Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Segítséget kérnék a hozáértöktől! HIBA: Városi cirkálás alatt elkezdte köpködni a habos olajat a blokk két oldalán. Hűtő vizem nem fogyott és nem olajos!A kipufogóm is száraz! De a köpködött olaj mégis habos egy picit. A szelep fedél környékéről jön de még inkább felette mert a folyás a szelep fedél tömítése felett is már látható, de sajnos mikor a hűtő vetillátorom forog akkor lehet látni a folyást!Már az idom külső részére is kijönn.A oldalsó deknin száradás után fehér csíkot hagy maga után a léé!
Remélem érthető a problémám és ésszerű válaszokat kapok tőletek!
90+bejelentés
Hogy van a fizetes mostanaban egy motorszerelonek?
Sziasztok!
Berögzült az agyamba, hogy szeretnék egy stuntrobogót. Ebben kérnék tőletek segítséget.
Szeretnék venni egy robogót és átalakítanám stunt-motorozásra. Melyik típus alkalmas erre? Én a yamaha jog-ra gondoltam. Az átalakításnak van valami "szabályzata"? A kilépők és a bukógombák beszerelésére gondolok. A merevítéseket és a fékkarokat hogy érdemes megoldani? A motort és a fékeket mennyire kell megváltoztatni?
Ha valaki csinált már hasonlót, legyen szíves és írjon tapasztalatokat! Előre is köszönöm!
Széles utat!
Köszi szépen a felajánlást, az ilyen esetekben lehet igazán meglátni, hogy a motoros társadalomban -habár fogy- de még mindig van összetartás! (egyébként megoldódott az ügy. Sikerült a közelből szerszámot és segítséget is szerezni.)
Üdv, Akos
Jász-Motor robogókereskedés motorszerelőt keres nyíregyházán! S.O.S munka! 2-4 ütemű motorok javítása,felújítása lenne a munka!
Köszi de megtaláltuk a bűnöst.A fesszabályzó kuka.
Utángyártott fékbetét, nem méretpontos... FJR-nél találkoztam ilyennel.
Sziasztok !
Egy kérdéssel fordulok Hozzátok !
Kicsit meg gurítom a motort és hirtelen meghúzom az első féket ,akkor kattan, csattan kicsit,megnéztem és lötyög a fékpofa ...
Cserés lenne,vagy mi a probléma ?!
Előre is Köszönöm!
(Kawasaki Zx6-R)
Köszi

megvan a hideg téli estékre a programom.
Hello

ezt a feszültséget járó motornál méred vagy állónál?
Ha állónál akkor az összes elektromos csatlakozót átnézném, valami kontakt hibát keresnék. Ha járó motornál akkor töltés hibára tippelek méghozzá az generátor egyik diódája lehet bibis.
Teljesen feltöltött akku mellett jár motornál 14.4V-ot kéne mérned max 13V-nál kevesebbet biztosan nem.
Valoszinu hogy a fesszabalyzo/toltodioda hibas lett azaz zarlatos es az akksi feszultseget raviszi a tolto tekercsre a lendkerek alatt. Egyebkent ez hamar meg is fekteti a tekercset. Huzd le a kabeleket a fesszabalyzorol es ugy nezd meg szikrazik-e mikor az akksit visszakotod az aramkorbe.
mėrj egy töltėst illetve azt figyeld műszzerrel hogy gyujtàs nėlkül az akksi feszültsėg mennyire csökken.1-2tizedet volna szabad kb fėl óra utàn.a többi az ok amit irtàl.ha túl gyorsan csökken a feszkó akkor cella zárlatos az akksid
Sziasztok! Van egy Piaggio Zip SP robogóm. Az a gondja, hogy ha a motor nincs gyújtáson, akkor is merül az akkumulátor. Olyat tapasztaltam a motornál, hogyha összekötöm a motort az akkumulátorral akkor az elején szikrázik gyújtás nélkül is, és a lenkereket megmozdítja olyankor. Lehetséges, hogy a lendkerék alatt levő gyújtás alaplap lehet zárlatos és az meríti le az akkumulátort?(Pár óra alatt le is merül az akksi). A motoron minden tökéletesen működik(lámpák,indexek,önindító,automata szívató). Valaki tudja, hogy mi lehet a probléma? Válaszokat köszönöm!
