Gyakorlatilag az elejéről az összes burkolatot sárvédővel kerékkel féknyereggel együtt le kell bontani. A burkolatokkal vigyázz sok csavar eldugva és még össze is vannak akasztva kis körmökkel. Mindenképp csak az egyiket szedd szét hogyha véletlen elakadsz az összeszerelésnél ott a másik mintának. Hát próba szerencse.
Sziasztok! Barátnőmnek van egy Honda CRM 50-es motorja. Talán 97-98 körüli évjárat. A különolajzás vagy tönkrement, vagy kikötötte valamelyik előző tulaj, nem tudjuk. A kérdés, hogy vissza lehet-e kötni, illetve ha legrosszabb esetben új alkatrészek kellenek ehhez, akkor nagyjából mennyit kérhet ezért egy szerelő?
A membránnak teljesen le kell hogy zárjon? Ha beleöntök egy kis benzint annak ki szabadna folynia? Mert én fény felé fordítottam és volt rajta egy kicsi rés! Lehet ez a gond?
Hát ezt a tipust sajna egyáltalán nem ismerem. Ha jól láttam a galériád képein a gyújtás felöli szimering pont a forgattyús ház felől vagyis belől van. Ilyen mértékű felújítás után ennek kicsi a valószínűsége, de Ini-nek igaza lehet féktisztítóval vagy olaj spray-vel befújva járó motornál ha tényleg itt szív falsot egyből megváltozik a hangja.
Szia.
Igen a Malagutiról lenne szó.A motorba nem szivesen nyúlkálok bele az való igaz de egy teló csak nem fog ki rajtam ha a kocsimat meg tudtam csinálni.De azért kérdezlek benneteket mert itt sok a hozzá értő arc.Úgy állok hozzá hogy ezt is emberek rakták össze max elb.....és veszek másikat de ha meg sem próbálom.................?Ezért kértem egy kis instrukciót hogy hogy is fogjak hozzá alulról felülről?Nem értem minek van lyuk a teló alján pl de ha segitetek akkor talán könnyebben nekiállok de egyenlőre lövésem sincs.
előre is köszi mindenkinek!
Üdv.
Ha az adatlapodon szereplő Malagutiról van szó, és még nem csináltál ilyet szerintem ne fogj hozzá. Egyébként pár forintos aluminium alátét megoldaná a problémát. De ha mégiscsak vállalkozol a javításra célszerű volna legalább az olajat kicserélni a teleszkópban a szimeringet csak zárójelben javasolnám, így biztos nem volna vele gond egy ideig.
Gondolom a gyújtás felöli oldalra gondoltál. Először is nézd meg hogy a főtengely nem lóg-e. Ha igen bonyolultabb a dolog ha nem akkor egész egyszerű. Az 51-es Simsonnál a gyújtás alaplap alatt van a szimering kívülről. Ezt kilehet venni és egy újat berakni helyette. Egyébként találtam 350Ft-ért, tehát igazából nem tétel. Remélem tudtam segíteni hali!
Szia
Ha esetleg még nem nézted meg talán meg nézheted a karburátor alat lévő úgynevezet rezgő lemezeket mert ha nem zárnak rendesen ott lehet rés veszteség és eböl lehet ez a jelenség
Sziasztok! Olvasgatom a problémádat. Fals levegőt szívhat több helyen is a gép. Főtengely szimering, hengertalp tömítés. Sőt én már jártam úgy is hogy a karburátor csatlakozó felülete volt úgy elvetemülve hogy ott szívott falsot. Tehát mielőtt feladod ellenőrizd le mégegyszer.
Sziasztok motorosok!
Ismét hozzátok fordulok egy kis problémával mivel már sokszor segitettetek nekem.
A motorom T-szárából folyik az olaj a telóból.Ez még annyira nem is lenne baj csakhogy alulról folyik nem a felső szimmeringtől ahonnan várná az ember.Hogy vannak ezek összerakva? alulról vannak szerelve?Van egy lyuk a teló alján de még nem mertem belenyúlni előbb megkérdezlek benneteket bitti van itt hozzáértő!
Előre is köszönöm,!
Üdv.
Ma kicseréltem az úszót és nem az a baja:S Szóval most már tényleg nincs ötletem:/ Egyébként fals levegőt szerintem nem igen szív mert ahogy odateszem a kezem a légszűrőre egyből leáll! 10km/h-val kisebb a végsebessége valamint a karbit nem tudom beállítani mert a levegő csavarra nem reagál! Most már az alapjárat állításra se reagál:S Ha beljebb tekerem az alapjárati csavart akkor az alapjárat nem változik csak az ,hogy amikor gázt húzok később áll vissza alapjáratra:/ Szóval most már teljesen tanácstalan vagyok!
Helló! Tapasztalatom szerint két probléma okozhatja. Az egyik hogy kopottak az indító pofák még a másik ok az lehet hogy átenged a szimering az indító pofát tartó dob közepén így az olajos lesz és megcsúszik. Itt találsz segítséget a motor és motorblokk felújítása részben.
