Sziasztok!Remélem van köztetek olyan szaki aki tud segíteni.Az volna a kérdésem Van egy Suzuki Adress v100 robim .Gyári henger 53.50 fúrva de sajnos elkopott.Vettem bele egy Prox 54.00 dugattyút.Az volna a kérdésem hogy mennyire kell fúrni a hengert hogy megfelelő legyen a dugattyúhézag?Ha valaki tud légyszi segítsen Van esztergapadom meg vettem egy honolót és szeretném magamnak megcsinálni.Köszi,köszi,köszi.
Sziasztok. Van valakinek Piaggio-hoz való Variátor blokkoló szerszáma? (Buzzetti 5425) Ha igen, akkor letudná írni a pontos paramétereit? Szeretnék egyet csináltatni és ahhoz kellene. Köszönöm!
Sziasztok! egy piaggio nrg mc2 robogóról lenne szó...
elkezdet folyni a hűtővíz a denkniből, leszedtem, tovább kutattam a pontos helyét és meg is találtam amit a képeken ábrázolok! a kérdésem az lenne, hogy miért folyik onnan? gondolom, ez nem normális, de ha mégis akkor mi a szerepe (túlfolyó)? szóval a lényeg, hogy és miként tudom orvosolni a problémát?
Sziasztok!
Elég furcsa problémával fordulok hozzátok, mivel ilyenre eddig még nem is gondoltam...
Adott egy 97-es Aprilia RX, és a tankja.
Ugye ez a tank "rásimul" a vázra, és kb. két tankot alkot, az egyik alján van a benzin csap.
Ha annyira elfogy a benzin, hogy tartalékra kell átrakni, a másik tankfélből nem tud átfolyni az üzemanyag abba, amelyiken a csap van... Ahhoz, hogy átfollyon, teljesen el kell fektetni a motort, másképpen nem lehet.
Hogyan lehetne megoldani, hogy legyen tartalékom, és az üzemanyag tudjon vándorolni egyik feléből a másikba?
Nem szeretném a tankon kívül két csővel összekötni őket, mert az gányolás.
Gondoltam olyanra, hogy egy csövet rakok a tankon belülre, és a két vége a két fél legalacsonyabb pontján lesz, így át tudja szívni az üzemanyagot. Járható út?
( nem értem, miért történik ez, gyárilag működnie kell... Lehet, hogy a nem gyári kerék és gumiméretek miatt máshogyan áll a tank?)
Először is köszönöm mindenkinek a segitséget!Megnézek mindent aztán majd kiderül a turpisság remélem.Egyszer már szétkaptam akkor két napig fasza volt de most megint hülyéskedik ezért kértem segitséget hogy miképpen működik.Még megnézem az úszóházat is lehet hogy ott a furattal van gond amit irtatok.
Köszi mégegyszer!
Üdv.
Széles utat!
Az alapprobléma mi? Nehezen indul hidegen? Vedd le az úszóházat és nézd meg, hogy a kis furat nincs-e eldugulva, amin keresztül átfolyik a benzin az úszótérből a szivató kamrájába. A kép csak illusztráció.
En igy szoktam beallitani a szivatot: eloszor hidegen megnezem mennyire jon ki a dugattyu a fejegysegbol egy tolomerovel. Ovatosan mert egy pici ruggo tartja a dugattyut feszesen es maga a dugattyu egy pici muanyag palcika vegen van. Ezutan ahogy ini is irta par percre egy akksira kotom es megvarom amig mar nem jon tovabb ki a dugattyu. Ekkor ujra megmerem hogy mennyire jott ki a dugattyu. Ekkor meg melegen a (gumigyurut leveve) a karburatorban a helyere betolva megnezem mennyit tart a rugo. Azaz mondjuk 4 mm a dugattyu utja akkor kb melegen 1,5-2 mm kell tartania. Itt en kb 1/3-ad nyitast es 2/3-ad zarast allitok. Az allitast a fejegysegbol valo ki-becsavarassal lehet allitani azt a hengeres reszt ahova a dugattyu ul.
azért ez nekem még most is magas.ha a szivató alapban nyitva van akkor pöccre kellene indulnia hidegen és csak később mikor már túl dús nekei a keverék akkor befulladnia.de ha csak kicsit is melegitem hogy járjon két perc és tökéletes az alapjárat és megy is rendesen nem fullad.
csak 12v kell neki és tudom ellenőrizni?Azt gondoltam hogy a gyújtással is adok neki tápot...................mindegy köszönöm hogy szóltál!
