Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Konkrétan az az érzésem, hogy összerakáskor nem teljesen a helyére került a súbertű. Ha felakad, akkor tud ilyet csinálni menet közben. Lehet, hogy egy jobb állapotú karbi sokat segítene.
A leállítókapcsolóval a gyújtótrafó primer körét kell megszakítani, bármilyen motoré jó, csak jól kell bekötni.
A szivató manuális, amint beindult levettük. Annak a fent akadása kilőve.
A váltóig visszabontjuk a blokkot, aztán megnézetjük egy olyan emberrel akinek pontosan ez a típusú motorja van.

Viszont a karbi... Mikor megvettem (2011. októberében) véres torokkal, de kifogástalanul ment. (Folyt a víz mindenhonnan.) Aztán egyik napról a másikra, a crosspályán eljátszotta ugyanezt (felbőgött, és semmire nem reagált), igaz előtte szét lett szedve a karburátor, de állítva-piszkálva nem lett, csak kipucoltuk.

Köszi a választ, akkor a karbit szedjük szét, nézzük meg, hogy mit hogyan szabályoz illetve a tűket beállíttatom szakemberrel.

Viszont ha bármi más tipp van, várom a lehetőségeket, mert minden hiba forrást át akarok nézetni, mert így (leállító gomb nélkül) életveszélyes ez a motor.
A fordulatszám probléma szinte 100%, hogy karburálási probléma.
Mivel nagyobb a köbcenti, a keverékszabályzó és az alapjárati csavart jól beállítottátok? Automata vagy manuális szívatós? A szívató nincs felakadva a karbiban?
A váltó... Azt biztos, hogy valamit nem jól raktatok össze. Valami vagy nem jó helyen van, vagy kimaradt.
Nézzétek meg egy robbantott ábrán a váltót, hogy biztosan minden a helyére került-e vissza.
(Membránok jók, mindenhol új tömítés.)
Sziasztok. Olyan problémám lenne a motorommal, hogy:

- (Honda Cr 250 1988) mindent cseréltünk benne blokkilag. (Összes csapágy, szimering, új hajtókar, dugattyú, fúrt henger, jobb hengerfej... stb.)

És amikor beindításra került a sor, aránylag hamar beindult, de amint beröffent, magától felbőgött és semmit sem tudtunk csinálni vele. Leállító gomb nincs, így a benzincsapot elzártunk és imádkoztunk, hogy fel ne robbanjon semmi. Nagyon megijedtünk, sokkal nagyobb baj is lehetett volna.

Mi okozhatta, hogy semmire sem reagált? (A szétszedés, és alkatrészek csere előtt ezt egyszer már csinálta, akkor se jöttünk rá.) Karbihoz nem nyúltunk, gátkar nem akadt fent, falsot nem szív.
Ha a karbi a bűnös, mit kell állítani?

Illetve, a váltót szétszedésnél összekötöztük, és ugyanolyan állapotban visszaraktuk az új csapágyakba. VISZONT nem működik. Lefelé és felfelé irányba a végtelenségig pakolgathatod a sebességeket, magyarul nem rakja be. Sebességben van, se lejjebb se feljebb nem veszi a sebességet, még az üreset sem.

Itt is az a kérdés, hogy mi okozhatja? Léptetővillákat, meg mindent jól raktunk be.

Nagyon elkeseredtem, mert az utolsó forintjaimat is ráköltöttem, de nem úgy megy ahogyan kell.

Bárminemű segítséget, véleményt előre is köszönök.

Sziasztok!
Rendben
Írj az emailemre, nekem megvan Braziliából portugál nyelven, pénzért töltöttem le. Ingyenest nem találsz! Lemásolom, aztán egy ezresért postaköltséggel együtt, elküldöm neked ha ez így jó!
Robbantott ábrás manualt keresek Honda cbx750f-hez 85-évj-hoz.Valaki tudna dobni egy linket?
Vagy légkulcsal, olyan gyorsan megindul a csavar,hogy nincs ideje megforogni az egésznek.

Igen most olvastam 1 oldalon ott is azt javasolják ha nincs célszerszám.
Jól értem? Ki szeretnéd csavarni az 1-es csavart,hogy szét tudjad húzni a teleszkópot de forog az egész ha tekered? Ha így van akkor szereld össze és úgy csavard, hogy összenyomod az egészet így feszül az egész. Bocs ha félreértettem.

Üdv
Ilyet akarok ez a 41es célszerszáma csak 38 ra is kéne annak kisebb belül az átmérője de nem tudom mennyivel. Fzr fórumon se tudtak segíteni
Az 1 est akarom kiszedni de ami pirossal van bekeretezve ahhoz kéne 1 méret, mekkora anyával tudom lefogatni. 41es teleszkóphoz van ilyen szerszámom 38ashoz nincs.
Ha letekerni akarod, akkor teló befog satuba és hajrá.
Csak ne felejts el rongyot tekerni a telóra, meg ne tépd meg mint állat a satut.
Azt elfelejtettem írni , ha beindul 10 mp járatás után leállítom és ismét indítom egyből indul.A hiba nem minden esetben áll fenn.Multkor egy 7 állás után önindítóztam és egyből beindult.Karburátor ki lett tisztítva,fúvatva és a benzincsőben minden esetben volt üzemanyag.Azt figyeltem még meg , hogy a vákum cső falán (ami a csaptól jön) benzin van belülről minimálisan.
A menet benne van a telóban, nem kell anya.
Már ha a képen 1-es jelű csavarhoz való menetről beszélünk.
Ha hidegen indul, de melegen nem akar, az attól is lehet, hogy begázosodik a benzin a benzincsőben, ezáltal egy 'gázdugó' képződik, ami gátolja a benzin áramlását. Érdemes lehet másfele elvezetni a benzincsövet, de jelentheti azt is, hogy a karbi és a henger közt falsot tud szívni a motor. Látni kellene.
Amúgy egy karbitakarítás is ráférhet.
Kérdezősködtem motorszerelőknél,egyik sem ajánlja.Azt mondják menthetetlenül elcsúszik tőle a kuplung,és aztán hiába mosogatja az ember,soha nem lesz jó.Ennek fényében azt hiszem kihagyom a dolgot.
Helló!
Van egy mikuni karburátorom, és az lenne a kérdésem hogy melyik csavart kell állítani, ha dús a keverék?
http://www.mpservice.hu/fotky3...
http://www.mpservice.hu/f
otky3...
Sziasztok!Remélem jó fórumba írok.Az a helyzet , hogy 1 ismerősömnek van 1 Suzuki ran robogója , a szíj hajtású , de az lényegtelen.Az a problem , hogy van , hogy hidegen pöccre indul , de van , hogy szívatóval sem indul be , csak ha be fogom a karbi szívó torkát.A szívató működik , mert járó motornál reagál rá a motor.A kompresszió 8,5 bár.Már nincs ötletem mi baja lehet.A karburátor túlfojóján alkalom adtán minimális benzin csöpög , ez befojásolhatja ezt a jelensget?
Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit jónak ítélsz
Srácok fzr 38as teleszkópjához mekkora anya kell hogy belül le tudjam fogatni,és alul a csavart ki tudjam szedni. 41eshez van nekem az 27es volt.
Segítségeteket köszönöm.
Akkor asszem' a következő olajcserénél rápróbálok. Hátha repülőgépet csinál a szerkezetből.