vidd inkább szerelőhöz, úgy jársz a legjobban
ha csörög akkor vélhetően cserélni kell valamit
már ha nem hidrotőkés a dr..... mert akkor csöröghet a kevés olajtól
és nem az
Értem, akkor leengedjem az olajat, új olaj, új szűrő? Vagy mit kéne megnézni? Az előfordulhat, hogy az olaj még meg volt dermedve? Bár annyira még nincs hideg szerintem...
Olajprobléma miatt lehet olyan csörgős hangja?
Sziasztok!
Az előfordulhat, hogy a motor állt több mint egy hónapig, és közben "elfogyott" a szelephézag? Mikor 1 hónapja leállítottam, még ment szépen, most pedig olyan hangja van, mintha a szelepek beleérnének a dugattyúba.
Sziasztok motorosok.
Lenne két kérdésem hátha valaki tudna rá mondani valami okosat.
Az első tárcsafékkel nekem is hasonló gondom van.Most cseréltem benne betétet és most jól is fog csak ha tolom akkor is érzem.A régi betéttel ezt nem csinálta viszont nem is fogott.
A másik pedig hogy első csillapitóból csöpög az olaj alulról.Létezik hogy ott kell megolvasnom valamit mert a tetején a szimmeringnél semmi gáz.
Előre is köszönöm!
Illa berek náda kerek a motorosok jó emberek.
sziasztok!
KTM fórumra már írtam, de ide is be kell írnom hátha valaki tud valami okosat mondani.
Szóval egy kis segítségre lenne szükségem.
Olyat csinál a motorkám, hogy van mikor gázelvétel után "feljebb marad" az alapjárat, de ha egy kicsit megmozdítom a gázt, vagy megfullasztom akkor visszaáll normálba,ha letekerem az alapjáratot minimálra ( majdnem leáll, sőt ha hirtelen nagyobb gázt húzok alapról akkor lefullad) akkor nem csinálja
A fékbetétet illetve a dugattyúkat nem a tárcsa pofozza vissza, hanem a féknyeregben található karmantyú húzza vissza a dugattyút épp annyira, hogy ne fogja a tárcsát. A tárcsák gyárilag! semmit nem ütnek. Ha kap egy ütést, netán gumis megnyomja onnantól üt. Ha üt a tárcsa, és nem kicsit , akkor már a fékkaron is érezni lehet, hogy "pumpál".
Ha csak egy ponton hallod a hangot, és mindig ugyanott, akkor valószínű hogy a féktárcsa el van vetemedve, és bele ér a betétbe. A motor elejét emeld meg, tehermentesítsd, rögzíts fixen egy csavart a tárcsa előtt pár tized mm-el. Ha a kereket megforgatod, és a tárcsa el van vetemedve, látni fogod hol ér bele a felfogatott csavarba, vagy hol közelíti meg azt. Természetesen a nyerget vedd le.
ZZ-R 400 1992-hez lenne szükségem servis manual-ra. A google-t nyúztam pár órán át, de csal a "zzr400_microfiches" találtam
Ha valaki megszánna egyel, vagy egy linkel, örök hálám üldözné
görgőket kell cserélni, hogy a motor azon a fordulaton dolgozzon ahol a kipufogó. könnyebb kell bele, de pontosan nem lehet tudni hány grammos próbálgatni kell. Én 3.5g-al kezdeném
Problémámat hátha tudjátok orvosolni.
Van egy motoplat gyújtásom és sajnos nem tudom bekötni rajz hiányában. Ha valakinek lenne ehhez bekötési rajza az sokat segítene. Köszönöm
ha csörög akkor vélhetően cserélni kell valamit
már ha nem hidrotőkés a dr..... mert akkor csöröghet a kevés olajtól
és nem az
Olajprobléma miatt lehet olyan csörgős hangja?
Az előfordulhat, hogy a motor állt több mint egy hónapig, és közben "elfogyott" a szelephézag? Mikor 1 hónapja leállítottam, még ment szépen, most pedig olyan hangja van, mintha a szelepek beleérnének a dugattyúba.
Lenne két kérdésem hátha valaki tudna rá mondani valami okosat.
Az első tárcsafékkel nekem is hasonló gondom van.Most cseréltem benne betétet és most jól is fog csak ha tolom akkor is érzem.A régi betéttel ezt nem csinálta viszont nem is fogott.
A másik pedig hogy első csillapitóból csöpög az olaj alulról.Létezik hogy ott kell megolvasnom valamit mert a tetején a szimmeringnél semmi gáz.
Előre is köszönöm!
Illa berek náda kerek a motorosok jó emberek.
KTM fórumra már írtam, de ide is be kell írnom hátha valaki tud valami okosat mondani.
Szóval egy kis segítségre lenne szükségem.
Olyat csinál a motorkám, hogy van mikor gázelvétel után "feljebb marad" az alapjárat, de ha egy kicsit megmozdítom a gázt, vagy megfullasztom akkor visszaáll normálba,ha letekerem az alapjáratot minimálra ( majdnem leáll, sőt ha hirtelen nagyobb gázt húzok alapról akkor lefullad) akkor nem csinálja
A gond az első keréknél van, nem a hátsónál. Inkább súrlódik és nem üt.
Megnézem, hogy a fékbetét ér-e hozzá.
A fékbetétet illetve a dugattyúkat nem a tárcsa pofozza vissza, hanem a féknyeregben található karmantyú húzza vissza a dugattyút épp annyira, hogy ne fogja a tárcsát. A tárcsák gyárilag! semmit nem ütnek. Ha kap egy ütést, netán gumis megnyomja onnantól üt. Ha üt a tárcsa, és nem kicsit , akkor már a fékkaron is érezni lehet, hogy "pumpál".
Ha csak egy ponton hallod a hangot, és mindig ugyanott, akkor valószínű hogy a féktárcsa el van vetemedve, és bele ér a betétbe. A motor elejét emeld meg, tehermentesítsd, rögzíts fixen egy csavart a tárcsa előtt pár tized mm-el. Ha a kereket megforgatod, és a tárcsa el van vetemedve, látni fogod hol ér bele a felfogatott csavarba, vagy hol közelíti meg azt. Természetesen a nyerget vedd le.
Nem is fogsz találni szerintem. ZZR 600-al tudok szolgálni e-mailben ha az megfelel
Itt egy manual ha gondolod, hátha segit:
suzuki-gsx-r-1000-2001-2002-Szervizkonyv
ZZ-R 400 1992-hez lenne szükségem servis manual-ra. A google-t nyúztam pár órán át, de csal a "zzr400_microfiches" találtam
Ha valaki megszánna egyel, vagy egy linkel, örök hálám üldözné
https://picasaweb.google.com/D...
Problémámat hátha tudjátok orvosolni.
Van egy motoplat gyújtásom és sajnos nem tudom bekötni rajz hiányában. Ha valakinek lenne ehhez bekötési rajza az sokat segítene. Köszönöm