Kérdésem az lenne hogy az idex ami rajt van az a gyári hogy tudnám megcsinálni azt,hogy scak a két index legyen ott mert nekem így nem tetszik, hogy ott van az a REPSOL mintás sárvédő szal remélem érthető volt mire gondoltam :) (ha nem akkor linkelek be képet mire is gondolok)
Olyan kérdésem, lenne h CBR 600 F3 kidörzsölődött a gyujtáskapcsoló vezetéke és hozzáért a teleszkóphoz szikrázott egyet azóta nincs gyújtás aksi jó biztosítékok jók, mi lehet a gond?
6 görgő kell...és ahogy szokták...hó nehezeket adnak...csak ,hogy vedd meg a próbálkozáshoz szükséges min. 2 garnitúrát.
Én speciel esztergáltam tized grammonként. Jó kis pöcsölés volt...soha többet.
Hiába írják ,hogy szárazon kell összerakni (kivétel néhány típus)..új görgőnél érdemes nagyon vékonyan bronz pasztával "meglehelni" a görgő pályáját..és a nyomó lap fedelét.....Ha véletlenül teflonos (amit nem hiszek) a nyomó lap...akkor nem kell kenegetni:)
Én utólag teflonoztattam a nyomó lapot..így majdnem fél grammal nehezebb görgőket is elvisel. Takarékosabb üzemmód...precízebb áttétel szabályzás..
Ami jó hidegen...nem biztos ,hogy melegen is úgy működik...tehát az a jó súly ami meleg motornál..és meleg variátornál is precízen teszi a dolgát!
Uff én szóltam:)
Mind a 6 görgőnek bent kell lenni. A variátor hangolása távgyógyítással nem igen lehetséges, próbálkozni kell a súlyokkal, a rugókkal is. Az EGÜ oldalán le van írva részletesen hogyan kell csinálni.
Szerintem vidd el egy gépműhelybe, ott pontosan tudják az illesztés mértékét. A dugattyún lévő méret jelölés, nem mindig a dugó méretet jelöli, hanem a furatot, de le kell mérni a dugattyút és ahhoz képest kell megadni a furat méretét.
Ha másképp nem rendelkezik a dugattyú gyártója, vagy a motor gyártója akkor vashengerben 3 századra lehet illeszteni, szal a hónolt furatodnak 54.03-nak kellene lenni.
Sziasztok motorosok.
Először is megköszönném mindenkinek a segitséget szivató ügyben.
Másodszor pedig elnézést is kérek mindenkitől.Az történt hogy én már szedtem szét ezt a szivatót és úgy is raktam össze ahogy volt na ezért nem működött.Valamikor ezt előttem szétszedték és rosszul volt összerakva én meg nem értettem hogyan kell működnie.Miután segitettetek összeraktam rendesen és igy már klappol a dolog működik rendesen.A nagy rugót ami visszatolja a hőpatront hideg állapotban na azt rossz helyre raktán tehát semmit nem ért max annyit hogy még erősebben tolta a szelepet és ezért nem kapott üzemanyagot.Úgyhogy szivató probléma megszünt pöcc röff.
Köszönöm mindenkinek!
Hiába jó pap is holtig tanul.
Széles utat!
Üdv.
Sziasztok!
Gumivásárlás előtt állok.A gyári méret 130/70/17,jelenleg 140/70/17 van rajta(így vettem).
Vegyem a gyári méretet,vagy inkább a "pofásabb"140est?Mert ugye árban nem mindegy.Tapasztalat?Kopás,menet stabilitás,stb?
Köszönöm előre is!
simán el lehet verni bármivel, én hidegvágóval teszek egy +vagy x-et rá aztán jónapot