Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Sanyi! te milyen betétet tudsz ajánlani, ami fog is és nem is eszi a tárcsát
A Róna csinál ilyet ami használható, a többi házilag ragasztott igen gagyi.....
10-20, 20-30
Sziasztok! tudnátok nekem segíteni?

suzuki Intruder VL250 (2006) szelephézagot szeretnék állítani, de nincsen semmi adatom.

fontos lenne nagyon!
Igen, én, többször is. Motoron is, autón is. Soha nem volt probléma vele. DE KIZÁRÓLAG DOBFÉKKEL csináltam ezt, tárcsával még nem próbáltam. Olyan kvalitású gépnél, mint egy sportmotor, nem is merném megpróbálni! - ezt onnan tudom, hogy már gondoltam rá. Egy enduró hátsó fékénél mondjuk esetleg.
Ezt nem is láttam.. A fék nem játék, ha nincs pénzed gyári fékbetétre, vagy hasonló tulajdonságokkal bíró utángyártottra, akkor inkább ne motorozz..
sziasztok!

hátha itt tud valaki segíteni

fékbetét kopórészét valaki ragasztatott már újra
mi a véleményetek erről megbízható
BR8EG kell a motorodba ha tenyleg 89-es. Mert a 87-88-asba BR9EG kell. Tarts be a tipust. Ha a gyertya nem tud megfeleloen felmelegedni nincs meg az ontisztulasa. Nem eg le a korom rola es egy ido utan vezetove valik es a szikra a korom feluleten fog athuzni azaz elromlik. Ilyenkor a leegetes vagy a homoszoras segithet the az NGK nem ajanlja. Ha dus a keverek akkor ugyanaz lep fel: lerakodik a feluletre es vezetove valik.
Hát igazán sajnálom hogy nem tudtam segíteni.
De ha lucskos a gyertyád,akkor sokat kap valóban,ahogy a kolléga is írta.Benzinszint,fúvókák...?
Áh, sajnos túl egyszerű lett volna a megoldás. Nincs benne semmi, amit ki lehetne tekerni. Valami karburálási probléma lesz a géppel szerintem.
Nagyon köszönöm segítőkészséged!
Mért van az hogy, egy puch motorba (1985-ös évjárat 12000km)
ha megyek vele 1,2 órát és jól átmelegszik a motor veszt az erejéből, és furcsa hang jön a motorból mint, ha nyikorogna.

Henger fej hiba ?
belenézel a gyertyapipába,és ha ott találsz egy réz csavart,amit kihajtasz egy csavarhúzóval,és az alatt van a zavarszűrő,amit egy kis rugó szorít
Nem bírtam ki és megnéztem most.
Viszont egyből problémába ütköztem. Hogy lehet szétszedni a pipát és hol helyezkedik el benne a zavarszűrő?
Kíváncsi vagyok,Nálad is ez lesz-e a megoldás.
Majd számolj be!
Jó szerelést,és soha ne add fel!Ne feledd:a problémák azért vannak hogy megoldjuk!
Köszönöm szépen a tanácsod! Holnap ez lesz az első amit megnézek. Remélem ez lesz a probléma.
Igen, biztos, hogy sokat kap, mert lucskos a gyertya. Köszönöm válaszod!
Üdv mindenkinek.
Segítségeteket szeretném kérni abban hogy Kymco Spy 50 4 ütemű lendkerék lehúzó milyen méretű mert láttam 24x1-es és 24x1.5-ös menetméretűt és nem szeretnék rosszat venni és belehajtani.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv mortod!
Nézd meg a gyertyapipádban van-e zavarszűrő?Ha van,dobd ki belőle!
Nekem szintén megzabált 2garnitúra gyertyámat a GPZ-m.(Eredeti japán,nem volt olcsó.)
Vettem új gyertyapipákat,és a zavarszűrő ellenállást egy ugyanakkora méretű fémdarabbal helyettesítettem.Azóta mentem vele 6ezer km-t,és még nem néztem a gyertyát,de teszi a dolgát.Pöccre indul hidegen-melegen,és megy mint az állat,fogyasztása jó.Olvastam valahol,hogy a gyertyában eleve van zavarszűrő,és ha a gyertyapipa is zavarszűrös,akkor zabálja a gyertyákat.Van aki vitatja,de nálam bejött.Egy próbát megér...
Szegény keverék...
A karburátort kellene beállítani és akkor nem lenne gond.
Sokat kap a motor.
Marmint fent a kormanyon. Fofekhenger...ha ha...de nem fek hanem kupplung. lol akkor fokupplunghenger.
Igen. A ket gumigyurut kell cseleni a fofekhengerben. Felujito keszlet.
Üdv! Valaki tudna segíteni, hogy milyen gyertya kellene Honda CR 250-esembe(1989)? Már a 4. gyertyát eszi meg.
Rendben, köszi. Meg még olyat csinál h ha endurozom és nem kuplungozok akkor eltűnik csak beesik a kar de megállok felpumpálom és utána megint jó, pályán nem csinálja gondolom a sok kuplungozás miatt. Ez mitől van? Karmantyú esetleg?
Kilyukadhat elő gyújtás miatt.