyon fontos a tisztaság illetve megfelelő viszkozitású olaj és a pontos mennyiség. Ha nem tudod mennyi kell bele a hibátlan szárból kiöntött mennyiséget mérd meg és annyit önts vissza mindkét szárba. Remélem boldogulsz vele, jó munkát. Helló!
Sziasztok! Ma leszedtem a jobbos oldaldeknit, és a trafó nem volt a helyére csavarozva, így a pipakábel kicsúszott belőle. Visszaraktam, pöccre indult. Meg is jött a kedvem, elindultam motorozni, de egy 10 perces motorozás után lefulladt. Gondoltam magamban, megint a kábel, de nem. Vártam 5 percet, és megint indult. Mire hazaértem, megint megcsinálta ezt. Bemelegszik, és leáll. Ezt mi okozhatja?

(Simson S51B)
hali! van egy aprilia sr robogom nagyon sokba kerülne a vízhűtés komplett cseréje+javítása... arra gondoltam hogy átalakitanám légűtésessé. ehez mit kéne csinálnom? vagy elég egy léghűtéses henger rá?
köszi szépen :)
Köszi! Hívlak majd!
szia.
igen megvan le van bontva szépen szétszedve kiakasztva minden ez eddig gyerekjáték.Én a teló szétszedését nem vágom.hogy lehet azt széthúzni vagy olajat cserélni ha már szétszedem?a teló aljánál álljak neki egyáltalán?
gondolom ott mert más lehetőséget nem is látok.se egy anya a tetején ahol csatlakozik a t szárhoz se egy csavar a szimmeringnél egyáltalán semmi.ezért kérdeztem hogy alulról kell ahonnan folyik az olaj vagy egyáltalán hogy kezdjem?rácsöpög a féktárcsára és igy a saját és mások halmazállapotát veszélyeztetem)
Szia
Ha gondolod rá nézek 06307423741
Teljesen zárni kell!
Szed le óvatosan és próbáld meg pucolni és ha nem zár és meg tudod forditani az is megoldás néha