Arra gondoltam esetleg, hogy egy kis lyukat csinálni rá kifolyatni a cuccot és műanyag hegesztővel meghegeszteni vagy benzinálló ragasztóval megcsinálni. De egyébként nagyon kicsi lyuk lehet rajta mert majdnem egy év alatt telt meg ennyire hogy ilyen tüneteket produkál a gépezet.
Megnéztem az úszót és benzin van benne!:SS Ez okozhatja a problémámat? Szerintem itt lesz a baj? Esetleg erre tudsz adni valami házi praktikát amivel meg lehetne csinálni? Mert ehez a karbihoz úszót nem kapni külön új karbit meg nem akarok venni:S
Akkor bizony újra nézz át, gondolj át, mindent.
- úszószint gyári értékre
- fúvókák gyári méretre
- automata szivató! a pöcök miatt
- membrán
- főtengó szimmeringek
Na most egy kicsit szerelgettem és reagál a levegő csavarra de viszont az alapjárat akkor kezd el nőni ha befele tekerem a levegőt és nem akkor amikor kifele...így nem tudom úgy beállítani ahogy mondtad!
akkor falsot szív valahol véleményem szerint.. Tehát valamiért túl szegény a keveréked. Ez lehet fals levegő miatt, de lehet el fúvókázás miatt is..
Én a fals levegőre tippelek, nézd át a szívócsonkot nem-e repedt, törött, minden olyan részt vizsgálj meg ahonnan plusz levegő juthat a rendszerbe. Légszűrő állapotát vizsgáld meg, illetve a légszűrő-karbi közti gumit, annak a karburátorra csatlakozását.
Na megpróbáltam beállítani de a levegő csavarra egyáltalán nem reagál mind1, hogy teljesen be van-e csavar vagy teljesen ki egyáltalán nem reagál semmit...Egyedül az alapjárattal lehet játszani.
az a baj, hogy ha a sejtésem be igazolódik és a tű miatt nem lesz jó a szivató csere, akkor az azt jelenti, hogy a manuális szivató nem zárja el teljesen a szivató rendszert, tehát mindig sokkal dúsabb keveréket fog kapni a motor mint kéne . Be lehetne ehhez is állítani, át fúvókázással, de egyszerűbb ha a szivatót alakítod át úgy , a manuálisra valahogy át varázsolod az automata szivató patronját tűvel együtt. De a legegyszerűbb még mindig az, ha veszel bele 2000ért egy másik automata szivatót
szerintem befolyásolja, mert mint ahogy írtam, a manuálisnál nincs tű, míg az automatánál van.
Járasd, melegítsd be, és rakd vissza az automata szivatót mikor már meleg a motor, és így állítsd be. Ha ezzel megvagy, vissza rakhatod a manuális szivatót. Ha befolyásolja a szivató csere, az ki fog derülni abból, hogy a manuális szivatóval teljesen másképp fog járni a motor mint amire te beállítottad az automata szivató vissza szerelése után melegen.
elvileg kéne az a kis tű is a szivatóra, ha jól emlékszem az automata szivató patronjának végén nincs tömítő gyűrű, gumigyűrű, így gondolom hogy a tű nyitja a szivató rendszert. Míg a kézinél ha emlékeim nem csalnak, akkor van tömítőfelület, de nincs középső tű.
Köszönöm holnap meg is próbálom! Annyiban esetleg még tudnál segíteni, hogy az automata szivatót kicseréltem kézire és hogy annak a végén nincs olyan tüske mint az automata szivatón de ugyan úgy belemegy a tüske előtti nyílásba... Ez közrejátszhat valamit a karbi beállításánál?
2007es YZ85nél pl.: minden 5. verseny után írja elő a szervízkönyv a dugattyú cseréjét.
Az ellenőrzését pedig bejáratás után, illetve minden verseny után.
ezek alapján, azt mondom, hogy falsot szív valahol. Tehát tömítetlen a szívó rendszer. Nézd át az összes olyan pontot a karburátoron és környékén, ahol plussz levegő kerülhet a keverékbe. szívócsonk, gázbowden becsatlakozása a karbi tetején, légszűrő csonk.
Mihez kéne a karbi?