Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az nem olaj. Fekfolyadek. Siman mehet bele a Dot.4.
Áhhá. Mert most húztam szét a blokkom, és ijesztegetnek a rossz gyújtás beállítással, hogy kilyukad a dugó. És az én 250-es 2 üteműmnél nem olcsó egy ilyen művelet.
Ez nem a gyújtás miatt van. Alacsony volt a gyertya hőértéke.
Sziasztok! Valaki magyarázza már el nekem, hogy hogyan a fenében lyukad ki egy dugattyú a gyújtás miatt? Ez pl. az ismerősöm Tzr-jében volt.
Milyen gyártmány? Típusa válogatja!
Helo!
Olyan kérdésem lenne h ktm exc 250 hidro kuplungjába bele önthetem a sima fékolajat? Eddig direkt ehhez való olajjal használtam, de pl a honda szervizbe belerakják a sima fékolajat minden hidro kuplungba. Ma szeretnék vele menni és elfogyott ez a direkt erre való.... a másik meg ,hogy elég drága.
csak fel kell emelni
A DRZ-n is kínlódtam mikor fékcsövet cseréltem nem akar jó lenni és a vén ,légtelenítő csavarra átlátszó csövet húztam fék olajjal feltöltöttem majd kompresszor segítségével alulról felöltöttem a rendszert utána jó lett.
mondjuk ha a hátsó a szar akkor nem leszel annyira olajos
de a menete ugyanaz....
ott hibáztál először hogy nem takarítottad meg a dugattyúkat rendesen amikor visszatoltad, másodszor hogy nem nyitottad ki a fékolajtartályt amikor visszatoltad, harmadszor amikor teliengedted levegővel a csövet(is)
szóval
lazítsd meg a légtelenítőt
vedd le a munkahengert(a telón a füleket is vagy pattogtasd ki a karikákat)
emeld meg a munkahengert úgy hogy ne legyen lefelé irányban lévő cső
tekerd ki a légtelenítőt és fogd be az ujjaddal, majd légtelenítsd a rendszert (hónaljig fékfolyadékos leszel)
utána tedd be a csavart, tedd vissza a cuccokat a helyére, majd ismét nézd meg a légtelenítést
ha minden faca akkor told vissza a dugattyúkat(amit persze már megtakarítottál) és ha nem megy könnyen akkor cumi mert ki kell ganézni a munkahengert
ami valószínűleg pénzes lesz ha 4-5-6 éven belül nem volt karmantyúzva
Köszi holnap megcsinálom reménykedek hogy jó lesz.
Egyébként nyitott légtelenítővel is próbáltam alulról megfújni és a tartály felől is,de úgy tűnt mintha nem menne egyik irányba sem,(nem változott a szint a tartályban)és a pedál pumpálásra se reagál semmit ,lehet hogy el van dugulva, vagy más a gond?
Akkor most szerzel gumi/szilikon csövet és jó nagy orvosi fecskendőt, áthívod a haverodat!
1.Felszívsz annyi fékfolyadékot a fecskendőbe 2/3 4/5-ig szinte fullra (100-150ml jó esetben elég)
2.Kinyitod a túlfolyó tartályt, és haverodat oda állítód egy üres fecskendővel
3. Csövet a fékfolyadékkal teli fecskedőre
4. Villáskulcsot és csövet a légtelenítő csavarra
5. Csavar kinyit olaj felszív! Muszáj felszívni, hogy ne maradjon levegő a csatlakoztatott rendszerben! (ügyelj hogy a haverodnál nehogy kiürüljön a tartály, tehát ne szívj fel túl sokat)
6. Szépen elkezded benyomni a cuccot, hátulról lassan egyenletesen, hogy a pajtidnak legyen ideje kiszívni.
7. Átnyomod az egészet és reméled hogy jó lesz.
8. Ha nem jó, akkor pedál benyom, csavar kinyit, fékfolyadék rátölt (elöl a tartályban), csavar bezár, pedál felenged.
9. Ismételd a 8.-as lépést 33-szor.
Javaslom a fékpofát kivenni és megfelelő szélességű alu vagy műanyag darabbal pótolni, esetleg keményfával. Lényeg, hogy ne legyen a betét keményebb mint a fékdugattyú!
Azzal, hogy kinyitottad a légtelenítő csavart, teleengedted a rendszert levegővel.
