Kerrshetsz Skype-on is. Milyen evjaratu a motorod hogy legyek jobban kepbe. A 97-esbe 106-os fuvokak mennek az egyes es negyes hengerbe, kozepre meg 104. Ne csak a szamokat nrzd hanem hogy valojaba mekkora a furat. Azaz 1,06 a furat.
hát azt sajnos most nem tudom,de hétvégén szétszedem és megnézem mindenképp! nagyonszépen köszönöm a segitőkézséged! ha valamiben elakadnék kérhetek segitséget tőled?
A fofuvokak Kb 60-70% gazallasnal kezdenek igazan jatszani a csapatban. Szal ha nagyobbak a kelletenel akkor dusabb a felso kozep tartomanyban afolott mar megbirkozik a motor a kisse dus keverekkel. Mekkorak a fofuvokak?
Tudod meg jobban engedni a tut le? A Suber aljan ahol a tu van, latsz 1 vagy 2 furatot. Azok merete hatarozza meg hogy a ruggo elleneben mily gyorsan emelkedjen a Suber. Ha nagyobbak akkor motor idegesebb lesz, ha kicsik akkor lagyabban gyorsit. Ilyenkor a gyertya kepet is jo megnezni.. Kozep tartomanyba motorozol es megnezed milyen szinu a gyertya. Ezek szerint dus a kevereked. probald szegenyiteni..
nekem állitható a subertü! már kiprobáltunk minden pozicciot és talán amikor elvettünk az anyagbol akkor kezdett javulni,de nem lett tökéletes! azalatt mit értesz hogy a suber alján a levegözöt böviteni?
A szinkron inkabb a zsep egyenletes alapjaratert felelos es meg talan Kb 10% nyitott pillango szelep allasig. A felett mar nem erzheto egy rossz elallitodott szinkron. Ahogy mondtam: a gyari Suber tu nem allithato. A dynojet tun zeger gyuruk vannak a kozep tartomany allitasi lehetoseg miatt.
hello!
hogy van e dynojet a karbimba azt nem tudom,de a kipufogom nyitott! és még ami érdekes,ma lehült az idő és már nem is annyira csinálta! meg nem mindig időtől függöen szokta! szóval akkor valoszinü a levegö a probléma? karbiszinkronnal nem orvosolható? nagyonszépen köszönöm a segitséged!
Ugy tunik kozep tartomanyba van a problema. Van dynojet a karbikba? Kipufogod nyitott? Ha nincs dyno es nyitott a kipufogo akkor 2 megoldas elkepzelheto. Eloszor probald megemelni a Suber tut. (a gyari nem allithato) pici alatetekkel tudod emelni. Masik megoldas hogy a Suber aljan a levegozo furatot menagyobbitod. A harmadik megoldas kicsit durva es nem visszaalakithato hogy a Suber ruggokbol elvagsz 10-15%-ot. Mindharom megoldas a kozep tartomanyt befolyasolja. Mindharom megoldast egyszerre is lehet alkalmazni sok sok turelemmel es probaval. Ird majd meg mi lett az eredmeny.
Chubby jol irta. Csak siman leakasztod Lent. Persze ahhoz a szbadonfutot is le kell venni a fotengelyrol. De sokkal egyszerubb es elegansabb megoldas mint a lanc szetszedese.
Azt nem írtam h ki kell venni a vez. tengelyt mert úgy gondoltam az igen alap dolog. De a kifűzést azt hogy érted ha szabad kérdeznem? Úgy érted hogy a láncot miután levetted a vez. teng.-ről utána csak úgy a lenti lánckerékről leakasztod? Mert az részemről újdonság lenne.
Gsxr 750 sradhoz vannak alkatrészek akit érdekel. Hátsó lengővilla, blokkalkatrészek. (vezérmű tengely, váltó, hengerfej, csavarok....sok más) írj ha valami érdekel.
Nem kell levenni hisz felmegy úgyis a vez. tengelyekhez. Szedd szét fent a láncot, kösd hozzá az újat, és addig fordítsd amíg a régi lánc helyét át nem veszi az új. Ezután összenyomod az új láncot, belövöd a vezérlést és lehet is menni. :)
2-3-104 fuvoka ugye? megfogom nézni! ha nagyobb akkor érdemes kicserélni a gyárira?