A gyertya szép barna, a régi is, meg az új is!
A gyújtásnak nem néztem meg a beállítását, de meg fogom nézni, amint benn van az olajszivattyú!
Köszi a tippet!
Milyen színű a gyertya? Két eset van. Vagy nagyon sok benzint kap, vagy keveset. Soknál a gyertya színe fekete, kevésnél szürke. Elkokszosodott kipufogó, a gáznak "ütni" kell a tenyeredet ha odatartod .
Van még egy lehetőség: Nem jó helyen van a gyújtás.
Üdv!
Szükségem lenne egy kis segítségre motorszereléshez!
Adott egy old Sr, 70 ccm, Dellorto karbi (17,5-ös, 80-as főfúvókával, kézi szívatós), a motor vízhűtéses yamaha blokkos(legalább is tele van hangvillákkal)!
A hiba a következő: Hidegen szépen megy, de mikor bemelegszik utána alig gyorsul és 50-nél nem is megy gyorsabban, de ha kb 30-60 másodpercig alapjáraton pöfög akkor megint meg rendesen egy kicsit, de a motor ez alatt nem hűl le lényegesen!
Amiket eddig csináltam rajta: Takarítás (karbi, tank, légszűrő), új gyújtógyertya, kimértem a gyújtás vezetékeit, egyikben sem csökken a feszültség értéke a hiba bekövetkezésekor!
Az olajszivattyú minimálisan engedi az olajat a hátsó szimeringnél (beszerzés alatt)!
Szerintetek mit kellene még megnéznem, vagy mi lehet a hiba?
Eloszor is tisztazzuk hogy a feszultseg es Aram az ket kulombozo dolog.
De a lenyeg hogy ne hallgass olyanokra akik nem igazan ertenek hozza. Kovetkezot csinald: a lendkerek alol tobbnyire 2 vezetek Jon fel a CDI dobozba. Az egyik a jelado masik a tolto tekercs. Azert tolto mert az tolti fel nagyfesszel a kondenzatort a CDI-ban. Namost azt a vezeteket vidd fel a kormanyra. Ott pedig egy mezei pici nyomogomb leteszi testre mikor meg akarod allitani a mocit. Ennyi.
Sziasztok! Egy akksi nélküli Krosszmotoron hogyan van a gyújtás? Vettem leállítógombot, de 100-szer elmondták, hogy be fog égni a feszültség miatt. Mégis mekkora ezekben a feszültség, hány Amper?
Rengeteg motortípushoz,robogókhoz új alkatrészek olcsón eladók! Nézzen szét most induló webshopunkban: www.jaszmotor.hu/webshop vagy akár lehet viszonteladónk is! Keressen minket bizalommal! Hengerek,tükrök,motor alaktrészek minden termék az ország legjobb árain!
Sziasztok, Zadi típúsú gyújtáskapcsoló, kiszedtem, levettem az alsó védőkupakot(mert forrasztani kellett egy vezetéket) ami semmihez nem kapcsolódik csak 3 kis műanyag benyomásával pattant ki, kész visszapattintottam. De a kulcs nem fordul mostmár el... ötlet? (a vezetékek összekötésén kívül) http://faq.f650.com/FAQs/Ignit...
Hellosztok! Nem tudja valaki véletlen, hogy 2007-es kawasaki kxf 250-nek hogyan zajlik a szakszerű olajcseréje? Van-e valami trükkje, vagy valami amire külön figyelmet kell fordítani (pl. ktm nagyon érzékeny volt a szűrők fedelénél a csavar meghúzási nyomatékára, ilyesmikre gondolok)? És hogy honnan tudok hozzá rendelni olajat, meg szűrőt (ha kell)? Mert a filtershop-on pl. találtam a következőt: http://filtershop.hu/spd/unas_...
csak nem tudom hogy mit takar a 04-06, mert ha évjáratot, akkor valszeg nekem nem erre van szükségem. Köszi előre is! Üdv
üdv mindenkinek.van egy motorom minareli am6.fris furas uj dugo (meteor...:S) 2kmenként megszorul ugyan azon a helyen...5százados illesztésssel jo gyürühézag stb.
