Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megoldódott a probléma, nem kapott a karbi benzint! De most már igen, úgyhogy jó lesz...
semmit egy 50esre max 70est lehet rakni de az igen csökkenti az élettartamot... de viszon akkor jól fog menni... egy robiból ki lehet hozni lazán 110-130között 70es henger kipuf karbi meg szij és görgő... max 100e magyar becsületes forint..
ahhoz mitkéne cserélnem hogy rámenjen a 125 ös?és mibe fájna ez nekem?:d
szevasztok
érdekelne valaki tud olyan helyet ahol csinálnak főtengelyt? azaz dudorkart és főtengelyen eltolni a hajtókart... ha valaki tud akkor köszi..
akkor 125/50:):)
amikor ezt csinálta nedves volt az ut?nekem esőben csinálta,levegőszürö vizett kapott.levettem a szüröt azt ment tovább
jaja kap,de akkor is csak 50es...én erőset szeretnék..:d
Köszi, sztem a tisztogatás meglesz mindenképpen, de előtte még bepróbálkozok új gyertyával, hátha a gyújtás szarakodik...
pucold ki a karbit meg a benzincsapot és a közte lévő szakaszt, nemkap elég benzint, pontosabban nem folyik elég benzin utána... próbáld meg lehet ez a baj...
Sziasztok! Van egy nsr80 gépem és az a baj, hogy menet közben egyszer csak belassul , hiába teszem vissza a sebességet meg húzom a gázt, csak lassul és végül megáll. Ezután be se indul, csak betolni lehet, már másodszor fordul elő és idegesítő. Nem volt valakinek esetleg hasonló gond? Minden választ köszi előre is!
hát, az az igazság, hogy szombathelyi vagyok, de pestre járok suliba ( Mforce motorszerelő isk.) és hétközbe fenn vagyok.. visszatérve a motorra, érdemes megfurni ha szar a henger, kap akkor egy uj dugó gyürüt és az is számít...
hu lenne mitkérdeznem..pesti vagy? most kivettem a hengert,picit megfurják (49 es)nem érdemes?mitcsináljak szerinted,érdekel a véleményed.csak most nem tom használni,szoval szerelőhöz sem tom vinni.
Hát lehet a berugókar tengelyén a rugó hibádzik ami visszalöki a berugót a tényleges hejére,ugyhogy a rugód eltört valószinüleg.
Hali!

Ha berugas utan csorog es visszatolom helyere a berugokart, akkor mar nem csorog. Tehat ezert gondolom, hogy ott van a gond. Csak nem tudom, hogy hogy nez az ott ki, mit lehet vele csinalni.

Thx. Gabor
Nem sok,rengeteg.
Szerintem ott valami nincs rendben,a régebbi Y nem volt szokásuk enni az olajt,a szivó szelepet annál inkább.
perszehogy érdekel! Előre is megköszönném szépen!Amugy milyen olajat töltenek ezekbe a gépekbe?Én most 20w50 es castrol gp-t használok, vagyis azzal vettem tehát most azt töltök utánna sajnos elég gyakran! És tulajdonkpén miért eszik az olajat ezek a régebbi kiadásu sprotgépek? Valahogy lehet ezt orvosolni vagy csökkenteni? Én 1000km-n kb.8dl-néltartok. Nem sok ez egy kicsit?
Lecso
Úgy emlékszem,hogy a váltót tették az ezrezsbe bele,hogy ne 5 hanem 6 sebességes legyen.
Az ezres öt sebességes. És a henherfejet is cserélni kell asszem.
Régebben (95?) a magyar superbike futamokon csinálták páran. Utána kérdezek, ha érdekel. Nem tudom, mi a helyzet a főtengellyel, szal a lökethosszal.
Üdv!
Tehát a hengeren és a dugatyukon kivül nagyjából minden megegyezik az ezresével?
Az viszont igen sok.
a 4e a furásra gondoltam...
Arra felmegy az ezres hengere, dugattyúi. :-)
Így: cupp.
Hopá.
Most látom csak szemüvegben, hogy profi cuccaik vannak.
A 4000 ft.-os árból következtettem, ami szerintem nem tartható azoknál a cuccoknál.
Az az NS1 a köbcentihez képest elég erős kis vas. Nem használnék bele kisipari dugót.
PROX, WÖSSNER, WISECO, ASSO, POLLINI, MALOSSI, mindegy, csak valami minőségit. Kb. 10-12 rugó lehet, ha abból indulok ki, hogy a 125-ösökhöz 20 rugó körül van. Tömítés szett is illene.
Az NSR50 blokk nem ugyanaz? Mert olyan van a Pinknél PROX.
helló
a robira alapba amit könnnyű csinálni az variálni a variátorgörgőket, és jobban gyorsul, meg szijcsere és röpsuly csere egyből jobban megy, ha többet akarsz lehet kipuf, majd karbi memgbán, utánam eg egy másik henger hengerfej, vannak jobb hengerek de nem ajánlok neked ilyen szar 70es hengereket, ha hosszutávra akarsz gondolkodni a robogóddal... valamit akarsz kérdezz..