Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva!Néztem a légszűrő gumiját,az picit üzemanyagos.Azt mondod,hogy még így 60-as főfuvival is sokat kapna? Levegőt adtam neki,gyertyának kb jó színe van.Lehet,hogy a tű nincs megfelelő magasságban.Azt még megsasolom.Addig is köszke a segítségedet!
Sziasztok!
Honda Hornet 600-as(2002-es évjárat), reggelente indításnál szórakozik! Szívató ráhúz, indul, várok egy kicsit, szívató folyamatosan visszatol, és egyszer csak leáll. Szívató nélkül be sem indul!És megint szívató ráhúz, indul, várok egy kicsit, szivató folyamatosan visszatol, és egyszer csak leáll. Ezt sokszor megismétlem, és nem tudok vele elindulni, mert gázhúzásra leáll! Délután, mostanában ugye melegek vannak, szívató nélkül beindul, egy kicsit járatom, és már tudok vele menni. Következő reggel minden kezdődik előröl. Biztos,hogy számít a hőmérséklet! Mit tanácsoltok, benzin, vagy inkább gyújtás probléma?
Köszönettel: István
Lehet, hogy kevés levegőt kap, és belefullad a benzinbe. Légszűrőt nézted?
Ja!Egyébként a 60-assal is ezt műveli.Holnap feljebb rakom a tűt,hátha.
Hm.Érdekes dolgokat mondasz Valamiért pedig nem pörög ki... Akkor viszont máshol kell kutakodnom.Mindegy,eddig sokat segítettél.Köszönöm!További szép estét!
A 2t nem szabályoz , csak a tied, amúgy a 60-as fúvókával is csinálja?
Az lesz az :) 76-ot levettem 60-ra,mert csak olyat sikerült szerválnom.Jobb lett a gép,de most érezni,hogy kevés amit kap.Valami középútra gondoltam én is.Már csak ezt a leszabályzós műveletet kellene megoldani.Nincs most kedvem új elektronikát venni,ha nem muszáj.Van esetleg ötleted?Köszke.
14-es Dell'orto-ban asszem 64-es a gyári, de 68-70-et még elbír.
Köszönöm Uram!Eddig ez csak lógott itt nekem,mint a kutya..... Még egy olyan kérdésem lenne,hogy a Derbiket mekkora főfuvival látták el és milyen karbival? Előző tulaj egy Dellorto karbit rakott be egy 76-os főfúvókával.Kicsit soknak találom.Eddig Simsonom volt,azt vágtam,de most ez picit más.Köszke a segítséget!
És a membránház egyik csavarjához kellene elvileg rögzíteni.
Az test lesz.
Sziasztok!Segítséget szeretnék kérni hozzáértőktől.Egy Derbi Senda 50cc elektronikáját próbálom helyrehozni,mert az előző tulaj kicsit érdekessé varázsolta.A CDI-ből jön egy madzeg,amit nem igazán tudok hová tenni.Ez direktbe jön ki a dobozkából.A sarus kábelekkel úgy néz ki,minden OK,de ez nem tudom mi.Ez vastagabb is a többinél,kékeszöld színe van.Egyébként a gép le is szabályoz,nem pörög ki rendesen.Lehet,hogy ez a lógó kábel az oka? Segítségeteket előre is köszi.Dobok képet a történetről.
Sziasztok!
K1 1000 Gixxer, aksi lemerült, kb fél napig töltöttem és útnak indultam. (ritkán vagyok otthon sajna) 120 km után megálltam kicsit és már nem indult el. Kétszer betoltam még, de nem jutottam messzire, kis idő múlva neki állt rángatni és megint leállt. Akksi lehet vagy töltés? Én erre a kettőre tippelek.
Kérdés: ha az aksi bekakál megáll a gép? Valakitől egyéb ötlet?
Emelj a tűn. Egyet biztosan, de ha jönnek a hidegebbek még egyet emelhetsz rajta.
És itt a videó hozzá:
Üdv!
Van egy Honda CR 250-es motorom. A probléma a következő vele: egyenletes gázadásnál egyenletlenül pörög a motor. Néha hallok kopogás szerű hangot (gondolom ez a kopogásos égés). Ha állítok a levegő csavaron akkor változik a helyzet. Ha kijjebb tekerem a levegő csavart, hogy több levegőt adjak neki, akkor alacsonyabb fordulaton jelentkezik a hiba. Ha beljebb tekerem akkor viszont magasabb fordulaton jelentkezik. A motoron cseréltem komplett gyújtást, így sem oldódott meg a probléma. Próbálgattam több fajta gyertyával is, a jelenség ugyan az.
Valahol fals levegőt szívhat és ezért csinálhatja?