Kiszedem aztán majd meglátom mit művel.
Köszi!
Sziasztok.
Ini köszönöm az infót!Tehát ha áram alá helyezem ráadom a gyújtást akkor melegednie kell annak a bimetálnak vagy annak a gombának ha jól értem?
Melegszik tágul és zárja szivatót?
Igy már értem a lényeget.Ezek szerint ha kiszedem akkor is tudom ellenőrizni csak áram kell neki.Gondolom olyan lassan fog zárni mint pl egy termosztát ha nyit forró vizben.
Köszönöm az infót mégegyszer.
Üdv mindenkinek!
Az ára kicsit talán húzós,de nekem sikerült egy utolsó,bemutatódarabhoz hozzájutnom fél áron.Neten rendeltem,másnap itt volt.Nagyon korrekt üzlet.De gondolom a gugli Neked is kihozta.Új a készülék,de kicsit karcos a külseje,de nem az számít:Teszi a dolgát,már a moci akksit is feltöltöttem vele,de hagyhatom rajt,teljesen automata.XS.0.8as most 11.900huf,ugyanabban az üzletben.
az elektromos alapból nyitva van
olyan felépítésű mint egy termosztát, ha hőt kap kijön a közepe(és zár)
van alatta egy fűtőegység(olyan mint egy gombelem)
szóval ha áram alá helyezed szépen lassan melegedni fog és jön ki a belső rész
de nem ám pár másodperc alatt
Sziasztok motorosok.
Tudnátok nekem abban segiteni hogy az automata szivató hogyan működik?
Volt egy Suzukim ott a motor hőjétől ment vissza a szivató de itt a Malagutinál ezt nem vágom.Van rajta két vezeték de hogy milyen módon működik az nekem kinai.Hiába teszem rá vagy húzom le a vezetékeket semmi változás.Egyáltalán tudom én ezt ellenőrizni mielőtt új szivatót veszek?
Aki tud és némileg vágja a témát kérem magyarázza el nekem az elvet.
Előre is köszönöm ha valaki megtisztel és válszol!
Üdv.
Széles utat!
Ja egyebkent jo mindketto. Mi ugy is hivjuk hogy "float needle". Szal minketto helyes. Erre forditottam. A biztonsag kedveert megkerdeztem amcsi kollegamat.
En nem a gumis vegu tuszelepre gondoltam hanem a feszekre. Fogsz egy fultisztito vattas palcikat es furogepbe fogva nagyon finom alu polirozoval szepen felpolirozod a feszek belsejet. 90 %-ban megmentheto es nem kell csere. A gumis reszt is megtakaritom kicsi alkoholos vattaval mert sokszor nem a kopas hanem a lerakodas okoz nem elzarodast. Nap mint nap alkalmazom. Persze a cseret sokkal konnyebb kimondani de hat az sok sok penz meg itt is.
ráadásul gumis a "hegye", szóval semmi értelme csiszolgatni
az itt a gond hogy az emberek azt hiszik hogy egy motor örökké fog menni, és sosem kopik el rajta semmi
utána meg amikor már minden elhasználódott akkor mondogatják hogy jó szar ez a xyz motor
Valoszinu a szerelod nem vegzett jo munkat. Vidd vissza es kerd meg hogy nezze at megegyszer. Allitsa be az uszoszintet tokeletesen. Vegyen vissza a subertubol. Es polirozza fel az uszotu feszket. Ha van ott O gyuru akkor cserelje. Ellenorizze mekkora az alapjarati fuvoka. (ne csak szemre hanem tenylegesen akkora-e a furat amekkoranak lennie kell) Ha jo az uszotu akkor nem kell a benzincsapot elzarni de ha atenged akkor meg amugyse megy a motor.
A fekbetet es fektarcsa vibracio okozza. A kovetkezot probald meg: vedd ki a beteteket es a hatuljara nyomj szilikon pasztat. Olyat pl. amit a dekli felrakasakor is hasznalsz. (ultra black vagy ultra copper). De csak oda tegyel pasztat ahol tenylegesen erintkezik a dugattyuval ill a felnyereggel. Ezt a nyomokbol is lathatod. Tehetsz vastagon es varj vagy 15 percet hogy huzzon meg a paszta. Aztan szereld ossze pumpald fel es varj kb 30 percet hogy kelloen megszilarduljon azaz gumiva valjon. Tobbnyire ez bevalik.
