Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne szarakodj már avval a nittelővel
simán el lehet verni bármivel, én hidegvágóval teszek egy +vagy x-et rá aztán jónapot
Sziasztok
Kicsit bajba vagyok , nincs véletlenül valaki, aki a XXII. kerületben (vagy környékén) lakik, és van egy lánc nittelője?
Milyen kis pici tartót szereljek fel meg miből? :)
Orulok hogy segithettem.
Köszönöm a választ bejött a dolog, megy a gép :D
4 éve kölcsönkérték az egyik nittelőmet.....azóta semmi hír a fószerről sem....vidd el egy gépműhelybe és megcsinálják...
Sziasztok! Tudna valaki kocsonadni honolo szerszamot budapesten, dunakeszin foton v veresen? 10 perces munkara kellene, ezert nem akarok venni.
Fobiztositek. Az onindito relejen van. 30A. Elotte javitsd a vezeteket.
Ha belinkelsz egy kozelebbi kepet akkor odarajzolom hogy vagd el. Vagy szereld le es szerelj fel 2 pici tartot az indexeknek.
Hello!

Kérdésem az lenne hogy az idex ami rajt van az a gyári hogy tudnám megcsinálni azt,hogy scak a két index legyen ott mert nekem így nem tetszik, hogy ott van az a REPSOL mintás sárvédő szal remélem érthető volt mire gondoltam :) (ha nem akkor linkelek be képet mire is gondolok)

Köszi előre is
Próbáld ki egy másikkal, mert alighanem meghalta magát a tied.
Olyan kérdésem, lenne h CBR 600 F3 kidörzsölődött a gyujtáskapcsoló vezetéke és hozzáért a teleszkóphoz szikrázott egyet azóta nincs gyújtás aksi jó biztosítékok jók, mi lehet a gond?
6 görgő kell...és ahogy szokták...hó nehezeket adnak...csak ,hogy vedd meg a próbálkozáshoz szükséges min. 2 garnitúrát.
Én speciel esztergáltam tized grammonként. Jó kis pöcsölés volt...soha többet.
Hiába írják ,hogy szárazon kell összerakni (kivétel néhány típus)..új görgőnél érdemes nagyon vékonyan bronz pasztával "meglehelni" a görgő pályáját..és a nyomó lap fedelét.....Ha véletlenül teflonos (amit nem hiszek) a nyomó lap...akkor nem kell kenegetni:)
Én utólag teflonoztattam a nyomó lapot..így majdnem fél grammal nehezebb görgőket is elvisel. Takarékosabb üzemmód...precízebb áttétel szabályzás..
Ami jó hidegen...nem biztos ,hogy melegen is úgy működik...tehát az a jó súly ami meleg motornál..és meleg variátornál is precízen teszi a dolgát!
Uff én szóltam:)
valószínűleg túl nehezek a görgők
akkor gyorsul szarul
Mind a 6 görgőnek bent kell lenni. A variátor hangolása távgyógyítással nem igen lehetséges, próbálkozni kell a súlyokkal, a rugókkal is. Az EGÜ oldalán le van írva részletesen hogyan kell csinálni.
HELP!

Yamaha JOg 3kj motoromban szíjat, kuplung görgőket és variátor görgőket cseréltem.

A motor gyorsulása NAGYON visszaesett 40km/h óráig majdnem a kétszeresére onnan megindul szépen.
A végsebesség nem változott 60km/h.

Mikor levettem a variátort akkor 4 db görgő volt benne, a gyári csomagolásban 6db van azt bele is tettem.

Kérdés:--Ha csak 4 görgőt hagyok benne akkor újból jó lesz a gyorsulás?

Aki tud segitsen.

köszi!
Ajajj, most igazodjon el szegény....
Szerinted.
Szerintem vidd el egy gépműhelybe, ott pontosan tudják az illesztés mértékét. A dugattyún lévő méret jelölés, nem mindig a dugó méretet jelöli, hanem a furatot, de le kell mérni a dugattyút és ahhoz képest kell megadni a furat méretét.
és ha megszorul, veszel neki új dugattyút? A 4 ütemű nicasilos hengert szabad "csak" ilyen szűkre illeszteni. Vas hengernél minimum 0,05.
ha ilyen rugós izét vettél pár ezereért, akkor tegyélpróbát egy vastagabb cső belsejében,ne a hengert tedd tönkre.
Ha másképp nem rendelkezik a dugattyú gyártója, vagy a motor gyártója akkor vashengerben 3 századra lehet illeszteni, szal a hónolt furatodnak 54.03-nak kellene lenni.
Sziasztok motorosok.
Először is megköszönném mindenkinek a segitséget szivató ügyben.
Másodszor pedig elnézést is kérek mindenkitől.Az történt hogy én már szedtem szét ezt a szivatót és úgy is raktam össze ahogy volt na ezért nem működött.Valamikor ezt előttem szétszedték és rosszul volt összerakva én meg nem értettem hogyan kell működnie.Miután segitettetek összeraktam rendesen és igy már klappol a dolog működik rendesen.A nagy rugót ami visszatolja a hőpatront hideg állapotban na azt rossz helyre raktán tehát semmit nem ért max annyit hogy még erősebben tolta a szelepet és ezért nem kapott üzemanyagot.Úgyhogy szivató probléma megszünt pöcc röff.
Köszönöm mindenkinek!
Hiába jó pap is holtig tanul.
Széles utat!
Üdv.
Szétment a vízpumpád. Csere vagy felújítás.
Sziasztok!
Gumivásárlás előtt állok.A gyári méret 130/70/17,jelenleg 140/70/17 van rajta(így vettem).
Vegyem a gyári méretet,vagy inkább a "pofásabb"140est?Mert ugye árban nem mindegy.Tapasztalat?Kopás,menet stabilitás,stb?
Köszönöm előre is!