Kérem valaki segítsen, én kifogytam minden ötletből.
Üdv!
Problémám a következő.
Egy Malaguti F15-ös robogó tulajdonosa vagyok(2002-es).
Amikor vettem már egy 70ccm es malossi henger volt rajta.
Végsebessége 90-100.

Múlt nyáron vettem,majd nyár végén elkezdte forralni a vizet.
Télre leállítottam majd most nyáron elvittem szervizbe,kiderült eléggé tákolt az egész. Sok mindent cseréltek benne(60e értékben):főtengely,szíj,vízpumpa és kellékei,tömítések,dugó+(henger és hengerfej síkoltatás)

Kb,egy hónapot használtam(bejárattam természetesen),észre vettem rosszabbul megy a motor. Olyan 2km után nem húz annyira a motor,ha 50 ről akarnék gyorsítani(teljesen elcsavarom a gázkart ugye)meg indul majd vissza esik a fordulat és gyorsul de lassan.

Majd volt egy esett mikor olyan 10km mentem vele és mire oda értem ahova mentem épphogy nem forrt fel a víz.

Azóta már megtettem vele ugyan ekkora távot és nem forrt azóta.

Kérném segítségeteket,mi lehet a baja a motornak?
Hengerfej+görgők?

Előre is köszönöm a válaszokat!
(Itt vagy e-mailben várom őket)
Helló az lenne a kérdésem mit szóltok a tűzgyűrűs klingerit hengerfejtömítéshez? vastagsága 0.65mm
Vagy inkább a gyári (egyik motoromban TSR 125 bevált de aztmég elözö gazdája csináltatta bele és nemtudom mit változtatott még esetleg kompresszió csökkenhet?)
Gyári: 0,35mm vastag, gumibevonatú acéllemez
NSR nél jóvolt
Értem köszi.
Tuti ez is kínai csak neked már amcsiból küldték... Ezeket mind ott csinálják. Most ezzel szemezek. 3 napos gyorsposta és csak 370$

http://www.dhgate.com/body-for...
Na ilyen volt amit en csinaltam legutobb:

http://www.ebay.com/itm/07-08-...
Pontos valaszom nincs mert nem emlekszem de azthiszem egy sarga lampa felgyulladasa jelzi a tartalak kezdetet. Es alltalaba minden jarmuvet ugy terveznek hogy 50-70 kilcsit tudjon meg menni.
Nemreg raktam ossze egy R1-est epp ilyen idomokkal. Ha jol emlekszem az ugy 500 dolcsi korul volt. Gondolom lattad, hogy a kuldes az is meg 220 dolcsi lesz.

Szoval nekem nem volt tul nagy gond osszerakni de vannak csavarjaim meg mindenfele muanyag bolhaim. Egy-ket pici reszelest igenyelt de jo minoseg volt. Az viszont nem hong-kong-i volt. Fiat festessel. Arra termeszetesen ne szamits hogy minden gyari illesztes lesz.
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata ezekkel az utángyártott kínai ABS idomokkal?

http://www.ebay.com/itm/ABS-bo...

Milyen minőségű a műanyag és a fényezés? Leírás alapján jó vétel.
Köszi!
ezt sokan mondták már, de köszönöm! ezen leszek.
Neked kell hozzá nőni fejben,aztán nem lesz gond.