Sziasztok!
Tudna segíteni valaki az alábbiban: Malaguti f15-öm van. Az idengennyelvű dokumentációjában arról írnak, hogy 7 literes a tank összesen és 3 liter a takarék-tartalék.
Az a kérdésem, hogy a benzintank óra mit jelez ki tulajdonképpen? Nekem úgy tünik, hogy a 7-ből levont 3-at, vagyis a kb 4 litert maximunnak, és amikor ez a 4 liter elfogy, akkor kb nullára áll a mutató.
Azt a tartalékot nem jelzi semmi?
__És mégnagyobb kérdés: Ha van ez a 3 liter tartalék, akkor eztr hogyan lehet elérni, vagy átkapcsolni a tankot. A régi segédmotoroknál a szelep másik irányba állítása csinálta. Itt az f15-nél hogyan van. Esetleg úgy általában a robogóknál hogyan van ez a tartalék ügy megoldva? Kojoco
Szevasztok!
Tudnátok segíteni, hogy hogyan lehet lebutítani egy 250-es 2T endurót a végletekig, úgy hogy maradandó károsodása ne legyen? Tegnap vettem egy Husqvarna WR 250-est, de bitang erős. Valaki segítsen!
Köszönöm!
valaki hozzáértő mondja már meg legyen szíves, hogy NICASIL-os hengert szoktak egyáltalán hónolni? Több véleményt hallottam eddig, persze ellentmondóakat...
amit láttam eddig ilyen hengereket azon egyiken sem láttam hónolási nyomokat, tükörsima felületük volt.
a kis gáz se a legjobb.. Ha gázt kell húzni neki, akkor sok anyagot kap szerintem.. Lehetne még játszani azzal a karburátorral. Na meg egy szinkron-t se ártana nézni rajta talán.
Üdv!
Valaki tudna esetleg segíteni, hogy mitől fogyaszthat átlag felettien egy kétütemű motor? A henger nem rég volt fúrva, új dugó. Viszont olyan szinten sokat eszik, hogy lehetetlen vele megindulni bárhova is. Magas úszószint tud ilyen problémát okozni?
Van két gondolatom is a problémátokra. Az egyik a helytelen karburátor beállítás lehet, pontatlan keverékcsavar beállítás.
Viszont amire én gyanakszom az az, hogy a 20-30 fokos víz az még marha hideg, és a gyertya addig még nem tud kiégni rendesen, és valamelyest leköpi a motor. Ezért indulhat 20-30 fokosan nehezen.. Ez pont ugyanolyan, mint amit szoktak mondani a szakik is ,hogy ha egy motort beindítasz akkor azt járatni kell és bemelegíteni.
Sziasztok szép napot
Itt új vagyok de öreg motoros
Esetleg valakinek kell segitség 06705554371 lehet zaklatni
Ha véletlen én nem tudom megoldani van egy pár barát akik értenek a szakmájukhoz és nem koklerek
Nem kell valakinek egy 95-ös Piaggio Typhoon? Frissen pirosra fújva, hátul színrefújt dobozzal. Szép masina, de van pár hibája is. Az első gumi cserés, a két első teleszkóp nincs berohadva, de felújításra szorul. Az önindító szabadonfutója néha megcsúszik. Van pici hangja már a felső tűgörgőnek is, viszont új henger-dugó van benne, új varió, új görgők, új ékszíj és új kapcsolók. Az ár fix: 100.000,- Képet rakok fel róla, ha érdekel valakit.
Sziasztok! Van egy Piaggio Zip SP robogóm. Az a gondja, hogy ha a motor nincs gyújtáson, akkor is merül az akkumulátor. Olyat tapasztaltam a motornál, hogyha összekötöm a motort az akkumulátorral akkor az elején szikrázik gyújtás nélkül is, és a lenkereket megmozdítja olyankor. Lehetséges, hogy a lendkerék alatt levő gyújtás alaplap lehet zárlatos és az meríti le az akkumulátort?(Pár óra alatt le is merül az akksi). A motoron minden tökéletesen működik(lámpák,indexek,önindító,automata szívató). Valaki tudja, hogy mi lehet a probléma? Válaszokat köszönöm!
Haverom Suzuki SV650-ese kicsit nehezen indul, ha olyan 20-30fokos a vize. Ha hidegebb akkor szivatóval simán indul, ha melegebb akkor anélkül, de ebben a köztes állapotban, sehogy sem akar könnyen indulni.
Sportkipufogó van gyári légszűrővel, karburátorhoz nincs nyúlva.
Lehet esetleg a benzin/levegő csavarral állítani, hogy könnyebben induljon?
Üdv!
Mitől lehet, hogy Honda CR 250-em átlag felettien szippantja a benzint? Volt már több 250-esem, de azok nem zabáltak ennyit. Hozzáteszem hogy bejáratós még a gép és egyáltalán nemis pörgetem.
Tudna segíteni valaki az alábbiban: Malaguti f15-öm van. Az idengennyelvű dokumentációjában arról írnak, hogy 7 literes a tank összesen és 3 liter a takarék-tartalék.
Az a kérdésem, hogy a benzintank óra mit jelez ki tulajdonképpen? Nekem úgy tünik, hogy a 7-ből levont 3-at, vagyis a kb 4 litert maximunnak, és amikor ez a 4 liter elfogy, akkor kb nullára áll a mutató.
Azt a tartalékot nem jelzi semmi?
__És mégnagyobb kérdés: Ha van ez a 3 liter tartalék, akkor eztr hogyan lehet elérni, vagy átkapcsolni a tankot. A régi segédmotoroknál a szelep másik irányba állítása csinálta. Itt az f15-nél hogyan van. Esetleg úgy általában a robogóknál hogyan van ez a tartalék ügy megoldva? Kojoco