Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Van 2db gyári dobom,valaki tud ajánlani olyan embert,aki gyárt bele perforált csövet,szépen kinyitja,gyapot,stb ill. gyárt hozzá nekem tompítókat?

Köszi,üdv
Itt egy kep a szervizkonyvbol.
Hello.
Bocs hogy jo sokara valaszolok de hal istennek jol meggortak meloval.

Nos ahogy mar mondtam elozo hozzaszolasomban a gyuruket en javaslom cserelni ugy 25-30 ezer kilometernel. En most olyan esetrol beszelek ha a blokk valto vagy egyeb mas problemak miatt lett szetszedve. Pl most egy GSXR 750-est rakok eppen ossze, fotengely javitas miatt. Uj gyurukkel honolva a hengerek. Dugok tokeletes allapotban.
A gyuruk formaja specialis:pl a legfelso gombolyitett mig a kozepso eles lefele nezve hogy az olajat lehuzza. Ezek a feluletek osszekopnak a hengerrel es elvesztik azt a funkciojukat ami miatt nem fogyaszt olajat. Hiaba a gyuruhezag meg megfelelo.
A dugo kupossaga gyari es tenyleg nincs a szervizkonyvben errol adat igy azzal nem is kell foglalkozni. A meretet a szoknyanal merjuk.
Ha nagyon ki akarod cserélni és segítség kell, vagy nem akarod egyedül, akkor szólj 30-3572549

Sziasztok! Egy GSF250-es Banditom van, és láncot kellene cserélni. Nincs pénzem szakembert megfizetni, szerintetek bele lehet vágni egy normál garázsban hagyományos szerszámokkal a lánckerék-lánc cseréhez?
Generátor tekercselés lesz abból. De még lehet legalább legkevesebb öt oka.
Rendben, köszönöm, majd megpróbálom!
Akkor Ő hozzájuk fordulj bizalommal!Telefonon is segitenek a tanácsukkal,és postán is kiszálitanak!Fékek
helosztok

kéne egy kis segítség
olyan gondom van hogy a moci eléri az üzemi hőt és elmegy a bizser
ez miért lehet (KTM Lc4 620 1995 a beteg)
ellőrre is köszi válaszokat
Köszi, de az az igazság, hogy egy olyan sincs közöttük, amelyikben csak olyan tömítések lennének, amilyenek nekem kellenének és ezeket már láttam több oldalon is, de nem tudom melyik lenne nekem megfelelő. Ez lenne itt a kérdés lényege!
Itt nézz Körül!
Grimeca
Sziasztok vettem nitro x fuel commandert tudna valaki magyar leírást linkelni nekem hozzá! KÖSZIKE!
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem felétek, hogy az olasz MTX-emhez hol tudnék, gumikarmantyút venni, vagy felújító szettet (GRIMECA fék!) ? Esetleg van olyan (gondolom, olasz) típusú motor amit ugyan ezzel a fékkel szereltek és mondjuk ahhoz könnyebb lenne beszerezni? Vagy esetleg kompatibilis lehet ezzel más motoré is? (Nagyon puha a fékem, még légtelenítés után is és egyáltalán nem fog, csak ha lassan tolom és berántom a héblit, akkor közép tájt fog rajta vmit, majd vissza kienged. Azt mondták, hogy karmantyú vagy fékcső, de a fékcső csere nem oldotta meg a problémát, viszont ha kiveszem a felső munkahengerből a dugattyút, még a karmantyú után is áll rajta az olaj, gondolom ott azért nem kellene! Más okozhatja ezt a problémát?)
Várom válaszaitok, és segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv.: Martin

(A saját topikban is feltettem, de gondoltam, hátha itt is tud segíteni valaki....)
Azt irod hogy a generator tobbszor is leeg. De a generator nem volt cserelve. Na most akkor hogy is van? Ird le pontosan mit is csinaltatok eddig. Felteszek egy videot a hetvegen hogy hogyan kell egy toltes rendszert leelenorizni.
Sziasztok van egy Rieju RR50- em 2011 es Generic blokkal.

Egyszer megszorult a dúgó benne mert nemvolt különolajzás. Rögtön kuplungoltam, utána indult a motor de nem volt benne erő. Másnap beindítottam jó, megy rendesen, viszont mostmár én keverek neki 1:35 1:40 es keveréket elvileg 1000km van benne.

Hogyha sokáig megyek vele felmelegedik és elkezd fulladni a motor... Általába 4000 fordulat felett de nem mindíg... Ha hidegebb akkor nem csinálja. Először karbira gyanakodtam de nem... átnéztem, kipucoltam de ugyan úgy csinálja. Körülbelül 80/90 fokos lehet a hűtővíz, viszont a blokk is elég meleg 2-4mp ig tudom rajtatartani a kezem.

Az lenne a kérdésem hogy károsodhatott a dugó/henger amikor megszorult? Illetve miért csinálja ezt a fulladásos dolgot?

/bocsi ha 1 kicsit hosszú lett/
Most jól megnyugtattál, köszi.
2003-as Yamaha Yzf R1. Generátor probléma. Leég,többször is. mindent ki lett próbálva,kivéve nem lett bele téve új generátor. azt mondják azzal is leég. ha valaki tud hatékony biztos megoldást annak nagyon örülnék! előre is köszönöm!
ha van légkulcsod,kalapácsod,pontozód v. egy jobb fajta motorlánc szétszedőd akkor igen.ha még sose csináltál ilyet akkor kérj meg olyat aki már csinált ilyet v. spórolj a szervízre.elég fájdalmas amikor 160nál letépi a vádlid a lánc
Csak megnyugtatlak, hogy a HRC rendszertől se jön le az olajszűrő pl. a 600 RR- ről
Az messze van.
Még egy kérdés, ha a gyűrű minden mérete a szervizkönyv szerinti határértéken belül van akkor is cseréljem?
A dugattyú kúposságára nem ad meg méretet a szervizkönyv, mennyire lehet kúpos a dugó? Ha a dugattyú mérete határérték alá kopik de a hüvely mérete még jó akkor fel kell fúratni a következő méretre vagy elég egy dugó csere?

előre is köszi
Utána érdeklődtem. A HF szűrő és a gyári méretileg azonos. A Bódis rendszer esetében pedig teljesen normális (ilyen is csak Magyarországon van?!) hogy nem fér ki tőle az olajszűrő. "Szerencsére" a kipufogó kialakítása (érts pontatlan szar) lehetővé tette, hogy végül is a leszerelése nélkül is hozzáférjek a szűrőhöz, mivel egy-két rugót leakasztva addig-addig lehetett feszegetni a szelvényeket, amíg végül kifért. Így végül is 50 perc alatt megvan, ami 5 lett volna.
Észak-Koreában.
így már érthető a dolog miértje. Azt hittem, az alkatrészek összekopása végett említetted a hónolást, azért is nem értettem, viszont a kenésre vissza vezetve a dolgot van benne logika. Köszi, hogy bővebben is kifejtetted a dolgot!
Szevasztok!
Nezzetek meg ezt a vidit, vagyis inkab halgassatok, mivel az lenne a kerdesem hogy minek a hangja az a kecetelos valami? vagy ez az egyhengeresek jellegzetessege?
http://youtu.be/QtNLBeP_mUw
köszi!