Annyiban javitanalak (jot mondtal ) hogy a szekunder oldalon a tul feszultseg uti ki a trafot megpedig ugy hogy ha a szikra nem tud a gyertyan atugrani akkor atugrik a leheto legrovidebb uton. Es ez sokszor bent a tekercsek kozott jon letre azaz atuti a szigetelest. Egy alapveto szabaly hogy nem forgatjuk meg a motort levett pipaval.
Tehat ahogy mondtad is rossz pipa, gyertya, kabel stb...
Bármilyen nyomógomb megfelel a célra,amennyiben a 2 vezeték összekapcsolásakor azáltal szakad meg a gyújtás ,hogy rövidre zárja.
Mivel ilyenkor kicsi áram és rövid időre fut át a kapcsolón,nem hinném hogy hamar beég.
Elsősorban megnövekedett szekunder áram teheti tönkre.
Ez lehet rossz,nem belevaló gyertyától,megnövekedett gyertyahézagtól,esetleg rossz vagy zárlatos gyertyapipa esetleg gyertyakábel.
Egy kérdés az elektromos szakemberekhez: gyujtótrafót mi a rosznyavaja tud kinyírni? Xt350-en már a másodikat cserélem. Ja és egyszálas, csak a cdi-től kap vezérjelet....
A gyújtásnak nem néztem meg a beállítását, de meg fogom nézni, amint benn van az olajszivattyú!
Köszi a tippet!
Van még egy lehetőség: Nem jó helyen van a gyújtás.
Szükségem lenne egy kis segítségre motorszereléshez!
Adott egy old Sr, 70 ccm, Dellorto karbi (17,5-ös, 80-as főfúvókával, kézi szívatós), a motor vízhűtéses yamaha blokkos(legalább is tele van hangvillákkal)!
A hiba a következő: Hidegen szépen megy, de mikor bemelegszik utána alig gyorsul és 50-nél nem is megy gyorsabban, de ha kb 30-60 másodpercig alapjáraton pöfög akkor megint meg rendesen egy kicsit, de a motor ez alatt nem hűl le lényegesen!
Amiket eddig csináltam rajta: Takarítás (karbi, tank, légszűrő), új gyújtógyertya, kimértem a gyújtás vezetékeit, egyikben sem csökken a feszültség értéke a hiba bekövetkezésekor!
Az olajszivattyú minimálisan engedi az olajat a hátsó szimeringnél (beszerzés alatt)!
Szerintetek mit kellene még megnéznem, vagy mi lehet a hiba?
De a lenyeg hogy ne hallgass olyanokra akik nem igazan ertenek hozza. Kovetkezot csinald: a lendkerek alol tobbnyire 2 vezetek Jon fel a CDI dobozba. Az egyik a jelado masik a tolto tekercs. Azert tolto mert az tolti fel nagyfesszel a kondenzatort a CDI-ban. Namost azt a vezeteket vidd fel a kormanyra. Ott pedig egy mezei pici nyomogomb leteszi testre mikor meg akarod allitani a mocit. Ennyi.
Az lenne a kérdésem hogy 1 hengeres 4 ütemű motoroknál mennyi kilóméterenként érdemes leellenőrizni a szelephézagot?
http://filtershop.hu/spd/unas_...
csak nem tudom hogy mit takar a 04-06, mert ha évjáratot, akkor valszeg nekem nem erre van szükségem. Köszi előre is! Üdv
Egy 70-es TOP DR öntvény hengernek mi az optimális bejáratási menete? A motor Derbi GPR. Kb.12-13000 pörög.
Köszönettel Zsolt
Tehat ahogy mondtad is rossz pipa, gyertya, kabel stb...
Mivel ilyenkor kicsi áram és rövid időre fut át a kapcsolón,nem hinném hogy hamar beég.
Ez lehet rossz,nem belevaló gyertyától,megnövekedett gyertyahézagtól,esetleg rossz vagy zárlatos gyertyapipa esetleg gyertyakábel.