Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd írd meg , mire jutottál.
A gyertya szép barna, a régi is, meg az új is!
A gyújtásnak nem néztem meg a beállítását, de meg fogom nézni, amint benn van az olajszivattyú!
Köszi a tippet!
Milyen színű a gyertya? Két eset van. Vagy nagyon sok benzint kap, vagy keveset. Soknál a gyertya színe fekete, kevésnél szürke. Elkokszosodott kipufogó, a gáznak "ütni" kell a tenyeredet ha odatartod .
Van még egy lehetőség: Nem jó helyen van a gyújtás.
Üdv!
Szükségem lenne egy kis segítségre motorszereléshez!
Adott egy old Sr, 70 ccm, Dellorto karbi (17,5-ös, 80-as főfúvókával, kézi szívatós), a motor vízhűtéses yamaha blokkos(legalább is tele van hangvillákkal)!
A hiba a következő: Hidegen szépen megy, de mikor bemelegszik utána alig gyorsul és 50-nél nem is megy gyorsabban, de ha kb 30-60 másodpercig alapjáraton pöfög akkor megint meg rendesen egy kicsit, de a motor ez alatt nem hűl le lényegesen!
Amiket eddig csináltam rajta: Takarítás (karbi, tank, légszűrő), új gyújtógyertya, kimértem a gyújtás vezetékeit, egyikben sem csökken a feszültség értéke a hiba bekövetkezésekor!
Az olajszivattyú minimálisan engedi az olajat a hátsó szimeringnél (beszerzés alatt)!

Szerintetek mit kellene még megnéznem, vagy mi lehet a hiba?
Köszönöm szépen!
Ja egy muszerrel konnyen megallapithatod melyik a nagyfesz vezetek. Test es vezetek kozott rugdosassal Kb 150V AC a fesz.
Eloszor is tisztazzuk hogy a feszultseg es Aram az ket kulombozo dolog.
De a lenyeg hogy ne hallgass olyanokra akik nem igazan ertenek hozza. Kovetkezot csinald: a lendkerek alol tobbnyire 2 vezetek Jon fel a CDI dobozba. Az egyik a jelado masik a tolto tekercs. Azert tolto mert az tolti fel nagyfesszel a kondenzatort a CDI-ban. Namost azt a vezeteket vidd fel a kormanyra. Ott pedig egy mezei pici nyomogomb leteszi testre mikor meg akarod allitani a mocit. Ennyi.
robogónál hol van az alvázszám nem találom sehol
motortól függ kínai 50 est van hogy 500 km-enként nagymotort 6000-10000 km de a szervízköny leírja.
üdv!

Az lenne a kérdésem hogy 1 hengeres 4 ütemű motoroknál mennyi kilóméterenként érdemes leellenőrizni a szelephézagot?
Sziasztok! Egy akksi nélküli Krosszmotoron hogyan van a gyújtás? Vettem leállítógombot, de 100-szer elmondták, hogy be fog égni a feszültség miatt. Mégis mekkora ezekben a feszültség, hány Amper?
Rengeteg motortípushoz,robogókhoz új alkatrészek olcsón eladók! Nézzen szét most induló webshopunkban: www.jaszmotor.hu/webshop vagy akár lehet viszonteladónk is! Keressen minket bizalommal! Hengerek,tükrök,motor alaktrészek minden termék az ország legjobb árain!
rájöttem, további szétszedésnél látható hogy a forrasztás belelóg 2mm-t az elforduló síkba
Sziasztok, Zadi típúsú gyújtáskapcsoló, kiszedtem, levettem az alsó védőkupakot(mert forrasztani kellett egy vezetéket) ami semmihez nem kapcsolódik csak 3 kis műanyag benyomásával pattant ki, kész visszapattintottam. De a kulcs nem fordul mostmár el... ötlet? (a vezetékek összekötésén kívül) http://faq.f650.com/FAQs/Ignit...
ha kell olaj és szürö tudok segiteni! Adatlap!
Hellosztok! Nem tudja valaki véletlen, hogy 2007-es kawasaki kxf 250-nek hogyan zajlik a szakszerű olajcseréje? Van-e valami trükkje, vagy valami amire külön figyelmet kell fordítani (pl. ktm nagyon érzékeny volt a szűrők fedelénél a csavar meghúzási nyomatékára, ilyesmikre gondolok)? És hogy honnan tudok hozzá rendelni olajat, meg szűrőt (ha kell)? Mert a filtershop-on pl. találtam a következőt:
http://filtershop.hu/spd/unas_...
csak nem tudom hogy mit takar a 04-06, mert ha évjáratot, akkor valszeg nekem nem erre van szükségem. Köszi előre is! Üdv
Sziasztok!

Egy 70-es TOP DR öntvény hengernek mi az optimális bejáratási menete? A motor Derbi GPR. Kb.12-13000 pörög.

Köszönettel Zsolt
üdv mindenkinek.van egy motorom minareli am6.fris furas uj dugo (meteor...:S) 2kmenként megszorul ugyan azon a helyen...5százados illesztésssel jo gyürühézag stb.
Köszönöm, erre voltam kíváncsi.
ok, varom a fejlemenyeket mit talalsz. Ird le a fuvokak meretet. Merj uszoszintet is feltetlen. Tudod hogy kell?
Annyiban javitanalak (jot mondtal ) hogy a szekunder oldalon a tul feszultseg uti ki a trafot megpedig ugy hogy ha a szikra nem tud a gyertyan atugrani akkor atugrik a leheto legrovidebb uton. Es ez sokszor bent a tekercsek kozott jon letre azaz atuti a szigetelest. Egy alapveto szabaly hogy nem forgatjuk meg a motort levett pipaval.
Tehat ahogy mondtad is rossz pipa, gyertya, kabel stb...
Bármilyen nyomógomb megfelel a célra,amennyiben a 2 vezeték összekapcsolásakor azáltal szakad meg a gyújtás ,hogy rövidre zárja.
Mivel ilyenkor kicsi áram és rövid időre fut át a kapcsolón,nem hinném hogy hamar beég.
Elsősorban megnövekedett szekunder áram teheti tönkre.
Ez lehet rossz,nem belevaló gyertyától,megnövekedett gyertyahézagtól,esetleg rossz vagy zárlatos gyertyapipa esetleg gyertyakábel.
Egy kérdés az elektromos szakemberekhez: gyujtótrafót mi a rosznyavaja tud kinyírni? Xt350-en már a másodikat cserélem. Ja és egyszálas, csak a cdi-től kap vezérjelet....
még semmit,csak ma elmentem motorzni és kicsit megrugtam és ma ezt tapasztaltam!