Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért szétkapom ripityomra,mint ahogy írtam is korábban a generátor lánc csörög,itt-ott fényezési hiba matricák nem valami szépek.Ülés már áthúzva(szakadt volt)kell még pár kopó alkatrész de összességében egyben van.
Ha ez igaz, akkor az nem kilométer. Majdnem bejáratós.
Sziasztok!
YAMAHA Jog 50ccm-ből, hogy kell kivenni a fojtást(artistic spec)?

Köszönöm a segítséget!
ezt a dynojet témát nem értem! azt honnan tudom hogy az van -e? a 4db levegőfuvokának mind a négynek egyforma méretünek kell lenni? mint nálam a 4db 125-ős? vagy az is hengerenként változik? köszönöm a segitséged!
hello! akkor az 1-4es föfuvoka 125-ős,és a 2-3-pedig 122,5. a levegőfuvokáim pedig mind a 4 125-ős! akkor eddig ez igy jó igaz? uszószintem rendben van! azt ellenöriztük! nyitott a kipudobom! akkor most mi legyen az első lépés amit csináljak?
Sziasztok
Van egy aeroxom dellorto21 es karbival és olyan gondom van hogy alul picit darál utánna nagyobb fordulaton már nem igazán csinálja
mi lehet a baj?
hegyes tü van benne és középen van a zéger
sokat kaphat tegyem feljebb a zégert mit javasoltok?
Füzet van km valós,folyamatosan szervizelt,dokumentált.
Az a 47 000 lehet, hogy 94 000. erre alapozz. Meg a huszonsok év. Az olaj 20-50-es ásványolaj.
De remélem kaptál hozzá kezelési útmutatót. Tudod az a kis füzet, amiben a motor adatai is benne vannak.
A konyv 125 es 122.5-et ir gyarilag. Viszont a dynojet ad egy levegofuvokat amivel a fofuvoka mar 106 es 104. Ha a dynojet a karbiban van akkor az utobbi meret a mervado. Javaslom csokkentsd a fofuvoka merete eloszor Kb 125 kornyekere es probakor. Uszoszintet ellenorizd! Ha javult de meg nem jo akkor mehetsz lejjebb ertelem szeruen.
Még csak most kezdem a szétszedést.Gondolom 47e km nem múlt el nyomtalanul.
Nekem sincs rajta. Soha nem is érdekelt. De vannak gyártók , akik öntapadós tapétából vágnak ki ilyet.
De inkább a lengővilla lánc oldali tűgörgős csapágyát nézd meg , és cseréld ki mert az biztos cserére szorul.
Mert nem mai gyerek már. És nem hiszed milyen dolgokat fogsz ott találni.
Szia tudnál segíteni abban hogy hol kapok a cbxem-hez matricát?(komplett szettet)
Kiszerelt állapotban nem sokat tudsz mérni, csak akkor ha nagyon véres a torka!
Mi a jelenség?
okés köszönöm! meg a tanácsodra lennék kiváncsi!
Sziasztok!


Tudja esteleg valaki hogyan lehet ezt a fesz-szabályozót kiszerelt állapotában kimérni?
Megnezem mindjart. Csak meg dolgozok.
600cm3
gsxr 97évj srad 8-9ezernél toporgott!
Milyen motorrol is van szo? Bocs de nem emlekszem. A hibara igen csak a tipusra nem.
helyesbitenék! a karburátorban 3 122.5-fuvoka volt! mint irtad hogy a két szélső 125-ős igy fellett dörzsárazva 125-re! igy akkor ez a beállitás jó?
ja még egy kérdés? a levegőfuvokák ami a légszürőfele van azok is más méretben vannak? tehát ha a két szélső főfuvoka 125-akkor oda nagyobb levegőfuvoka megy? vagy a levegőfuvoka mind a 4 egyforma?
szia! tegnap szétszedtem a karburátorom! a két szélső főfuvokám 125-ős, a két belső 122.5! a levegőfuvoka amit mondtál a légszürő felől 125-ős! ha huzok egy nagy gázt akkor olyan mint ami nagyon sok anyagot kap! 8ezerig darál utánna kiforog rendesen! ja és feketén füstől, mint ami rengeteg anyagot kap! mekkorára bővitsem a levegőfuvokát? vagy te mit ajánlasz! köszönöm előre is!
Dzsuva elvileg nincs alatta, jól kitarkítottam mindent.
Előkeresem a régi csapágyakat és bekocogtatom akkor azzal.
Reélem jó lesz...
Én a helyedben kivenném a csapágyat a helyéről, megmérném az átmérőjét-magasságát és összehasonlítanám a nyakban a számára kitalált hellyel. Ami még lehetséges, hogy maradt valami dzsuva alatta, és azon ül fel.

Még valami. Én úgy szoktam behelyezni kormánycsapágyat, hogy kézzel tartva bekocogtatom addig amíg nem esik ki magától (pl alsó csapágy), majd a régit rá helyezve, szépen, körben be kocogtatom. Hallani a fémes, csilingelő hangot mikor teljesen a helyére került.
miért szólnának meg? melóhelyemen kerékcsapágyakat is így préselem be,amikor már üveges a hangja akkor tuti bent van a helyén.annyival kiegésziteném,köszörűvel tanácsos leszedni belőle annyit hogy a fészekbe még véletlenül se szorulhasson bele