Azért ide is leírom hátha előbb kapok válasz,segítséget: Csáó.Azzal a problémával találkoztam h nyár végefelé elkezdett sírni a hátsófékem...de csak gyenge fékezéskor...kis sebességnél...na hát végülis jártam vele 1hónapot ilyen síros hanggal...aztán most kicseréltem a fékbetétet...mostmár pontosan nem tudom milyenre de 7ezer ft-volt,de most sztem nem is lényeges az én esetembe...na szóval kicseréltem...finomabban használtam h összekopjon a tárcsával....és ténylegessen semmijen hangot nem adott fékezéskor...kb azóta mentme vele 50km-ert és megint elkezdte...konkrétan már a faszom kivan vele...valaki találkozott ilyen problémával?! mert tényleg nagyon bosszantó...valahol fékezek és mindenki megbámúl h miez a hang....nagyon hangos....és füllsértő...
elkezdet folyni a hűtővíz a denkniből, leszedtem, tovább kutattam a pontos helyét és meg is találtam amit a képeken ábrázolok! a kérdésem az lenne, hogy miért folyik onnan? gondolom, ez nem normális, de ha mégis akkor mi a szerepe (túlfolyó)? szóval a lényeg, hogy és miként tudom orvosolni a problémát?
a váloszakat előre is köszönöm!
Elég furcsa problémával fordulok hozzátok, mivel ilyenre eddig még nem is gondoltam...
Adott egy 97-es Aprilia RX, és a tankja.
Ugye ez a tank "rásimul" a vázra, és kb. két tankot alkot, az egyik alján van a benzin csap.
Ha annyira elfogy a benzin, hogy tartalékra kell átrakni, a másik tankfélből nem tud átfolyni az üzemanyag abba, amelyiken a csap van... Ahhoz, hogy átfollyon, teljesen el kell fektetni a motort, másképpen nem lehet.
Hogyan lehetne megoldani, hogy legyen tartalékom, és az üzemanyag tudjon vándorolni egyik feléből a másikba?
Nem szeretném a tankon kívül két csővel összekötni őket, mert az gányolás.
Gondoltam olyanra, hogy egy csövet rakok a tankon belülre, és a két vége a két fél legalacsonyabb pontján lesz, így át tudja szívni az üzemanyagot. Járható út?
( nem értem, miért történik ez, gyárilag működnie kell... Lehet, hogy a nem gyári kerék és gumiméretek miatt máshogyan áll a tank?)
Köszi mégegyszer!
Üdv.
Széles utat!
Kiszedem aztán majd meglátom mit művel.
Köszi!
az csak akkor melegszik ha a motor jár
vedd ki kösd rá 12v-ra aztán nézd mit csinál
Ini köszönöm az infót!Tehát ha áram alá helyezem ráadom a gyújtást akkor melegednie kell annak a bimetálnak vagy annak a gombának ha jól értem?
Melegszik tágul és zárja szivatót?
Igy már értem a lényeget.Ezek szerint ha kiszedem akkor is tudom ellenőrizni csak áram kell neki.Gondolom olyan lassan fog zárni mint pl egy termosztát ha nyit forró vizben.
Köszönöm az infót mégegyszer.
Üdv mindenkinek!
köszi!
olyan felépítésű mint egy termosztát, ha hőt kap kijön a közepe(és zár)
van alatta egy fűtőegység(olyan mint egy gombelem)
szóval ha áram alá helyezed szépen lassan melegedni fog és jön ki a belső rész
de nem ám pár másodperc alatt
Tudnátok nekem abban segiteni hogy az automata szivató hogyan működik?
Volt egy Suzukim ott a motor hőjétől ment vissza a szivató de itt a Malagutinál ezt nem vágom.Van rajta két vezeték de hogy milyen módon működik az nekem kinai.Hiába teszem rá vagy húzom le a vezetékeket semmi változás.Egyáltalán tudom én ezt ellenőrizni mielőtt új szivatót veszek?
Aki tud és némileg vágja a témát kérem magyarázza el nekem az elvet.
Előre is köszönöm ha valaki megtisztel és válszol!
Üdv.
Széles utat!
az itt a gond hogy az emberek azt hiszik hogy egy motor örökké fog menni, és sosem kopik el rajta semmi
utána meg amikor már minden elhasználódott akkor mondogatják hogy jó szar ez a xyz motor
Mondjuk angolul is az (needle valve).
(yamaha xt-ről van szó)