Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia
Mihez kéne a karbi?
Arra gondoltam esetleg, hogy egy kis lyukat csinálni rá kifolyatni a cuccot és műanyag hegesztővel meghegeszteni vagy benzinálló ragasztóval megcsinálni. De egyébként nagyon kicsi lyuk lehet rajta mert majdnem egy év alatt telt meg ennyire hogy ilyen tüneteket produkál a gépezet.
cumi......
arra nincs javítási ötletem
műanyag!
réz úszó?
Megnéztem az úszót és benzin van benne!:SS Ez okozhatja a problémámat? Szerintem itt lesz a baj? Esetleg erre tudsz adni valami házi praktikát amivel meg lehetne csinálni? Mert ehez a karbihoz úszót nem kapni külön új karbit meg nem akarok venni:S
Akkor bizony újra nézz át, gondolj át, mindent.
- úszószint gyári értékre
- fúvókák gyári méretre
- automata szivató! a pöcök miatt
- membrán
- főtengó szimmeringek
Igen, de megpróbálom feltölteni ahogy mondtad! :D Köszönöm!
Na most egy kicsit szerelgettem és reagál a levegő csavarra de viszont az alapjárat akkor kezd el nőni ha befele tekerem a levegőt és nem akkor amikor kifele...így nem tudom úgy beállítani ahogy mondtad!
Főtengely szimmeringek?
Minden jó! Egyszerűen nem tudok rájönni mi lehet a baja!
karbi is tiszta teljesen? Membrán is jó állapotú? Súber nincs szarrá kopva?
Ellenőriztem mindent! A légszűrőbe új szivacs van, a csonk nem repedt rendesen rá van húzva a gumi is a karbira! Egyszerűen nem tudom mi lehet a baja.
akkor falsot szív valahol véleményem szerint.. Tehát valamiért túl szegény a keveréked. Ez lehet fals levegő miatt, de lehet el fúvókázás miatt is..
Én a fals levegőre tippelek, nézd át a szívócsonkot nem-e repedt, törött, minden olyan részt vizsgálj meg ahonnan plusz levegő juthat a rendszerbe. Légszűrő állapotát vizsgáld meg, illetve a légszűrő-karbi közti gumit, annak a karburátorra csatlakozását.
Na megpróbáltam beállítani de a levegő csavarra egyáltalán nem reagál mind1, hogy teljesen be van-e csavar vagy teljesen ki egyáltalán nem reagál semmit...Egyedül az alapjárattal lehet játszani.
az a baj, hogy ha a sejtésem be igazolódik és a tű miatt nem lesz jó a szivató csere, akkor az azt jelenti, hogy a manuális szivató nem zárja el teljesen a szivató rendszert, tehát mindig sokkal dúsabb keveréket fog kapni a motor mint kéne . Be lehetne ehhez is állítani, át fúvókázással, de egyszerűbb ha a szivatót alakítod át úgy , a manuálisra valahogy át varázsolod az automata szivató patronját tűvel együtt. De a legegyszerűbb még mindig az, ha veszel bele 2000ért egy másik automata szivatót

ui.: Szívesen!
Nem lehet egyből a manuálishoz beállítani a karbit? Köszönöm szépen a gyors és hasznos válaszaid!
szerintem befolyásolja, mert mint ahogy írtam, a manuálisnál nincs tű, míg az automatánál van.

Járasd, melegítsd be, és rakd vissza az automata szivatót mikor már meleg a motor, és így állítsd be. Ha ezzel megvagy, vissza rakhatod a manuális szivatót. Ha befolyásolja a szivató csere, az ki fog derülni abból, hogy a manuális szivatóval teljesen másképp fog járni a motor mint amire te beállítottad az automata szivató vissza szerelése után melegen.
Akkor azt mondod nem befolyásolja?
elvileg kéne az a kis tű is a szivatóra, ha jól emlékszem az automata szivató patronjának végén nincs tömítő gyűrű, gumigyűrű, így gondolom hogy a tű nyitja a szivató rendszert. Míg a kézinél ha emlékeim nem csalnak, akkor van tömítőfelület, de nincs középső tű.
még vmi a crf 150 149ccm és 17 le az üós?
Köszönöm holnap meg is próbálom! Annyiban esetleg még tudnál segíteni, hogy az automata szivatót kicseréltem kézire és hogy annak a végén nincs olyan tüske mint az automata szivatón de ugyan úgy belemegy a tüske előtti nyílásba... Ez közrejátszhat valamit a karbi beállításánál?
köszi
2007es YZ85nél pl.: minden 5. verseny után írja elő a szervízkönyv a dugattyú cseréjét.
Az ellenőrzését pedig bejáratás után, illetve minden verseny után.
ezek alapján, azt mondom, hogy falsot szív valahol. Tehát tömítetlen a szívó rendszer. Nézd át az összes olyan pontot a karburátoron és környékén, ahol plussz levegő kerülhet a keverékbe. szívócsonk, gázbowden becsatlakozása a karbi tetején, légszűrő csonk.