Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valoszinuleg a szabadonfuto elszallt. Javitas csak cserevel. e-Bay-en nezz korul. 150 dolcsi korul van.
Sziasztok. Segitségeteket kérném. Van 1 polaris predátor 500 om. Az öninditó müködik. De nem huz be. Valószinü van benne 1 szabadon futó csapágy. kitudna benne segiteni? hol és mennyiért lehet be szerezni?
Köszönöm a gyors választ!
8,2dl 80W90-es hajtóműolaj, vagy 10W40 motorolaj (hozzáteszem nem autóba való)
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni,hogy mennyi és milyen olajat kell tölteni a Minarelli AM6-os motor váltójába?
A válaszokat előre is köszönöm!

Motoros üdvözlettel:András
Sziasztok
Porlehúzó szeretnék venni teleszkópra, és ezek a méretek vannak megadva: 45*57,3*6/13. A teleszópszimering ami kell bele az 45*58*8,5. Kérdésem, hogy a porlehúzó mérete megfelelő? Illetve a végén a 6/13 mit jelent pontosan?
lehet hogy olasz?
Sziasztok!
Van egy ducati monster 600- asom 1998 as gépezet. Lenne egy olyan probléma vele hogy: először nem akart menni az egyik hengere, aztán kapott két új gyertyát és elindult, mostmeg csattog néha és rángat menet közben. Legujabb dilije hogy nem indul el sem ? Valakinek valami tipp mi lehet ez ?
Szia,
Itt próbálkozz hátha segít.
http://www.cmsnl.com/honda-cbx...
A Cr-en még nem volt ilyen hogy pipa nélkül is ment, ezt csak ismerősöktől hallottam, hogy van ilyen is.

A karbin megnézzük a rugót, köszi.
Ha enged a szimering, annak milyen jelei vannak? Bőg a motor, de nem forgatja meg a hátsó kereket, mert ott elmegy a kompresszió? Vagy emiatt bőg fel? Mert az első fogaskerék tizen valahány ezres fordulaton ment. (Nem volt időm megszámolni)
Te kevered a szezont a fazonnal.
-Nem a gázkar húzza vissza a karbit, hanem a karburátorban a tolattyú felett lévő rugó húzza vissza alapállásba a gázkart.

-Te írtad, hogy volt már a CR-ednél ilyen jellegű probléma, ahol levett gyertyapipával forgott a motor.
Ha ilyen van, igaza van MOGORVÁNAK, öngyulladás lép fel.
Ez lehet gyertyától, és rossz helyen lévő gyújtástól is-túlmelegszik a motor.
-A szimmeringet nem nyálazni kell.

Most pedig sipirc kifelé, és megkeresni miért nem engedi vissza a bovden a tolattyút a helyére.
Nem raktátok be fordítva?
Fújj rá wd40, majd gyertya lehúz és megteker a főtengely.
Ha habzik, vagy eltűnik, akkor a szimmerig kuka.
Ezt le tudjuk ellenőrizni ha már megint szét kell bontani? Elég benyálazni, és nézni, hogy bugyborékszik-e?

Amúgy nagyon szépen köszönöm a sok választ, információt!
NGK BR9EG-t ír bele a könyv, de a boltban BR9ES-t is tudták ajánlani, kezdésnek.

Ez az önrobbanás a Cr-nél még nem fordult elő, mert oda se mertünk nyúlni a pipához, hirtelen mindenki megijedt, mert nagyon nem erre számítottunk. Csak már hallottam ilyenről is.
Ha összerakáskor véletlenül megsérült a szimmering ajka, akkor ugyanaz, mint ha ki sem cserélted volna, ugyanúgy falsot szív.
Belevaló a gyertya hőértékileg....? :O
Ha alacsonyabb, felizzik a gyertya és az is begyújtja a benyát. Akkor gyújtáskapcsolót is hiába raksz fel.
Mi is erre gyanakodtunk, de a gázkar tökéletesen vissza kell hogy húzza. De megnézzük, úgy is hogy kint van a karbi.
Nekem ez kínai. Annyit tudok, hogy olyan egyszerű az enyémen, mint a faék. Jelre raktuk a gyújtásalapot, és a cdi 4 kábelével összekötöttük, és jobban - jobbkor nem is adhatna szikrát.

Sokan mondták, hogy amikor felbőgött, miért nem húztuk le a pipát? Nem egyszer volt rá példa, hogy pipa nélkül ugyanúgy robogott tovább a motor.
Azt nézd meg, hogy visszamegy -e a suber a helyére, fennakad -e az alapjárat állító csavaron.
Lehet valahol lóg a bovden, és felakad a bovdenház.
Szerintem a CDI-ből jön az egyik kábel, a másik meg test.
És a trigger jelet húzza vissza 0-fok alá, vagy egy relén keresztül zárja a jelet a gyújtásmodul-gyújtótrafó felé.
A szimeringek újak, és mint mondtam régebben a teljes felújítás előtt is csinálta ezt egyszer, Megpróbálok szerezni egy kölcsön karbit, hátha azzal jó lesz.

A hozzászólásod másik felére sajnos csak annyit tudok mondani, hogy egy szerelőt bíztam meg az utolsó csavar meghúzásáig. Ezek szerint teljesen feleslegesen.
egyik ér a gyújtásjeladóból a kapcsolóba, a másik a kapcsolóból a gyújtótrafóra. Ennyi.
Ha nem jut el a delej a trafóba, nincs nekije miből szikrát csiholni.
Cseréljetek főtengely-szimmeringet elsősorban.
Ha a tolattyú lent van, és a felpörgést megint produkálja, akkor farsot szív valahol.
Viszont többnyire szimmering lehet a ludas.
Bár ha egy motort szétborítasz, a váltót nem tudod összerakni, hiába adok tanácsot.
Ha széthúzol egy blokkot, azt nyugodt körülmények között kell, satupadon, a figyelmed semmi nem zavarhatja meg.
Akkor össze is tudod rakni.
Ez nem betonkeverő, ahová belapátolod az alkatrészeket.
Az se baj ha kimarad, következő keverésre belefér.....
Köszönöm. A gyújtásomból jön ki 2 kábel, ami az előző tulaj által el lett kötve. Arra csak egy gombot kell szereznem, és az azon lévő kábeleket összekötni? (Lehet hülye kérdés, de nem tudom elképzelni hogyan működik. Azt értem, hogy megszakítja, de hogy hogyan... )