Sziasztok ! olyan kérdéssel fordulnák hozzátok hogy van egy 207-es babettám és nem indul be pedig karbi tiszta , szikra van, kompresszió is jó anyagot is kap . de mikor indítanám csak a kor forgatja meg a motort mikor rá húzom a dekompresszort !
miért lehet ?
előre is köszönök minden választ :)
Hitman! Esetleg azt még nem lehet megcsinálni hogy az úszót odarakom valami jó kis meleg helyre és akkor kipárolog belőle a cucc? Mert olyan nagy lyuk nem lehet rajta mert nekem majdnem egy évbe tellett mire megtelt mert már régen is volt benne egy kicsit de az nem okozott gondot!
Köszönöm a választ. Azt elfelejtettem, hogy minden leállítás után a túlfolyón folyik a benzin. Nem csepeg, hanem rendesen folyik 1 percig, aztán eláll.
Nézd át a karbit első körben, főleg az úszószinttel lehet esetleg baj. Akkor szokta azt csinálni a motor, hogy jár - leáll - vársz - újra indul, ha alacsony a benzinszint és az úszóháznak nincs ideje járó motornál újra töltődni az alacsony benzinszint miatt.
Amit még meg lehetne nézni, az a gyújtás alaplapon a kondi. Plusz a gyújtó trafó. Mindkettő tud érdekes dolgokat művelni melegen.
Sziasztok! Mi lehet a probléma? (1984 Simson S51B)
-Nehezen indul, igaz hideg van még neki.
-Ha beindul, 1-esben szépen veszi a fordulatot, megugrik, viszont 2-3ban teljesen elmegy az ereje. Kb. 30 másodperc alatt megy fel a fordulat.
-Ha meleg a motor, egyik pillanatról a másikra megáll, mintha kifogyna a benzin. Várok pár percet, és pár rúgásra indul. Aztán megint...
Tudom, hogy nehéz így látatlanban leírni, de kiindulási pontot adnátok, hogy mégis mit kell átnéznem? Esetleg ezek típushibák? (Értem ezt a gyújtásra.)
Válaszokat, tippeket, tanácsokat előre is köszönöm!
Ritkán mennek tönkre a műanyag úszók, de sajna az cserés.. megpróbálhatod kifúrni, kifolyatni, be műanyagoztatni, de kérdés hogy mennyit fog vetemedni az úszó, illetve hogy mennyivel lesz másabb a súlya.. keress egy másik úszót valami úton-módon
Igen a Malagutiról lenne szó.A motorba nem szivesen nyúlkálok bele az való igaz de egy teló csak nem fog ki rajtam ha a kocsimat meg tudtam csinálni.De azért kérdezlek benneteket mert itt sok a hozzá értő arc.Úgy állok hozzá hogy ezt is emberek rakták össze max elb.....és veszek másikat de ha meg sem próbálom.................?Ezért kértem egy kis instrukciót hogy hogy is fogjak hozzá alulról felülről?Nem értem minek van lyuk a teló alján pl de ha segitetek akkor talán könnyebben nekiállok de egyenlőre lövésem sincs.
előre is köszi mindenkinek!
Üdv.
Ha esetleg még nem nézted meg talán meg nézheted a karburátor alat lévő úgynevezet rezgő lemezeket mert ha nem zárnak rendesen ott lehet rés veszteség és eböl lehet ez a jelenség
Előre is köszönöm a választ.
Ismét hozzátok fordulok egy kis problémával mivel már sokszor segitettetek nekem.
A motorom T-szárából folyik az olaj a telóból.Ez még annyira nem is lenne baj csakhogy alulról folyik nem a felső szimmeringtől ahonnan várná az ember.Hogy vannak ezek összerakva? alulról vannak szerelve?Van egy lyuk a teló alján de még nem mertem belenyúlni előbb megkérdezlek benneteket bitti van itt hozzáértő!
Előre is köszönöm,!
Üdv.
miért lehet ?
előre is köszönök minden választ :)
Nézd át a karbit első körben, főleg az úszószinttel lehet esetleg baj. Akkor szokta azt csinálni a motor, hogy jár - leáll - vársz - újra indul, ha alacsony a benzinszint és az úszóháznak nincs ideje járó motornál újra töltődni az alacsony benzinszint miatt.
Amit még meg lehetne nézni, az a gyújtás alaplapon a kondi. Plusz a gyújtó trafó. Mindkettő tud érdekes dolgokat művelni melegen.
-Nehezen indul, igaz hideg van még neki.
-Ha beindul, 1-esben szépen veszi a fordulatot, megugrik, viszont 2-3ban teljesen elmegy az ereje. Kb. 30 másodperc alatt megy fel a fordulat.
-Ha meleg a motor, egyik pillanatról a másikra megáll, mintha kifogyna a benzin. Várok pár percet, és pár rúgásra indul. Aztán megint...
Tudom, hogy nehéz így látatlanban leírni, de kiindulási pontot adnátok, hogy mégis mit kell átnéznem? Esetleg ezek típushibák? (Értem ezt a gyújtásra.)
Válaszokat, tippeket, tanácsokat előre is köszönöm!