Segitsetek lecci.
A moci berugas utan beindul, de csorog a valtonal, valtaskor ugyanugy, ez azert van sztem, mert a berugokar egyutt mozog a valtoval, es nem ugrik rendesen vissza, ez mitol lehet? Van ott vmi rugo, vagy olaj miatt?
hello!szerintetek mennyibe lenne az ns-1-em dugozása nem sült be csak 25.000 km van benne 16 éves és a gyári dugó van benne
és sztem már kopott és egy picit zörög a tügörgő!elöre is kössz az infot!
ha akartok vegyetek fel msn-re:easyrider_16@citromail.hu ez a cím az email címem is :)
Igen 750 es. Itt a forumon láttam hogy valaki kérdezte már létezik e ilyen.... kb. 2 hónaja van nálam. Azóta 1200 km-t tettem bele és elmondhatom nagyon meg vagyok vele elégedve! Korához képest ("90) még mindig nagyon egyben van. Na de elég volt az ömlengésből (talán mert első sportmotorom) de
nem tudnátok h mi bja a simómnak ? mert mentem vele és leállt alattam és akkor is betoltam és úgy mentem haza ! a gyertyát is cseréltem meg benzin is volt benne és nem tom mi a baj . tudnátok segíteni ?
Köszi a segitséget! Megnéztem és ebbe már van beépitve a pumpa elé egy ilyen szürő!Tehát egyenlőre nem foglalkozom vele majd ha lessz ugy pénzem lehet kicserélem!
sziasztok,vettem egy italjet formula _t-pesti nagy dugok miatt:d mér megbántam,mert sebeség örült vagyok..és ez nekem gyenge-szoval eladnám,vagy erősebre cserélném.vagy estleg ha ért hozzá valaki és segitenne feltunigolni megköszöném:d ja asszem 50 es...külseje miatt vettem meg,megtetszet-80 ért eldó
A benzinpumpa hangja teljesen normális,addig dolgozik,míg el nem ér egy bizonyos nyomást,s akkor kikapcsol! általában nem szokott gond lenni vele, bár előfordul a sok kilóméteres egyedeknél,h tele megy retekkel,vagy a benne lévő membrán megsérül,olyankor nehezen vagy abszolút nem indul el.
Ezért érdemes beépíteni a benyacsőbe egy 300 Ft-os papír szűrőt a pumpa elé!
De ha működik,akkor nem kell félni a hangjától!
Ha bexarik,bontóba 10-15-ért van és jó szokott lenni!
Nem akarlak elkeseríteni, de nekem az a tapasztalatom, hogy ha robbanómotoros szerkezeten valamelyik alkatrész szokatlan hangot ad, azt hamarosan cserélni kell (szelep, főtengely, csapágy, stb)
Szia mindenkinek!
Nemrég vásároltam egy 750 fzr-t. Már a vásárlás után felfigyeltem egy furcsa kercegő hangra amikor a gyujtáskulcsot elforditom ami valahonnan az aksi mellől jön!Valami relére tippeltem...ma volt egy kis időm és leszedtem az üzemanyagtankot igy sikerült beazonositanom a hangotforrás helyét!A benzinpumpa adja ki ezt a furcsa hangot egéssz addig amig nem telítődik üzemanyaggal. Azt szeretném kérdezni hogy ez a hang normális vagy bemondja hamarosan az unalmasat? Ti is találkoztaok már ilyenel?
Előre is köszi!
Kedves agi7b.
Vannak cuccai az embernek.Az elejére ablakelem: 2600Ft, gyertyaszerelö ablak:1500Ft, Hátso also oldalcsikok 1200Ft/db. A bolt telefonszáma:285-0317. Valamelyik elem nem volt meg nála,azt megrendelte keddre lesz nála. Arra kérnélek ha kellenek a cuccok hivjad fel mielöbb és beszéljed meg hogy mikor mész a cuccokért, nehogy eladja. Szia jo szerelést.
Ez a műszaki leírás engem is érdekelne, csak Honda CBR 250 R (1989) meg Honda CBR 250 RR (1991) -hez. Robbantott ábrák, pontos műszaki adatok, stb... Ha ismertek ilyen oldalt, ahonnan ezeket le lehet töteni, esetleg csokorba szedve több motort egy oldalon és megosztanátok velem/velünk, nagyon megköszönném.
Azt hiszem most nem helyén való a széles utat, gumifákat... szerintem mindenki megelégszik egy "Jó időt!"-tel is. ;)
Köszi, rendes vagy !
Remélem boldogulok, sztem meg tudom oldani, javítottam már így müanyag tankot, csak nem lett szép a felszíne, mondjuk nem csiszoltam hanem simítottam csak a forrasztóval, meg ugyis takarta az idom.
nem tartom valószínűnek h a berugókar.... tűgörgő, gyűrű vagy vmelyik csapágy inkább