Interneten nézz utána, hogyan kell légteleníteni, mert így veszélyes!

Egyébként azért ragad a féked, mert a karmantyú el van öregedve, és a fékolaj is eléggé koros, koszos lehet.
Első körben a régi olajat pumpáld ki belőle, öblíts át egy kis frissel, majd töltsd fel, és légtelenítsd.
Ha nem lesz jobb, akkor a karmantyúkat kell cserélni a munkahengerekben
Sziasztok segítségeteket kérném,fékkel kapcsolatban betétek fékezés után nem álltak vissza a helyükre hanem minimálisan fogták a tárcsát annyira hogy pár KM után olyan forró volt hogy meg se lehetett fogni.
Légtelenítő csavart megnyitottam,majd visszazártam és azóta nincs fék,pedált hiába pumpálom semmi nem keményedik fel tartályban van olaj min és max között ,mi lehet a baj mit csináljak vele hogy jó legyen segítsetek légyszi!
A tolattyút pedig az alapjárat állító csavarral lehet szabályozni.
Nos, akármennyire is kitekerem azt a csavart ( ezáltal csökkentve az alapjáratot, és a karburátoron áthaladó levegő mennyiségét is), nem tudom szívató nélkül berúgni a motort, és járatni sem.
Esetleg más ötlet, mit próbálhatnék meg?
az alapjárati rendszerhez sok köze nincsn a tűnek... amint már azt írtam.
Sajnos elég türelmetlen vagyok, tovább próbálkoztam.
Neten utána jártam, a karbi oldalán a réz csavar az levegőt állítana.( nekem nem igazán tűnik fel )
A suber tűt fentebb vettem, hátha több kaját kap, de így sem történt változás, nem lehet elindítani szívató nélkül, akármennyit rugdostam.
Szívatóval ha húzogatom a gázt, lehörög, de ha sok aprót húzok, akkor valamennyire fel tud pörögni, és úgy durrog, mint egy 4t.
Most meg sok kaját kap?! Netán eddig is sokat kapott volna?
( na de hogyan, ha kisebb főfúvóka került bele, mint amivel hozzám került, ráadásul kitisztítás után még a tűt lentebb is vettem! - azóta, amint írtam, emeltem rajta-)
Szia!Végül is sikerült megjavítanom. :) Méregből szétszedtem még egyszer mindent és újra kitisztítottam,s lám beindult! :)Azért kösz.
oh, a link végén a "jpg" előtt van egy space, azt töröld ki. (telefonról nem annyira kényelmes)
igen, a suber, rájöttem! :)
ha a suber-tűt fentebb emelem, akkor megoldódhat a probléma?
Az a furcsa, hogy szivatóval indul csak el, alapjárat van, de ha húzok akár csak egy kicsi gázt is, fullad
http://kepfeltoltes.hu/120921/IMG_20120921_182509_www.kepfeltoltes.hu_.
jpg

Segíts kérlek, melyik a tolattyú?
Esetleg az lehetséges, hogy döglött valamelyik főtengely szimering? (3hetesek benne, de az előző tulaj tette bele)
Olaj van persze.Köszönöm,közben szétkaptam és feltártam a problémát.
Ha a karburátorig lefolyik a benzin akkor csak a karburátorban lehet a problem:) Ha azon kívül minden tényleg jó:)
Levegőt a tolattyúval tudsz állítani:) Amire te gondolsz "levegő" néven az az alapjárati keverék(kiviteltől függően vagy az alapjárati rendszerbe jutó levegő mennyiségét szabályozod vele így állítva be az égéstérbe jutó keverék minőségét vagy már a meglévő keveréked mennyiségét szabályozod) és ahogyan a nevében is benne van, Alapjárati tartományban illetve annak közelében van jelentősége, a főfúvókának pedig igazából teljesen nyitott tolattyú állásnál van a legnagyobb szerepe.
Szedd szét az önindó kapcsolót, finom vászonnal csiszold meg. Vagy próbáld ma a relét ütögetni csavarhúzóval, itt nem kell finomkodni. Ez akkor szokott beválni ha nem mindíg indít. Ha kerek formályú reléd van akkor szerintem azzal lesz a gond, cseréltem már egy pár ilyen beázottat. Javítgatni nem érdemes. Remélem segítettem. üdv