Sziasztok! Dellorto PHBG karburátorokon hol lehet állítani a levegőt? oldalt van egy alapjárat állító csavar, és a szívócsonkhoz közelebb egy rézcsavar, aminek tű vége van, egy szelepet állíthatok vele, ami adatlap szerint alapjárati keverék.
Tettem a karbiba 100-as helyett 90-es főfuvit, mert érzésre rengeteget kapott.
kizárt, hogy annyival kevesebb kaját kapjon, hogy rengeteg legyen a levegő.
szivatóval van alapjárat, és magas fordulaton megy is a motor mint az állat, de lent lefullad, hallhatóan sok levegőt kap.
miként tudom állítani a levegő mennyiségét ezen a típusú karbin?
Sziasztok!Valaki tudna segíteni?Van egy Aprilia 50 cm3 kismotorom és állt a garázsban vagy 7 hónapot,próbáltam elindítani de nem ment.Már megtisztítottam a gyertyát,karburátort kipucoltam stb.és nem akar elindulni.Szerintem nem kap benzint,mert ha a hengerhez befecskendezek akkor indul,de csak addig pöfög amíg a befecskendezett benzin el nem ég.Nem jövök rá miért nem kap benzint!Valakinek valami tippje?
A relé kattog, tehát behúz. Ha a relébe menő vastag kábelt mérted és azon csak 2-3V-ot kaptál, akkor mi lehet a gond szerinted? Hibás akku, szakadt kábel, oxidált csatlakozás az akku és az akkusaru között, hibásan forrasztott/rögzített akkusaru vagy szemessaru a kábelen.
Sziasztok. Egy Malaguti F12 Phantomot ( 50ccm) Szereltem az őninditó relét ép most cseréltem ki betettem és amikor inditani akkarom gombal a relé csak katog. Megnéztem a Öninditó motort ha adok neki 8-12v forog rá mértem a relés csatira menyi áramot kap mikkor inditozok hát ilyen 2-3v között a öninditó motornál is rá mértem ott 0,30-0,40v mutatt mi lehet a porbléma? :/ Előre is köszönöm.
Üdv! Segítségre volna szükségem, van egy 2001-3s fzs 600-am, 50V4 kóddal ellátott lánccal, megszorult a patentszem, most egy ideiglenes megoldással járóképessé lett téve, de szeretnék hozzávaló patentszemet, eddig a következő helyeken jártam, máig sikertelenül: RMC, Karasna, motor oázis. Az eddig próbált patentszemek: 530, 525, nem voltak jók, az 530-as csap nem volt jó, túl vastag volt, az 525 pedig rövid, aki tud segíteni akár információval, hol lelhetek hozzávalót, akár bármi más módon, nagyon megköszönném. Várom a hozzászólásokat. Köszönöm ;)
Sziasztok! Karmantyút keres haverom yamaha aerox 50-hez, de 6ezer alatt nem nagyon találunk...olvasgattam csomót fórumon is, április körül írták, hogy 600 ft-ért vettek, szóval a kérdésem, hogy honnan tudunk reális áron 11mm-es karmantyút venni?
Ettől nem merül le az akku! Nézd meg az egész motor áramfelvételét kikapcsolt leállított állapotban, és ha az is ilyen milliamper nagyságrendű akkor új akkut kell venned, zárlatos és az önkisülés miatt lemerül.
Még egyszerűbb ha kiveszed , a motorból és úgy méred meg.
De szerintem új állja helyét.
Sziasztok ! Drz 400E karbin nem működik a gyorsító ... lenne 1-2 kérdésem ezzel kapcsolatban véleményem szerint a rugó is rosszul volt belerakva mert a membrán fölött volt :) átraktam a rugót lentre gondolom ott kell lennie így logikus. Jó-e ez így? A mási kérdésem pedig az hogy ezt a membránt be lehet fordítva is tenni mi a helyes berakási mód? a membrán közepén 1ik oldalt kintebb áll a körepén 1 kis pöcök ... ennek kell a lenyomórúd felőli oldalra kerülni ? Gondolom itt is el lehet baltázni a dolgokat ... a membrán egyébként nincs kiszakadva a fúvóka 65ös a gyorsító oldalon ez a gyári amúgy?
Én azt javaslom, hogy ne csak a riasztó hanem a teljes motor nyugalmi áramfelvételét mérd meg. Álló helyzetben álló motornál nem érdemes ventilátort járatni,mert már csak a hűtőben hűl a víz hacsak nincs elekromos kiegészítő szivattyú.Nyugalmi áramfelvétel max 0.05A megengedett.
Mérd meg a riasztó nyugalmi áramfelvételét! Két legyet ütsz egy csapásra! Tudni fogod , mekkora , és azt is megtudod mennyi az akku tényleges amperóra kapacitása! Aztán légy szíves és informálj minket mire jutottál.
"Csak riasztó ment rajta, ami alig fogyaszt..." Szerinted. Pár nap állás után koppra tudja meríteni azt a pici akkut. Kapcsold ki, és vedd ki a biztosítékát. Majd pár nap állás után így próbáld indítani. Feltéve ha még meglesz a motor és nem lopták el.....
Na megvagyok!
Mostmár füstöl szépen, de még mindig szar!
Meg néztem a gyújtást, elég érdekes!
Az alaplap 3KJ, a forgó rész 2 JA, a vezérlő meg Ducati Energia!
De nem láttam rajta semmilyen állítási lehetőséget!
Segítséget kérnék. 5 nap állás után tegnap reggel a GSR600 nem akart elindulni, gyenge volt az akksi. Feltöltöttem, ma reggel hibátlanul indult, elmentem akksishoz, bemérte és terhelte azt írta a gép, hogy hibátlan az akkumulátor. A töltőfeszültség 13,8V stabilan, alapjáraton és 5e fordulaton is. Az akksis ember azt mondta, ez még jó... Csak riasztó ment rajta, ami alig fogyaszt... Igaz, korábban is tapasztaltam, hogy nagy melegben, ha leállítás után még ment a ventillátor még 2 percet(rajta hagytam a gyújtást is), már nagyon nehezen indult (megszívta az akksit). Lehet, hogy a 13,8V töltőfesz kevés és nem tölt vissza rendesen az akksi? Fesszabályzó csere?
Tettem a karbiba 100-as helyett 90-es főfuvit, mert érzésre rengeteget kapott.
kizárt, hogy annyival kevesebb kaját kapjon, hogy rengeteg legyen a levegő.
szivatóval van alapjárat, és magas fordulaton megy is a motor mint az állat, de lent lefullad, hallhatóan sok levegőt kap.
miként tudom állítani a levegő mennyiségét ezen a típusú karbin?