ha valami nem kerek akkor nyugodtan,azėrt tartunk össze hogy segitsünk egymàson
Szia! Köszi a választ. Lehet, hogy nagy fába vágtuk a fejszét... Szétszedni könnyebb volt. Rengeteg robbantott ábrát, service manualt és szerelési videót néztünk, de ez a dob nem akart passzolni. Megnézzük úgy, hogy kivesszük megint a komplett váltót, és mielőtt berakjuk, úgy igazítjuk el a villákat a furatokba. Ha elakadnánk írok, mert nem akarom rosszul összehúzni, inkább lassabban, de biztosabban szereljük össze...
igen,az összes csapnak be kell feküdnie a dobnak a nútjaiba,ha villàkkal együtt szereltėtek ki,ės a sorrendet se cserėltėtek fel akkor a legegyszűbb megoldàs ha megkeresitek az ürest ės komplett összerakjàtok a váltót,ha minden passzol ės szabadon forog a kihajtàs tengely akkor jó,mehet össze a blokk.összehúzàsnàl figyeljetek a főtengelyre hogy könnyen forogjon,illetve hogy központban legyen
Sziasztok! Most szerelünk össze egy 250-es 2 ütemű motorblokkot. (Honda Cr) Minden csapágyat szimeringet cseréltünk, és az összerakás első lépése az volt, hogy berakjuk a váltót. (Kompletten ahogy kivettük el is tettük egy darabban, így nem volt nehéz visszatenni.) De amikor a léptetővillákat a váltódobba akartuk visszatenni, sehogy sem passzol. Az a kérdésem (mert erre már nem emlékszem szétszedésnél) hogy mind a 3 léptetővillát bele kell rakni a váltódob egyik furatába? (Mert vagy az 1-ik megy bele, de akkor a másik 2 egyáltalán nincs lyukon, vagy a 2 passzol és a 3. nem passzol.) Előre is köszönöm a segítséget.
àltalàban a motorolajok szavatossàgi ideje 1 ėv,amint levegő ėri elkezd oxidàlódni,làsd mai benzinek is 3-4 hónap àllàstól megromlik,nem lesz olyan intenzĺv az ėgėse
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, simson s51B h40 motorom visszaváltásnál mindig üresbe takja be , mi lehet a gond?
Szerintem cseréld le, mert a két év, az két év. Viszont a blokkja a gépnek k.va jó lehet.:)
Sziasztok! Van egy gsx-r 1000 pályamotorom.2 éve cseréltem olajat (Motul 300 V Factory Line 15W50) azóta 700 km ment csak bele, összesen kb 10szer volt beindítva...az olaj úgy néz ki mintha új volna(szép zöld színe van), sűrűsége is rendben van. Szerintetek érdemes kicserélni? Köszi
Toltes hiba.
Sziasztok!2004-es 1000-es aprilia bedadog menet közben mi lehet a gond?Gyertya most lett cserélve levegőszűrő tiszta és jó benzin van benne.Valami elektromos gubancra tippelünk mivel mértük a feszültséget az akksiban ami 12,4 de a motor kijelzőjén nem mutat csak 11,4-et és fordulaton sem megy feljebb.Segítségeteket előre is köszi.
Hali!Így egy kicsit körülményes tippelni tipus és állapot hiányában.Kezdd azzal elsőként megnézed milyen erős a szikra.Lehet hogy a hengerből kivéve a gyertyát, ott átugrik a szikra de nyomás alatt már nem képes.Úgy tudod megnézni, hogy a gyertyakábelről lecsavarod a pipát és a hengerbe becsavart gyertya mellé fogatod egy kábelkötegelővel a gyertyakábelt, hogy a gyertya fém vége és a kábel vezető fémszála között 3-4 mm-er legyen.Most indítózol vagy rúgod a berúgókart, ha van szikra normális a gyertya vége és a kábel fémszála között akkor a hengerben is van szikra.Ha nem jó a szikra akkor a trafót cseréld elsőnek ki , legjobb ha a tiédet egy másik hasonló gyujtású robin kipróbálod hogy ott működik-e.Ha az eredeti trafóval és az általam leírt módon van jó szikrád akkor a gyujtás időzítésével van probléma!Egyszerű esetben a főtengelyen elfordult a forgórész, elnyírta az éket így a szikra nem a megfelelő időben képződik a hengerben.Rosszabb a helyzet ha a probléma elektronikus jellegű mert szakértelem és műszerek nélkül nehéz a javítás.Ezeken kívül még van néhány tízezer ok amiért nem megy a technika de ezeket otthon is meg tudod nézni.Ha nem boldogulsz ,sajnos pénzbe fog fájni a segítség a szakik részéről!Sok sikert....