lenne egy kérdésem! ha kihuzatom a motort akkor mondjuk 2-be 8-9ezernél picit toporog de utánna a többi sebességbe már nem csinálja! hogy van ez! holnap szétszedem a karbit,és lefényképezem a légszürő felőli oldalt!
Sziasztok! Volna egy 250-es Honda Cr crossmotorom.
Szeretnénk bekötni egy gyújtásmegszakítót, azaz egy leállítót. A gyújtásalapból jön 2 ki leragasztott kábel, arra kellene rákötni a gombot. Motorosboltokban ez a gomb 3-4.000Ft között mozog. (A legegyszerűbbek.)
Sokan mondták, hogy teljesen felesleges onnan vennem, egy villamossági boltban is ugyanezt megkapom pár 100 Ft-ért.
Sziasztok.
Kellene egy kis segítség, vettem egy honda vt500e tipusú motort, mielőtt megvettem 12 évet állt, ki pucoltuk a karburátort, kapott új olajat, és gond nélkül be is indult, van alapjárat egyenletesen jár, nah de a probléma: ha hirtelen gázt adok, rendesen felpörög, de amikor visszaesik a fordulat az első hengerfejből valami fémes csattanó hang hallatszik, viszont egyenletesen gyorsítva nem ad ki rendellenes hangot. Elég aggasztó nem tudom mi lehet, én a szelepekre tippelek, talán valamelyik ragad, vagy nem kap olajat a hengerfej. Fogalmam sincs, nem értek hozzá annyira.
Valaki segítsen... :'(
Szétszedni szétjött gond nélkül, csak összerakásnál úgy kell az olaj mennyiségét meghatározni, hogy meg van adva a légkamra mérete. Ehhez azonban az alsó imbuszt vissza kell tenni, magával a szerkezettel, és a rugót kivenni, hogy egyeltalán tudjam mérni az olaj mennyiségét, illetve légteleníteni tudjam.
Sziasztok!
Van egy Marzocchi Magnum 94-es teleszkópom, a szimering megadta magát. Utánnajártam, mennyi olaj kell bele, milyen viszkozitású. A gond az hogy nem tudom leszedni róla a rugót, mert semmilyen horony nincs a belső csőben (29), amire egy villáskulcsot téve le tudom tekerni a "kupakot"(17). Van erre egy spéci megoldás, hogyan kéne? (A számok a robbantott ábra alkatészeit jelölik)Robbantott ábra
24 mm-es a hatlap laptávja! Nálam 50 cm lett a szárhossz, de nem emlékszem, hogy ez mennyire volt hosszú. Haveré volt a motor, rég eladta, de a szerszám megvan, most gyorsan előkerestem, lemértem.
Köszi a segítséget, bár közbe már nekiálltam, és úgy tűnik jó is lesz.
szereztem egy csavart ami nagyjából passzol bele, csak kicsit le kellett köszörülni a fejéből, hogy odaférjen a helyére.
csavar -- alátét -- gumigyűrű -- két komponensű fémragacs (a lyukba és a végére is)
csak nem voltam benne biztos, hogy bírni fogja, meg hogy ez a legegyszerűbb..
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. Kilyukadt a motor vízhűtője, szeretném megjavíttatni. Tudtok ajánlani vkit, aki ilyennel foglalkozik? Budapest és környéke előnyben. ;)
Köszönettel:
anti
Segítsééééééééég !
Hyosung 250 GT karburátoros mocimon elment az alapjárat. Szivatóval pörög, menet közben sincs probléma, csak alapjáraton áll le. Kellene egy - két jó tipp, mert én már kifogytam az ötletekből.
okés! megfogom nézni a fuvokákat! a légszürő felől leveszet a kejhet és alatta van akkor a levegőfuvoka igaz? és ha a gyári a főfuvokám akkor a levegőfuvokát kellene feldörzsárazni ugye?
Na varj mert kicsit bonyolultabb a dolog. Utana neztem: a gyari meret 125 egy es negyes 122.5 kettes harmas. Namost a dynojet keszletbem van levego fuvoka dugo is es amiatt lesz a fofuvoka kisebb. Ezt kellene lkideritened. szedd szet es fotozd le. A levego fuvoka a legszuro fele nezo torokban talalhato jobb oldalso. Ha a dynojet dugo vam ott akkor a 125 fuvoka nagyon nagy.
Szeretnénk bekötni egy gyújtásmegszakítót, azaz egy leállítót. A gyújtásalapból jön 2 ki leragasztott kábel, arra kellene rákötni a gombot. Motorosboltokban ez a gomb 3-4.000Ft között mozog. (A legegyszerűbbek.)
Sokan mondták, hogy teljesen felesleges onnan vennem, egy villamossági boltban is ugyanezt megkapom pár 100 Ft-ért.
A kérdésem az, hogy egy ilyen sima nyomógombot 2 kábellel rá merjem kötni a gyújtásra? http://orfeusz.unas.hu/spd/una...
Persze leszigetelem, mert írták, hogy könnyen beázik.
Válaszokat előre is köszönöm.
Kellene egy kis segítség, vettem egy honda vt500e tipusú motort, mielőtt megvettem 12 évet állt, ki pucoltuk a karburátort, kapott új olajat, és gond nélkül be is indult, van alapjárat egyenletesen jár, nah de a probléma: ha hirtelen gázt adok, rendesen felpörög, de amikor visszaesik a fordulat az első hengerfejből valami fémes csattanó hang hallatszik, viszont egyenletesen gyorsítva nem ad ki rendellenes hangot. Elég aggasztó nem tudom mi lehet, én a szelepekre tippelek, talán valamelyik ragad, vagy nem kap olajat a hengerfej. Fogalmam sincs, nem értek hozzá annyira.
Valaki segítsen... :'(
Kerékcserénél a tengelyt mekkora nyomatékkal kell meghúzni?
Kössz.
Van egy Marzocchi Magnum 94-es teleszkópom, a szimering megadta magát. Utánnajártam, mennyi olaj kell bele, milyen viszkozitású. A gond az hogy nem tudom leszedni róla a rugót, mert semmilyen horony nincs a belső csőben (29), amire egy villáskulcsot téve le tudom tekerni a "kupakot"(17). Van erre egy spéci megoldás, hogyan kéne? (A számok a robbantott ábra alkatészeit jelölik)Robbantott ábra
szereztem egy csavart ami nagyjából passzol bele, csak kicsit le kellett köszörülni a fejéből, hogy odaférjen a helyére.
csavar -- alátét -- gumigyűrű -- két komponensű fémragacs (a lyukba és a végére is)
csak nem voltam benne biztos, hogy bírni fogja, meg hogy ez a legegyszerűbb..
Segítségeteket kérném. Kilyukadt a motor vízhűtője, szeretném megjavíttatni. Tudtok ajánlani vkit, aki ilyennel foglalkozik? Budapest és környéke előnyben. ;)
Köszönettel:
anti
Hyosung 250 GT karburátoros mocimon elment az alapjárat. Szivatóval pörög, menet közben sincs probléma, csak alapjáraton áll le. Kellene egy - két jó tipp, mert én már kifogytam az ötletekből.