Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szutyok került a karmanytú és a porvédő alá
kinyomod a dugattyút, kiganézod a vájatot aztán ha a porvédő nem kukás visszateszed őket
és imádkozol hogy ne eresszen
de a porvédő többnyire kukás ilyenkor már
ha külső porvédős lenne akkor csak a karmanyú vájatát takarítsd
egy próbát megér..........
Én épp ma vettem:CTEK MXS 3600
Az autómon próbáltam,bár igazából a moci téli szintentartásához használom.
sziasztok!
tudtok ajánlani nekem akksitöltőt amit érdemes megvenni?
Üdv mindenkinek! Van egy 50-es Derbi Sendám 2009-es,1x meghalt rajta a fesz szabályzó,azt kicseréltem most megint,állandóan kiég a hátsó helyzetjelző lámpám és 1 aksit is szét küldött,nem tudna valaki valami jó tanácsot adni,hogy miért van ez? Illetve hol és milyet tudnék beszerezni ami megbízható? Illetve volt 1 ilyen gondolatom,hogy mindent átkötök az aksira és a generátor csak az akkumulátort töltené és a CDI-t működtetné (egy másik fesz szabályzó segítségével),erről vélemény? Válaszokat előre köszönöm! Széles utat!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/piaggio/piaggio_typhoon_50-6104382
Üdv. Tanácsot szeretnék kérni. 95ös Cr 125ös motorról van szó. Folyton beköpte a gyertyát, elvittem szerelőhöz, beállította a karbit, jó is volt kb negyed óráig, utána megint dadogott közép fordulaton, mintha néhány ütemet is kihagyott volna, meg nehezen nem akart indulni, úgy kellett betolni. Beszéltem a szerelővel, mondta hogy állítsak egy negyedet a levegőcsavaron, a nehéz indulást meg azzal indokolta, hogy lehet el van kopva a tű, ezért eláztatja a rendszert, szóval ha leállítom, egyből zárjam el a benzincsapot. Most megy rendesen, viszont melegen nem igen akar indulni, annak ellenére, hogy követtem a szerelő tanácsát. Gyertya vatta új benne, meg a motorban sincs 20 üó full generál óta.. Valakinek lenne valami tanácsa, megköszönném.. Üdv!
karmantyú kuka, nem húzza vissza a dugattyút
pl tapasztalatból?! 4ütemű motor kevésbé érzékeny a végdob cserére, ha teljes rendszert cserélsz csak akkor fogsz érezni teljesítmény növekedést vagy szar beállítás esetén csökkenést. A végdob cserével sokat nem fogsz változtatni a felálláson.
mi a baj az elso fekkel ha konnyen lehet behuzni a kart es alapbol fog vmennyit mert nehezen forog a kerek.
Miből vetted le, hogy hogyan befolyásolja az adott motor lengéseit egy találomra ráhekkelt "sportdob"?
Szia!
Köszi a választ, engem a teljesítménynövekedés része nem nagyon érdekel, csak a hang miatt vettem rá. De én mintha azt érezném, h alacsony fordulaton (5000 alatt) gyengébb lett.
Szia

Ha csak végdobot cserélsz, nem teljes rendszert akkor 90%ban nem kell utána állítani semmit a motorodon. Általában a végdob cserét még elbírja a gyári beállítás.

Fogyasztást minden esetben szokott növelni, de ne literekre gondolj Csekély mértékben nő a fogyasztásod csak, alacsony fordulaton kicsit nyomatékosabb lesz, magas fordulaton kevésbé. Ennyi amit tud a sportdob
Itt egy goldwing auto gumival szerelve. Kozel 80.000 km elettartam. Ne kerdezd milyen vezetni. Nagyon szar.
Sziasztok!
Tudom, hogy ez nem kipufogó fórum, de itt talán több hozzáértőt találok.
A sportdob azonos vezetési stílus mellett mindenképpen megemeli valamennyivel a motor fogyasztását? Kell neki elvileg anyagot adni, meg újra karbiszinkron, de ezek után a fogyasztás is megnő?
Köszönöm!
Sziasztok.
Köszönöm az infót.Valószinűleg a szivató a gatya mert ha lehúzom a sarut akkor sem változik semmi............most keresek szivatót szotyipézéé:-)
Üdv.
aha,értem,köszi az infót
koszorules a legjobb megoldas. Gepben termeszetesen folyamatosan hutve. Csinaltam en is ilyet anno. A szelep ekek helyet is szepen megtudjak csinalni.
hello v ki nem tudna segiten hol lehet szerezni aprilia pegaso 125 be kuplung bovdent szerezni
Eladó egy Yamaha PW 50 Gyerek Cross motor. Ilyen motorral tanulnak az iskolában is a verseny tanoncok. Amit tudni kell a motoról. Külön olajzású kardán hajtású (nincs karbantartási igénye)legjobb hajtás, új gumik vannak rajta elől és hátul is(belsők is ujjak), rezgő szelepes, léghűtéses, kb 50 km/h a végsebessége, Motul 800-as olajjal volt használva. Ez egy teljesen biztonságos kis motor, akár egy felnőtt ember is el tud vele menni. Ha el tudja valahova rakni a térdeit. A motorhoz még tartozik egy teljes felszerelés (nem bóvli felszerelés). Bukósisak, szemüveg, protektor ing, térd védő, kesztyű, csizma, nadrág és mez. Minden kérdésre szívesen válaszolok. Teljes ár felszereléssel 140000 ft.A motor külön is eladó Ára 110000ft.
Sziasztok!

Piaggio Typhoon 50-eshez keresek kapcsolási rajzot. Hátha van valakinek.
a fater motorja ugyan ezt csinálta és az automata szivato rossz volt mikor meleg volt pőcrőfre indult csak hidegen szarakodott
hali.
szerintetek lehet esztergálni egy szívószelepből ?:) már mm-t kéne levenni a hosszából,minden méret stimmel,csak a hossza nem, és a motorba,amibe kéne ,nem gyártanak szelepet, de egy japán gyártó katalógusába találtam olyat,ami majdnem jó ,csak a hossz nem.
ha jól tudom, a szelepen nincs külön kemény kopásálló réteg egy szívósabb maggal,hanem az egész valami martenzites acél ötvözet,ami gondolom teljes átmérőben át van edzve.
Sziasztok motorosok!
Tudnátok nekem segiteni?Olyan problémám lenne hogy reggel pöccre indul a motor de rögtön utána meg is áll mint mint a gerly és lehet rugdosni inditózni hasztalan meg sem rezdül.Mióta hideg van azóta vacakol.Lehet automata szivató gond?
Üdv.
Előre is köszönöm!
csapagyak es simering mindenkepp cseresek. a lancnak igazabol hangja nem volt ezert akartam kideriteni hogy milyen allapotban lehet. :) mert ugye eleg jo ara van egy ujnak...
de egyre jobban ugy nez ki hogy csak tavaszra all ossze ismet ugyhogy lehet kivarom es radobom a lancot is inkabb.